Girl Next Door

Brokketråden vol. 4

1,035 indlæg i dette emne

Jeg er simpelthen så dårlig til at være syg (hvis man da kan sige det). Jeg duer simpelthen ikke til at være rolig og bare fokusere på at få det bedre. Det er så kedeligt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MariaPiesen said:

I denne sammenhæng - at se og hører om LEGOworld som Ida helt vildt gerne ville til.. Men heroppe har vi jo ikke ferie før uge 8.. :unsure 

Det er virkelig også dumt, at Nordjylland ikke snart rykker det til uge 7 :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, skruk said:

Det er virkelig også dumt, at Nordjylland ikke snart rykker det til uge 7 :rolleyes

Og enkelte kommuner i Storkøbenhavn - så fjollet altså :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

47 minutes ago, skruk said:

Det er virkelig også dumt, at Nordjylland ikke snart rykker det til uge 7 :rolleyes

Det er så sandt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er åbenbart gift med Maude i dag <_< Nu er det 2. gang han er oppe og ligge... (og nej han er ikke syg (og forhåbentlig ikke på vej til at blive det))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, skruk said:

Det er virkelig også dumt, at Nordjylland ikke snart rykker det til uge 7 :rolleyes

 

Eller at resten af landet ikke rykker til uge 8 :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Barbamama said:

 

Eller at resten af landet ikke rykker til uge 8 :badgirl

Haha det tænkte jeg også :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Barbamama said:

 

Eller at resten af landet ikke rykker til uge 8 :badgirl

Den stemmer jeg faktisk mere med i, end at vi skal flytte til uge 7 :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Barbamama said:

 

Eller at resten af landet ikke rykker til uge 8 :badgirl

Havde Fyn ikke også i uge 8, men valgte at rykke til uge 7 :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, skruk said:

Havde Fyn ikke også i uge 8, men valgte at rykke til uge 7 :chin:

Jo, da jeg var barn havde min kusine på Langeland i hvert fald ikke ferie samme uge. 

 

På Bornholm har de (eller i hvert fald haft) skiftet mellem uge 6, 7 og 8. Det var i hvert fald det indtryk, jeg fik, da jeg gik på efterskole med en masse bornholmere ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 hours ago, Saga74 said:

Han stoler vist fuldt på at du har styr på det hele og ved bedst ;):kram2 tillykke og god fest!

 

Det kan der være noget om :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt helt forkert lørdagsslik så nu får jeg ikke opfyldt mit behov for guf og sidder bare og kaster det forkerte ind :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vinterferien ligger helt perfekt i uge 7 :D og vi skal mega hygge! Og på besøg på Fyn hvor de også har ferie :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, louisevibe said:

Jo, da jeg var barn havde min kusine på Langeland i hvert fald ikke ferie samme uge. 

 

På Bornholm har de (eller i hvert fald haft) skiftet mellem uge 6, 7 og 8. Det var i hvert fald det indtryk, jeg fik, da jeg gik på efterskole med en masse bornholmere ;) 

Roterende vinterferie :o det lyder virkelig bøvlet :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksus brok - jeg har ikke flere pinde inde til brændeovnen, så er nødtil at skulle ud i kulden efter nogle flere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, skruk said:

Roterende vinterferie :o det lyder virkelig bøvlet :/

Jeg kan virkelig ikke huske begrundelsen - og måske husker jeg også helt forkert :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, skruk said:

Roterende vinterferie :o det lyder virkelig bøvlet :/

 

I min kommune ved hovedstaden skifter det mellem uge 7 og 8 :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Barbamama said:

 

Eller at resten af landet ikke rykker til uge 8 :badgirl

Haha, meeeen... måske det alligevel ér nemmest at rette ind efter majoriteten her ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Lady H said:

Haha, meeeen... måske det alligevel ér nemmest at rette ind efter majoriteten her ;) 

 

Ja ja. :rolleyes Det er også bare fordi jeg er fan af det der med at gemme til senere ^_^:lolhit 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C har bare været så slatten i dag. Hun har haft dårlig mave i nogle dage, men i dag også med feber. Vi har nærmest intet fået i hende og hun har bare ligget i sofaen / siddet ved mig helt stille :(

Heldigvis har farmor været her for at hjælpe i dag, så jeg også kunne få lavet lidt på vores hus. 

 

Hvilket fører mig til mit  luksusbrok -  jeg er så øm efter at skrue skruer i hele dagen  at jeg nu  ikke kan hækle :o :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, louisevibe said:

Jeg kan virkelig ikke huske begrundelsen - og måske husker jeg også helt forkert :D 

Den følger altid fastelavn på Bornholm :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Camilla_krøier said:

Den følger altid fastelavn på Bornholm :-)

Se se, så er der noget om det :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lavet mad - men gad nogen spise den? Næææ...

sover Leah endnu? Næææ.. hvem sover? Faren der skulle putte! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har båret rundt med og siddet rigtig meget med min søde lille baby i dag. Hun vil altså bare helst være i favn. Det er ikke brok, jeg elsker at være baby mama selv om jeg også blir træt. Men her inden sengetid har jeg bedt daddy sidde med baby lidt, bare lige så jeg kan få lov at sidde lidt alene med en bolle og en kop the... og det er bare ikke særlig afslappende når man kan høre babygråd hele tiden :( øv ville ønske bette mus ku finde ro i daddys arme også, de er da så gode!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Saga74 said:

Jeg har båret rundt med og siddet rigtig meget med min søde lille baby i dag. Hun vil altså bare helst være i favn. Det er ikke brok, jeg elsker at være baby mama selv om jeg også blir træt. Men her inden sengetid har jeg bedt daddy sidde med baby lidt, bare lige så jeg kan få lov at sidde lidt alene med en bolle og en kop the... og det er bare ikke særlig afslappende når man kan høre babygråd hele tiden :( øv ville ønske bette mus ku finde ro i daddys arme også, de er da så gode!?

 

:kram2 selvom det er skønt, så er det altså også hårdt og man må gerne brokke sig! Især når man har baby der ikke nyder fars arme! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.