Girl Next Door

Brokketråden vol. 4

1,035 indlæg i dette emne

10 minutes ago, SDB said:

Da jeg googlede mig selv og babyklar plus billeder. Var de første MANGE billeder af dig, din familie pg især børn søde BBM :( primært dine faktisk 

 

Jeg tror google logger hvilke billeder man sidst har set på BK. Jeg fik nogle frem af min B, men også af Alura, BBM's børn, forskellige profilbilleder. Det er ret skræmmende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, SDB said:

Da jeg googlede mig selv og babyklar plus billeder. Var de første MANGE billeder af dig, din familie pg især børn søde BBM :( primært dine faktisk 

De kommer bare ikke frem hvis man har brugt imgur eller andre tjenester til at vedhæfte <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ihvertfald glad for nu jeg har fået lavet vil være gravid eller mor tråde eller lagt ret mange billeder af Mie ind. Og samtidig så er jeg SÅ ked af den her situation. Alle de skønne tråde og kvinder der nu er væk. Altså må indrømme det gør mig vemodig. 3 års brug på dette ellers gode site, er nu definitivt slut da mange har trukket stikket og der er en utryghed ved at være her. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Girl Next Door said:

De kommer bare ikke frem hvis man har brugt imgur eller andre tjenester til at vedhæfte <_< 

ikke forstået? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, SDB said:

ikke forstået? :whistling

Jeg får kun 4 billeder frem hvis jeg går ind og ser mine vedhæftede, så alle dem jeg har sat ind med imgur og andet, kommer ikke frem på den måde. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

45 minutes ago, SDB said:

Jeg er ihvertfald glad for nu jeg har fået lavet vil være gravid eller mor tråde eller lagt ret mange billeder af Mie ind. Og samtidig så er jeg SÅ ked af den her situation. Alle de skønne tråde og kvinder der nu er væk. Altså må indrømme det gør mig vemodig. 3 års brug på dette ellers gode site, er nu definitivt slut da mange har trukket stikket og der er en utryghed ved at være her. 

Jeg fortryder så meget!! Og jeg er så ked af, tingene har udviklet sig sådan her. Jeg har virkelig været glad for bk, men min tillid er helt væk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34 minutes ago, Girl Next Door said:

Jeg får kun 4 billeder frem hvis jeg går ind og ser mine vedhæftede, så alle dem jeg har sat ind med imgur og andet, kommer ikke frem på den måde. 

 

Ja det har jeg indset :( og når jeg sletter billederne forsvinder de ikke i andres qoute :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Ihpets-mortilto said:

 

Ja det har jeg indset :( og når jeg sletter billederne forsvinder de ikke i andres qoute :( 

mine forsvandt fra igår til idag i andres qoutes :chin:når jeg havde sletteg originalindlægget så var det væk i deres quotes idag, inden de gik ind og slettede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, SDB said:

mine forsvandt fra igår til idag i andres qoutes :chin:når jeg havde sletteg originalindlægget så var det væk i deres quotes idag, inden de gik ind og slettede

 

Hmm... Jeg kan da håbe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fint nok at I snakker om billeder og hvordan og hvorledes på google, men vi gider simpelthen ikke mere snak omkring det med de 3 berørte fora.

Jeg fornemmer at denne tråd her vil blive ved med at omhandle dette emne, så derfor lukker jeg den nu.

Så I er nødt til at tage den anden snak et andet sted, og det bedes I respektere nu. 

 

PS. til de uvidende, så står der lidt fakta her:

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.