Posted June 20, 2011 Hej med dig håber at du nyder det "gode" <_< sommervejr. Hvis du kunne tænke dig at vinde et supergavekort på 500 kr., skal du gøre følgende. - Skriv mindst 2 nye emner som omhandler fertilitet, graviditet baby eller børn. (i løbet af denne uge) - Besvar mindst 3 andre relevante emne (i løbet af denne uge) Vi trækker lod i blandt alle som har været aktive. Udtrækningen finder sted online, mandag 27. juni. Måske udtrækker vi dig. :biglove Venlige hilsner Martin Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2011 Det er da utroligt at i kan blive ved :sc : :lovebk Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2011 Den hopper jeg gerne med på :bk Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2011 Det er da utroligt at i kan blive ved :sc : :lovebk Vi er slet IKKE til at stoppe ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2011 Vi er slet IKKE til at stoppe ;) Og det gør bare slet slet ikke noget :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2011 jubii, nu hvor jeg har fået mere tid til at skrive på BK igen, så er det jo fantastisk :toot Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2011 Sejt nok :) Men hihi har ikk så meget at fortælle :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2011 Sejt nok :) Men hihi har ikk så meget at fortælle :P Du har lige lagt 2 fødselsberetninger ind så du har da masser :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2011 Jeg er i Prag i denne uge, så det vil jeg ønske i andre held og lykke med :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2011 Dejligt med endnu en konkurrence! :loveshower Følgende skal opfattes som konstruktiv kritik og ikke brok! Må dog være ærlig og skrive, at jeg tænkte: "de samme betingelser nu igen...?" Lidt kreativitet ville ikke være af vejen :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2011 Dejligt med endnu en konkurrence! :loveshower Følgende skal opfattes som konstruktiv kritik og ikke brok! Må dog være ærlig og skrive, at jeg tænkte: "de samme betingelser nu igen...?" Lidt kreativitet ville ikke være af vejen :P No offence taken ;) Bare rolig der skal nok komme masser af andre konkurrencer meget snart ;) :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2011 Super skønt med en konkurrence :balloon Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2011 Så kan det være man skal se at komme lidt igang :super Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2011 Du har lige lagt 2 fødselsberetninger ind så du har da masser :) Når ja de gælder da vidst os eller?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2011 Når ja de gælder da vidst os eller?! Ja nu jeg jeg kigger efter så det nok kun din egen, for din mands lagde du ind i går og det er vidst fra i dag det tæller.. men så har du dit ene indlæg ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2011 Æææælsker simpelthen konkurrencer :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2011 uhhh ville super gerne vinde, og elsker disse konkurrencer, meeeeeeen jeg plejer ikke være den heldige, fordi jeg har held i kærlighed :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 21, 2011 Næææææ hvor lækkert :loveshower :loveshower :loveshower Hvem kunne dog ikke godt lige nuppe sig et gavekort :7himmel Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 21, 2011 Hej med dig håber at du nyder det "gode" <_< sommervejr. Hvis du kunne tænke dig at vinde et supergavekort på 500 kr., skal du gøre følgende. - Skriv mindst 2 nye emner som omhandler fertilitet, graviditet baby eller børn. (i løbet af denne uge) - Besvar mindst 3 andre relevante emne (i løbet af denne uge) Vi trækker lod i blandt alle som har været aktive. Udtrækningen finder sted online, mandag 27. juni. Måske udtrækker vi dig. :biglove Venlige hilsner Martin :) Share this post Link to post Share on other sites