Girl Next Door

Brokketråden vol. 4

1,035 indlæg i dette emne

Ki valgte at lukke den gamle tråd, så vi starter på en frisk igen ^_^ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er tosset på lægen vi var inde ved i sidste uge <_< Markus har døjet med meget pus og hævede øjne siden i tirsdag, der ringer vi og hun vurderer uden at se ham at det bare er et forkølet øje :blink.. torsdag var vi ved lægen igen, da jeg synes han ser helt tosset ud og sygeplejerskeren podede øjet og samme læge fra telefonen tirsdag kigger på ham og siger stadig virus og idag har en anden læge skrevet at der var svar på podningen og der var bakterie i podningen :mad: altså øjenbetændelse...

 

kan man få skrevet nogen steder at man ikke ønsker behandling af en læge... 

anden gang hun tager fejl med mit barn sidst var det med MØB, hvor hun intet ku se på ham og vagtlægen samme aften konkluderer MØB :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha jeg tænkte hvor lang tid der ville gå inden en ny brokke tråd så dagens lys, det var ikke længe :)

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at fitnessworlds tilbud med gratis tilmelding stopper IDAG. Fik idéen om at melde mig til for ca en halv time siden, men kan altså ikke lige beslutte mig i løbet af en aften :rolleyes Særligt ikke, når jeg faktisk hverken har sko eller træningstøj :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, Barbamama said:

Vil gerne brokke mig over at fitnessworlds tilbud med gratis tilmelding stopper IDAG. Fik idéen om at melde mig til for ca en halv time siden, men kan altså ikke lige beslutte mig i løbet af en aften :rolleyes Særligt ikke, når jeg faktisk hverken har sko eller træningstøj :chin:

Nu ved jeg ikke rigtig hvad dit ansættelsesforhold er ift kommunen men rigtig mange arbejdspladser har en aftale med FW så måske alligevel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34 minutes ago, Barbamama said:

Vil gerne brokke mig over at fitnessworlds tilbud med gratis tilmelding stopper IDAG. Fik idéen om at melde mig til for ca en halv time siden, men kan altså ikke lige beslutte mig i løbet af en aften :rolleyes Særligt ikke, når jeg faktisk hverken har sko eller træningstøj :chin:

 

De har relativt ofte sådan et tilbud, hvis du har brug for længere betænkningstid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, Mistel said:

Nu ved jeg ikke rigtig hvad dit ansættelsesforhold er ift kommunen men rigtig mange arbejdspladser har en aftale med FW så måske alligevel?

 

Hmm ja det var da værd at undersøge :) 

1 minute ago, Camils said:

 

De har relativt ofte sådan et tilbud, hvis du har brug for længere betænkningstid :)

 

Ok tak, jeg tror jeg tygger lidt på det og evt springer på næste gang så. Og så må jeg prøve at finde nogle sko og tøj i mellemtiden :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En uge nåede vi er være raske :prik det er altså ikke nok tid til at genvinde kræfter og nattesøvn :( Jeg har det elendigt, William hoster som en gal og Nohr snotter og hyler hver 10. minut. Yay hvor er det fedt at jeg skal ligge og trøste Nohr hele natten, når jeg selv har høj feber :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Stephi-moren said:

En uge nåede vi er være raske :prik det er altså ikke nok tid til at genvinde kræfter og nattesøvn :( Jeg har det elendigt, William hoster som en gal og Nohr snotter og hyler hver 10. minut. Yay hvor er det fedt at jeg skal ligge og trøste Nohr hele natten, når jeg selv har høj feber :boo 

 

Åhr røv :(

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Im har kradset mit ansigt til blods i aften under putningen :( hvor kæmper den lille mand bare helt vildt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Tumlepigen said:

 

Åhr røv :(

 

:kram

 

Mega røv! Nu har Jon sat sig i stuen med Nohr, så kan jeg forhåbentligt få et par timer inden Nohr vil ammes :goodluck 

 

Tak for kram :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Mega røv! Nu har Jon sat sig i stuen med Nohr, så kan jeg forhåbentligt få et par timer inden Nohr vil ammes :goodluck 

 

Tak for kram :kiss 

 

Håber, håber, håber! 

 

God bedring snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fyldt med den værste følelse i verden... øv!!! Camille er bare så strid. Og jeg er helt udkørt. Jeg nåede seriøst at råbe af hende - og tænke at jeg bare ikke har lyst til at hun skal være her :boo 

når Camille ikke er her, er Leah altid glad og jeg har masser overskud... :boo så kommer hun og dræner alt hygge og overskud. Jeg aner simpelthen ikke hvordan det kan vendes, hvordan jeg kan få følelsen til at forsvinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores fjernbetjening til tv'et er gået død midt i fucking Masha og Bjørnen!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ro.  Endelig. Lever igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Myliona said:

Fyldt med den værste følelse i verden... øv!!! Camille er bare så strid. Og jeg er helt udkørt. Jeg nåede seriøst at råbe af hende - og tænke at jeg bare ikke har lyst til at hun skal være her :boo 

når Camille ikke er her, er Leah altid glad og jeg har masser overskud... :boo så kommer hun og dræner alt hygge og overskud. Jeg aner simpelthen ikke hvordan det kan vendes, hvordan jeg kan få følelsen til at forsvinde.

Hvordan gebærder hun sig hos sin far - har han også vrøvl med hende?

 

Jeg har jævnligt lyst til at tage min tre-årlige ved hoved og r** og kaste han ud i haven - de kan virkelig drive en op ad en væg, de små slyngler :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, lpd said:

Vores fjernbetjening til tv'et er gået død midt i fucking Masha og Bjørnen!!! 

:haha Det kunne være værre! Det kunne være Dora.. Eller Diego... Eller (GYS!) Team Umuzoomi! :blink 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Tumlepigen said:

 

Håber, håber, håber! 

 

God bedring snart!

 

Du er simpelthen den sødeste til at kommentere på alle mine ynke indlæg :kiss 

 

Jon havde ham helt til 01:30 :blink jeg var kun lige oppe klokken 23, eller sov jeg ^_^ Og Nohr har 'kun' vækket mig 4 gange siden da, så jeg slap for de 100 opvågninger :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge drenge sover så råddent i øjeblikket! :boo:prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor ... :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

54 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Du er simpelthen den sødeste til at kommentere på alle mine ynke indlæg :kiss 

 

Jon havde ham helt til 01:30 :blink jeg var kun lige oppe klokken 23, eller sov jeg ^_^ Og Nohr har 'kun' vækket mig 4 gange siden da, så jeg slap for de 100 opvågninger :yay 

:kiss 

 

Dejligt med søvn. Håber det medfører bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige pt føles det som om min mand tror, at alt hvad jeg gør, er et personligt angreb på ham :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Lady H said:

Hvordan gebærder hun sig hos sin far - har han også vrøvl med hende?

 

Jeg har jævnligt lyst til at tage min tre-årlige ved hoved og r** og kaste han ud i haven - de kan virkelig drive en op ad en væg, de små slyngler :rolleyes 

 

Han siger hun slet ikke er så slem.

men jeg tror det handler om at ved ham og hans forælder er hun enebarn. så tror mange konflikter ligesom undgåes på den måde...

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, FruLR said:

Begge drenge sover så råddent i øjeblikket! :boo:prik 

Samme her! Grrrr! Håber på snarlig bedring, og kram til alle der behøver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej bk

 

jeg skrevbi forrig trådnom at vi er på grand canaria og bette er syg, det forsatte så i nat og kl 5 i morges havde hun 39,9 i feber. Vores store bekymring er feber kramper ( hun har ikke haft det før) men meget pjevset og ked af det og har tydeligt ondt. Vi har flyende panodil med som vi har givet hende for at give lidt ro. Men hvad gør hvis hun får feber kramper hernede? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.