Girl Next Door

Brokketråden vol. 4

1,035 indlæg i dette emne

J havde lige et par sekunder i morges, hvor han lød som om han blev kvalt og ikke kunne trække vejret - og så hostede/kastede han en ordentlig gang slim/snot op.

Lille mus :(

(Men jeg har aldrig set min mand komme så hurtigt ud af sengen ... :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er så bitter! Denne her ferie er bare mega lort :( A er mega klattet og vil ingenting! Han kan ikke gå på sine ben, vil slet ikke spise mad, og nu har han mega rød røv, fordi han havde diarré i nat. Han vil ikke lege, ikke bade, kun sidde i sin klapvogn! Jeg priser mig lykkelig for, flyveturen gik godt og at han sover fint både dag og nat, ellers havde det da været helt håbløst.

Jeg er så træt af, H var for nærig til en afbudsforsikring, så vi endte med at tage afsted, selvom min mavefornemmelse sagde modsat. Jeg vil bare gerne hjem! Det her er uden sammenligning de mest nederen 20.000, jeg nogensinde har brugt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Fru.Mor said:

Jeg er så bitter! Denne her ferie er bare mega lort :( A er mega klattet og vil ingenting! Han kan ikke gå på sine ben, vil slet ikke spise mad, og nu har han mega rød røv, fordi han havde diarré i nat. Han vil ikke lege, ikke bade, kun sidde i sin klapvogn! Jeg priser mig lykkelig for, flyveturen gik godt og at han sover fint både dag og nat, ellers havde det da været helt håbløst.

Jeg er så træt af, H var for nærig til en afbudsforsikring, så vi endte med at tage afsted, selvom min mavefornemmelse sagde modsat. Jeg vil bare gerne hjem! Det her er uden sammenligning de mest nederen 20.000, jeg nogensinde har brugt!

 

:kram2 

Det lyder ikke som en drømmeferie men håber det kan nå at blive bedre. Og så håber jeg H er med på afbestillingsforsikring næste gang (jeg kunne ikke drømme at undlade når man har børn!).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Tumlepigen said:

 

:kram2 

Det lyder ikke som en drømmeferie men håber det kan nå at blive bedre. Og så håber jeg H er med på afbestillingsforsikring næste gang (jeg kunne ikke drømme at undlade når man har børn!).

Det kunne jeg heller ikke! Jeg ved simpelthen ikke, hvorfor jeg ikke bare selv ordnede det :unsure

Vi skal hjem torsdag, så håbet er ret dødt ift at nå at få nogle gode dage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 minutes ago, Fru.Mor said:

Jeg er så bitter! Denne her ferie er bare mega lort :( A er mega klattet og vil ingenting! Han kan ikke gå på sine ben, vil slet ikke spise mad, og nu har han mega rød røv, fordi han havde diarré i nat. Han vil ikke lege, ikke bade, kun sidde i sin klapvogn! Jeg priser mig lykkelig for, flyveturen gik godt og at han sover fint både dag og nat, ellers havde det da været helt håbløst.

Jeg er så træt af, H var for nærig til en afbudsforsikring, så vi endte med at tage afsted, selvom min mavefornemmelse sagde modsat. Jeg vil bare gerne hjem! Det her er uden sammenligning de mest nederen 20.000, jeg nogensinde har brugt!

:kram2

Øv kan godt forstå du synes det er surt når i sådan havde glædet jer ! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, girly1988 said:

:kram2

Øv kan godt forstå du synes det er surt når i sådan havde glædet jer ! 

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28 minutes ago, Fru.Mor said:

Jeg er så bitter! Denne her ferie er bare mega lort :( A er mega klattet og vil ingenting! Han kan ikke gå på sine ben, vil slet ikke spise mad, og nu har han mega rød røv, fordi han havde diarré i nat. Han vil ikke lege, ikke bade, kun sidde i sin klapvogn! Jeg priser mig lykkelig for, flyveturen gik godt og at han sover fint både dag og nat, ellers havde det da været helt håbløst.

Jeg er så træt af, H var for nærig til en afbudsforsikring, så vi endte med at tage afsted, selvom min mavefornemmelse sagde modsat. Jeg vil bare gerne hjem! Det her er uden sammenligning de mest nederen 20.000, jeg nogensinde har brugt!

Øv for en situation er ked af A er syg og jeres ferie ikke er som forventet :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, nu er der lussingesyge i Adams vuggestue! Som om vi ikke var pressede nok i forvejen, så skal vi nu også til at være afhængige af at John kan hente :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ikke have det dårligt mere! Nu er det 2 måneder hvor jeg bare har haft det ringe stort set hver dag :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt så har Tobias det endelig bedre og så har Niklas sq over 39 i feber suk...

I morgen har vi aftale med fys i dp til Tobias...og vi skal på OUH med Niklas og ha tjekket hans navlebrok så det sygdom må godt tage at forsvinde ASAP...! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, girly1988 said:

Fedt så har Tobias det endelig bedre og så har Niklas sq over 39 i feber suk...

I morgen har vi aftale med fys i dp til Tobias...og vi skal på OUH med Niklas og ha tjekket hans navlebrok så det sygdom må godt tage at forsvinde ASAP...! 

 

:kram

 

Og :ditto til at sygdom bare skal skride :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Barbamama said:

 

:kram

 

Og :ditto til at sygdom bare skal skride :prik 

Ja tak har jo osse et arbejde jeg gerne skulle passe i denne uge også.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mega ondt i hoved og hals... ikk blive syg, ikk blive syg, ikk blive syg...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tim har de der tømmermænd, som kun mænd kan have.. 'Suk, snøft, treo, prust, far er træt Storm, Ej hvor skal vi tidligt i seng!'.. <_< Ved du hvad min skat? Hvis du kan være så stor i slaget i nat, at du mener det er okay at ringe til mig kl. 5 i morges (gudskelov på lydløs, drengene og jeg var lige faldet i søvn igen efter en 2timers krise..), bare lige fordi, så spænder du lige hjelmen indtil drengene er lagt i aften, og så kan du for min skyld godt smutte i seng, og blive normal igen inden i morgen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 hours ago, Mistel said:

Præcis!!

I dette tilfælde er det fordi jeg vil besøge min gamle amerikanske "host mom" som lider af uhelbredelig kræft. Ok. Påsken er virkelig ikke optimal for os med lukket institution Osv, men jeg forhandler ligesom med døden her. Ain't got much leverage! Anyway, jeg talte med datteren og hun reagerer godt på kemoen og har det ok så nu siger vi slut maj.  

:kram jeg håber, a det bliver en god løsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Fru.Mor said:

Jeg er så bitter! Denne her ferie er bare mega lort :( A er mega klattet og vil ingenting! Han kan ikke gå på sine ben, vil slet ikke spise mad, og nu har han mega rød røv, fordi han havde diarré i nat. Han vil ikke lege, ikke bade, kun sidde i sin klapvogn! Jeg priser mig lykkelig for, flyveturen gik godt og at han sover fint både dag og nat, ellers havde det da været helt håbløst.

Jeg er så træt af, H var for nærig til en afbudsforsikring, så vi endte med at tage afsted, selvom min mavefornemmelse sagde modsat. Jeg vil bare gerne hjem! Det her er uden sammenligning de mest nederen 20.000, jeg nogensinde har brugt!

Åh sådan noget pis! Jeg forstår dig så godt - der skete nøjagtigt det samme på vores vinterferie syd på sidste år, både mand og søn var møgsyge!

 

MEN vær Obs på om jeres forsikring dækker sygdom under ferie. Vi fik hele udgiften til rejsen refunderet fra forsikringen, da vi kom hjem pga sygdom, men de kræver dokumentation fra læge, så vi opsøgte læge på ferien og da vi kom hjem. 

 Det redder ikke følelsen af fiasko, men dejligt at få pengene retur så

mam kan bruge dem på noget andet... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, FruLR said:

Tim har de der tømmermænd, som kun mænd kan have.. 'Suk, snøft, treo, prust, far er træt Storm, Ej hvor skal vi tidligt i seng!'.. <_< Ved du hvad min skat? Hvis du kan være så stor i slaget i nat, at du mener det er okay at ringe til mig kl. 5 i morges (gudskelov på lydløs, drengene og jeg var lige faldet i søvn igen efter en 2timers krise..), bare lige fordi, så spænder du lige hjelmen indtil drengene er lagt i aften, og så kan du for min skyld godt smutte i seng, og blive normal igen inden i morgen. 

 

Tømmermænd på en mandag? :chin:

 

Men jeg er enig! Helt om natten = helt om dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke rigtig brok for jeg elsker at være babymama :biglove

 

Men for fanen hvor er jeg træt! :zzz be om flere sove-timer i døgnet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, Tumlepigen said:

 

Tømmermænd på en mandag? :chin:

 

Men jeg er enig! Helt om natten = helt om dagen

Robert-uddeling.. Hans firma laver præsentationsfilmene! :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, FruLR said:

Robert-uddeling.. Hans firma laver præsentationsfilmene! :D 

 

:D ah! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh min farmor ligger for døden og min far og farbror opfører sig som pattebørn over en gammel strid og kan absolut ikke samarbejde og end ikke være i samme rum..

Så tag jer dog sammen. :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, LeneLN said:

Argh min farmor ligger for døden og min far og farbror opfører sig som pattebørn over en gammel strid og kan absolut ikke samarbejde og end ikke være i samme rum..

Så tag jer dog sammen. :gal

 

Grow up people!

 

Og :kram til dig 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37 minutes ago, Tumlepigen said:

 

Grow up people!

 

Og :kram til dig 

Præcis. Min farbror har sågar sagt at han bare vil have min farmor kremeret og sat i fællesgraven og hvis min far vil have en ceremoni så må han betale selv :o jeg er i chok. 

Ved godt at min far heller ikke er uskyldig i denne stråd men come in så tag jer dog sammen, om ikke andet så for jeres mors skyld

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft jeg føler mig som en dårlig mor pt...i aftes var Tobias frisk og spiste ok igen...sov længe i morges og virkede frisk og spiste igen fint. Tog afsted med ham til dp...og fik tilset ham af fys der skulle komme idag. Og efter jeg så er taget hjem har han sq fået dårlig mave og feber igen...de andre dage har han ellers ikke døjet med maven...og igår havde han ikke feber men var bare træt og småt spisende...

Så er spændt på nu når han vågner...og håber sq ikke han har smittet de andre ! :-/

Nåå jo holdt barn syg igår og havde fået fri idag fordi vi skulle på sygehuset med Niklas....så kan ikke holde mere fri denne uge...mandens plan siger arbejde de næste 3 dage....buh...:prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41 minutes ago, girly1988 said:

Kæft jeg føler mig som en dårlig mor pt...i aftes var Tobias frisk og spiste ok igen...sov længe i morges og virkede frisk og spiste igen fint. Tog afsted med ham til dp...og fik tilset ham af fys der skulle komme idag. Og efter jeg så er taget hjem har han sq fået dårlig mave og feber igen...de andre dage har han ellers ikke døjet med maven...og igår havde han ikke feber men var bare træt og småt spisende...

Så er spændt på nu når han vågner...og håber sq ikke han har smittet de andre ! :-/

Nåå jo holdt barn syg igår og havde fået fri idag fordi vi skulle på sygehuset med Niklas....så kan ikke holde mere fri denne uge...mandens plan siger arbejde de næste 3 dage....buh...:prik

 

:kram

 

Mht dp så er det jo, hvad der kan ske. Vi vil alle gerne holde vores børn hjemme til de er helt raske, og alle dp'ere vil gerne sende de syge hjem og holde de andre raske, men nogle gange "snyder det" bare. Og i vores samfund, hvor de fleste højest har 2 dages barn-syg, kan man sjældent have de "nu-er-de-vistnok-raske" børn hjemme for en sikkerheds skyld, og så kikser det også nogle gange. Det gør dig ikke til en dårlig mor overhovedet :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.