Girl Next Door

Brokketråden vol. 4

1,035 indlæg i dette emne

Nu er der endelig en smule bedring at spore hos både mand og baby og så er jeg blevet syg <_< Så meget, så jeg har måttet taget en hovedpinepille for første gang siden inden jeg blev gravid, bare for at kunne være til. Jeg ved godt at mange tager det under graviditet og amning og det efter sigende skulle være sikkert nok, men jeg tager aldrig den slags normalt og har det virkelig dårligt med at tage det, når jeg ammer :(   

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, girly1988 said:

Øjs det lyder satme op ad bakke! Ham hr mand må vist lige tage et par timer på øjet og så komme ind i kampen og give dig lidt fred og tid til afslapning oven på den her uge...måske han endda skulle ha mad tjansen her i weekenden! 

Kram :kram2

Han gik i seng kl 23 og er i sengen endnu. Han stod kun lige op kl 7 (da vi havde været oppe en time) for at proklamere han altså var syg. 

 

Jeg vil gerne Mie og hygge med hende, men gider samtidig ikke se og hører på selvynk :rolleyes men ja havde da håbet jeg ikke stod 100% for underholdning af 2 årig en hel weekend med udsigt til 50-60 timers arbejde igen næste uge ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40 minutes ago, SDB said:

Syg mand - hold kæft hvor har jeg bare nul tolerance for hans elendighed - det er fandeme mig der har haft syg tumling hver nat i en uge (og er blevet vækket senest kl 6 af selv samme), og alligevel arbejdet over 50 timer, og sørget for mad til os alle hver dag, vasket dyner og puder dagligt, og ryddet op herhjemme. - så nej jeg har ikke en skid ondt af dig fordi du har haft dårlig mave en gang i nat og temperatur på 37,8 (du har IKKE feber fat det) :bask:- som minimum hold din kæft med din klykken altså (og ring til din mor hvis du vil have ynk NÅH)

 

Åh så mandig og yderst tiltrækkende han lyder :haha 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

46 minutes ago, SDB said:

Syg mand - hold kæft hvor har jeg bare nul tolerance for hans elendighed - det er fandeme mig der har haft syg tumling hver nat i en uge (og er blevet vækket senest kl 6 af selv samme), og alligevel arbejdet over 50 timer, og sørget for mad til os alle hver dag, vasket dyner og puder dagligt, og ryddet op herhjemme. - så nej jeg har ikke en skid ondt af dig fordi du har haft dårlig mave en gang i nat og temperatur på 37,8 (du har IKKE feber fat det) :bask:- som minimum hold din kæft med din klykken altså (og ring til din mor hvis du vil have ynk NÅH)

Bed ham spænde ballerne og flætte næbet :sm 

Stort :kram og :gp til dig, søde :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Barbamama said:

Light-brok 1: Jeg har lige erkendt at mit hår er Es nusseklud. <_< Hun har aldrig rigtig villet have de der flade bamser, men det sidste (faktisk lange) stykke tid har hun gerne villet holde i mit hår konstant. Når vi putter, ligger hun og kører fingrene igennem det og snor og nulrer, og i dagtimen er min hestehale bare blevet sådan et slags håndtag, man lige skal holde i, mens man får læst højt eller ser disney sjov eller andet stille. Det er ret sødt, men virkelig upraktisk, eftersom jeg jo ikke lige kan tage håret af og hun rykker i det, når vi sover!

 

Lightbrok 2: Nu har hun sagt "Pu-siiin!" siden hun vågnede, men hun gider ikke spise appelsiner for tiden, så det gav ikke lige mening for mig. Så kom jeg til at spørge "Er det appelsinjuice, du mener?" og det udløste bogstavelig talt jubelråb og sejrsdans. Så nu har jeg åbenbart lovet hende juice. Og vi har ikke noget. :rolleyes 

Marius kører stadig fingrene i mit hår til tider. Det har også været hans nusseklud... Og nu er han altså 4,5 år og stadig godt og trygt at nuldre mors hår...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

58 minutes ago, SDB said:

Han gik i seng kl 23 og er i sengen endnu. Han stod kun lige op kl 7 (da vi havde været oppe en time) for at proklamere han altså var syg. 

 

Jeg vil gerne Mie og hygge med hende, men gider samtidig ikke se og hører på selvynk :rolleyes men ja havde da håbet jeg ikke stod 100% for underholdning af 2 årig en hel weekend med udsigt til 50-60 timers arbejde igen næste uge ;) 

Min mand havde satme fået en skideballe hvis han var stået op på den måde :prik

Nå men håber i trods alt får en god weekend alligevel...og pyh blir helt træt ved tanken om 60 timers arbejde :blink

:gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 hours ago, Stephi-moren said:

 

Åh så mandig og yderst tiltrækkende han lyder :haha 

Haha ja han er mega pjevs og Pyller men okay han har det skidt. Men at sige med dyb alvorlig stemme "ja Mie far er jo syg og Kan ikke lege" er lige en my for meget. Hun ligner heldigvis sin mor og går hen og og lukker døren til soveværelset så vi ikke kan høre på det "far syg,far sove godt- Hej Hej Mie luk dør" :wub 

10 hours ago, Katrinemus said:

Bed ham spænde ballerne og flætte næbet :sm 

Stort :kram og :gp til dig, søde :kram2 

Haha jeg begyndte at tude af ren frustration. Så da vi kom hjem fra gymnastik var hele hytten ryddet, opvasker tømt og støvsuget ;) tilgengæld har han fået ro fra os fra 12-19:30 og vi er gået i seng igen så han gav lidt og fik meget retur 

9 hours ago, girly1988 said:

Min mand havde satme fået en skideballe hvis han var stået op på den måde :prik

Nå men håber i trods alt får en god weekend alligevel...og pyh blir helt træt ved tanken om 60 timers arbejde :blink

:gp

Altså jeg begyndte at tude (havde en lorte morgen) og så spændte han hjelmen. 

 

Haha ja mit arbejde trækker tænder ud lige pt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg er helt vildt glad for min mand endelig er kommet hjem. Desværre lagde han ud med at lave et vrid i ryggen, så han er blevet helt handicappet nu. Som i at han intet kan. I stedet for aflastning har jeg fået en ekstra at passe. Not fair!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh har haft to veninder på besøg til aften og rigtig hygget og nu er mindste manden vågen og holder fest så jeg ikke kan komme i seng....manden arbejder og storebror blev puttet med feber så måske jeg står med syg og træt dreng i morgen eller to trætte drenge...og får selv nok ingen søvn som det tyder på pt...æv altså nu aftenen var gået så fint ! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg hader den her slags nætter :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg træt af natteroderiet, og at det 90 % af tiden hedder morgen kl 05.00 eller lidt før...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha. Jeg tæller ned til Leah skal sove lur... ej hvor er jeg ved at få pip :dance:

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi måske nok har fundet navnet, hvis vi skal have en søn, men så er det ene ikke på listen over godkendte fornavne :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

51 minutes ago, J og D said:

Argh, min mand er virkelig upopulær lige nu!! :slag:

Han har hjulpet hans moster og onkel med at lægge gulv i dag, og så har han fand*e fortalt dem at jeg er gravid :slag:

Han siger at de virkelig pressede ham op i en krog hvor han nærmest ikke kunne gøre andet end at fortælle dem det til sidst, fordi de blev ved med at sige ting som "hvor er det dejligt for jer, at i har fået de børn i skal have" og "så er i bare helt færdige med blebørn nu, er det ikke skønt?". 

Jeg synes VIRKELIG ikke det er ok, at de har fået det at vide før mine og Dennis's forældre, og inden vi overhovedet har set hjerteblink :( og vi har jo ikke planer om at fortælle det til vores forældre før om lang tid :( 

Det er altså en ommer hr mand:prik men nu katten jo ude af sækken:gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand synes at "set fra mit synspunkt er påsken et virkelig lortet tidspunkt for dig at rejse på, men bevares V og jeg finder da ud af det" er en total opbakkende udtalelse! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at besøge de mørke afkroge af mit sind igen - har ikke ligefrem savnet dem :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Bolsin said:

Jeg er begyndt at besøge de mørke afkroge af mit sind igen - har ikke ligefrem savnet dem :( 

 

:(

 

:kram

 

Har du redskaber til at tackle det så du kan finde vej væk fra de afkroge igen? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Tumlepigen said:

 

:(

 

:kram

 

Har du redskaber til at tackle det så du kan finde vej væk fra de afkroge igen? :kram

Nej, men jeg har heldigvis en psykologtid på tirsdag, og snakkede med lægen om det i fredags, så der er håb forude.

Synes bare det er så pokkers hårdt at skulle igennem - igen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 minutes ago, Mistel said:

At min mand synes at "set fra mit synspunkt er påsken et virkelig lortet tidspunkt for dig at rejse på, men bevares V og jeg finder da ud af det" er en total opbakkende udtalelse! 

Åh mand <_< sådan noget i den retning kunne min mand også præstere - uden at opfatte, hvor meget han dræber glæden ved dét mam har planlagt <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29 minutes ago, Lady H said:

Åh mand <_< sådan noget i den retning kunne min mand også præstere - uden at opfatte, hvor meget han dræber glæden ved dét mam har planlagt <_< 

Præcis!!

I dette tilfælde er det fordi jeg vil besøge min gamle amerikanske "host mom" som lider af uhelbredelig kræft. Ok. Påsken er virkelig ikke optimal for os med lukket institution Osv, men jeg forhandler ligesom med døden her. Ain't got much leverage! Anyway, jeg talte med datteren og hun reagerer godt på kemoen og har det ok så nu siger vi slut maj.  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

46 minutes ago, Myliona said:

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre :( 

Hvad så? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så gik den ikke længere...nu hjemme med barn syg....:numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giver mindste flaske. Han hoster lidt da han er færdig og så står der bare mælk ud igennem mund og næse. Han kastede det hele op igen, men virker glad og frisk???? Wtf 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.