Girl Next Door

Brokketråden vol. 4

1,035 indlæg i dette emne

3 hours ago, lpd said:

Tak for kram og forståelse :kram2 

Arthur sov omkring kl 23 og jeg har det bedre i dag :)

Søvn hjælper meget :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er vidst blevet familiens husalf :lol 

 

Efter morgenmaden kommer William til mig, viser mig sine bare tær hvor nogle krummer har sat sig fast og siger tørt: 'mor! du skal støvsuge over det hele' mens han peger ivrigt rundt 'her er faktisk mega beskidt'.

 

:rolleyes:haha 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Stephi-moren said:

Jeg er vidst blevet familiens husalf :lol 

 

Efter morgenmaden kommer William til mig, viser mig sine bare tær hvor nogle krummer har sat sig fast og siger tørt: 'mor! du skal støvsuge over det hele' mens han peger ivrigt rundt 'her er faktisk mega beskidt'.

 

:rolleyes:haha 

 

:lol:lol:lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lus! Der er konstateret lus i dagplejen og jeg har fundet 2 på Astrid. Nu skal både hende og jeg kæmmes. Åh hvor jeg føler det kribler over det hele :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

42 minutes ago, Girl Next Door said:

Lus! Der er konstateret lus i dagplejen og jeg har fundet 2 på Astrid. Nu skal både hende og jeg kæmmes. Åh hvor jeg føler det kribler over det hele :wacko

:kram2 føler med dig/jer herhjemme er vi endnu gået udenom det skidt. Heldigvis. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

 

:lol:lol:lol 

 

Der skal ikke grines :P 

 

Men så blev Nohr da også glad, det skøre barn ELSKER den støvsuger :blink 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har øjenbetændelse.. Og pludselig klager han rigtig meget over ondt i det ene øre. Efter han fik panodil er han i helt alm godt humør igen.. Jeg oooorker ikke hvis vi skal igang med øreproblemer igen. Jeg troede lige han var vokset fra det :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 hours ago, LeneLN said:

Min farmor er sovet ind :boo 

Hun vågnede i morges og bad om kaffe og bagefter faldt hun bare i søvn og åndede ud. Så fredeligt som man kunne ønske,men jeg nåede ikke at få sagt farvel. Og der bliver ingen bisættelse eller begravelæse fordi min far og farbror ikke kan blive enige. Fuck hvor er jeg ked af ikke at få sagt farvel og tak for alt :boo:boo:boo

 

Mega kram din vej :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Stephi-moren said:

 

Der skal ikke grines :P 

 

Men så blev Nohr da også glad, det skøre barn ELSKER den støvsuger :blink 

 

Skal vi ikke bytte? Emil vil ikke engang så meget som gå forbi støvsugeren, selv når den ikke er tændt :rolleyes Lidt upraktisk :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Mrs-Rina said:

 

Det er sådan en universel regel, der bare skal pille af <_<:kram2 rigtig god bedring med ham!

 

Tak! L siger at han har spist godt i dag, så det er store fremskridt! Og jeg er på vej hjem og har lige modtaget billeder om, at de er ude og hygge i sneen :wub Så jeg tror, at det synger på sidste vers for denne omgang (antijinx!) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Mrs-Rina said:

 

Det er sådan en universel regel, der bare skal pille af <_<:kram2 rigtig god bedring med ham!

 

Tak! L siger at han har spist godt i dag, så det er store fremskridt! Og jeg er på vej hjem og har lige modtaget billeder om, at de er ude og hygge i sneen :wub Så jeg tror, at det synger på sidste vers for denne omgang (antijinx!) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, roselein said:

 

Skal vi ikke bytte? Emil vil ikke engang så meget som gå forbi støvsugeren, selv når den ikke er tændt :rolleyes Lidt upraktisk :P 

 

Sådan en har jeg også ;) hvorfor han foreslog støvsugningen i mens han var i børnehave :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk! Jeg er altså lige lidt træt af Ws børnehave lige nu. W har ikke været glad for den de sidste par måneder faktisk og flere gange om ugen prøver jeg at tale med dem, hver gang siger de 'det går fint hernede, vi mærker ikke noget' osv, og faktisk negligerer mine bekymringer. I dag kommer J så hjem med brev om møde og snak om nogle tiltag, fordi han ikke rigtig trives dernede :blink 

Hvorfor er det så at de bliver ved med at affeje mig? Jeg forstår det simpelthen ikke? Det virker som om de ikke tror på mine ord :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang nedlagt af høj feber lg hvad der formodentlig er influenza. Her går det meget godt. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig så presset og kan ikke finde arbejds glæden når vi hele tiden render i sygdom og skal have fri til det ene og andet med drengene....og kan ikke finde ud af en måde at snakke med min chef om nedsat arbejdstid...øv altså...kom hid forår tak ! 

 

Og blir sq aldrig fan af at mine drenge er de første og sidste i dp...specielt når det er legestue dag...:numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Narj, hvor jeg hader, når dsb

for gu ve hvilken gang lige æder en ekstra time af min tid. Sorry junior, mor når alligevel ikke hjem at putte som lovet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Lady H said:

Narj, hvor jeg hader, når dsb

for gu ve hvilken gang lige æder en ekstra time af min tid. Sorry junior, mor når alligevel ikke hjem at putte som lovet...

 

:kram SUCKS! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Lady H said:

Narj, hvor jeg hader, når dsb

for gu ve hvilken gang lige æder en ekstra time af min tid. Sorry junior, mor når alligevel ikke hjem at putte som lovet...

:kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Lady H said:

Narj, hvor jeg hader, når dsb

for gu ve hvilken gang lige æder en ekstra time af min tid. Sorry junior, mor når alligevel ikke hjem at putte som lovet...

Fandme ikke okay! :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej Immanuel, jeg havde da heller ikke lyst til at bruge natten på at sove :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv min store dreng har stadig dårlig mave...vågnede her 2.15 i nat og måtte skifte ham...stakkels ham...:numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig træt af at alle herhjemme er halvsløje. Kunne vi da så ikke i det mindste blive rigtigt syge og så få det ud af systemet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nok nået til accept stadiet, jeg er ikke engang sur over meget lidt søvn og generelt "vågner flere gange om natten" det er mere reglen end undtagelsen at han sover elendigt. Til gengæld er han ikke længere et helvede at putte, og det er jo i virkeligheden mere til at leve med, tror jeg.... Ps. Jeg er træt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det hører under brok, men hold hvor er jeg spændt på om jeg kan komme hjem idag. Det sneer endnu, og vores vej har en tendens til at sne til. Så ville hellere have været hjemme, så vi kunne sne inde fremfor ude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 minutes ago, MariaPiesen said:

Ved ikke om det hører under brok, men hold hvor er jeg spændt på om jeg kan komme hjem idag. Det sneer endnu, og vores vej har en tendens til at sne til. Så ville hellere have været hjemme, så vi kunne sne inde fremfor ude

Åh det er nederen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.