Girl Next Door

Brokketråden vol. 4

1,035 indlæg i dette emne

M er bestemt ikke en hjælp idag :numse

Holder fælles fødselsdag imorgen og hans hjælp idag har bestået i at piske flødeskum, putte mini M og slæbe et bord ind og få et hysterisk anfald over det :prik

imens har jeg handlet, lavet rå gulerodskage, bagt hans ønskede drømmekage, sørget for aftensmad, gjort bette klar til nat og bagt franskbrød som jeg stadig venter på er færdig bagt... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ingen gråd til putningen, men kæmpe fest!!! ;) 

tror dog jeg faldt i søvn først... hmm.. ups! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Lotte1987 said:

M er bestemt ikke en hjælp idag :numse

Holder fælles fødselsdag imorgen og hans hjælp idag har bestået i at piske flødeskum, putte mini M og slæbe et bord ind og få et hysterisk anfald over det :prik

imens har jeg handlet, lavet rå gulerodskage, bagt hans ønskede drømmekage, sørget for aftensmad, gjort bette klar til nat og bagt franskbrød som jeg stadig venter på er færdig bagt... 

Han stoler vist fuldt på at du har styr på det hele og ved bedst ;):kram2 tillykke og god fest!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, skruk said:

Er i mod spiral af etiske årsager, men ja, det bliver noget med kondom og stå af i Roskilde :blush mon man kan bruge to x gummi eller om det gør det mindre sikkert :chin:

Vi har været Mega fertile indtil nu :blush Im er lavet med gummi :oops og Z er lavet i 2. Cyklus, hvor vi var sammen 2 gange og 1. Cyklus var vi sammen en gang, hvor jeg fik mens 5 dage efter :blush

Er en hormon spiral også udelukket? Så vidt jeg forstår er mængden af hormon meget lille ifht andre typer, men man får ikke ægløsning og derfor er der heller ingen evt befrugtet æg som går til grunde.

 

Håber I finder en løsning eller måske kommer dertil hvor det ikke ville være en katastrofe med en uventet graviditet lidt før beregnet :kram2 forstår virkelig godt det ikke skal være lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, Saga74 said:

Er en hormon spiral også udelukket? Så vidt jeg forstår er mængden af hormon meget lille ifht andre typer, men man får ikke ægløsning og derfor er der heller ingen evt befrugtet æg som går til grunde.

 

Håber I finder en løsning eller måske kommer dertil hvor det ikke ville være en katastrofe med en uventet graviditet lidt før beregnet :kram2 forstår virkelig godt det ikke skal være lige nu!

Ja, det er det :( det eneste der er okay er gummi, pessar og p-stav(og den vil jeg ikke have pga hormoner)  så det er op ad bakke :( håber på klarhed til Efterfødselssamtalen over hvornår og om det er muligt med en 3'er eller om manden skal snippes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35 minutes ago, skruk said:

Ja, det er det :( det eneste der er okay er gummi, pessar og p-stav(og den vil jeg ikke have pga hormoner)  så det er op ad bakke :( håber på klarhed til Efterfødselssamtalen over hvornår og om det er muligt med en 3'er eller om manden skal snippes :)

Kan man ikke få noget sæd-dræbende creme man kan bruge med kondom, for at blive mere sikker? Bliver helt i tvivl om det findes eller om det bare er noget jeg har hørt/læst om som et forsøg.

Håber I finder en løsning :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand der skulle ud og drikke et par øl med en kollega der stopper, og som stadig ikke er kommet hjem :prik

Og vi har selvfølgelig en milliard aftaler i denne weekend. Gider ikke han har tømmermænd i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, mille1981 said:

Kan man ikke få noget sæd-dræbende creme man kan bruge med kondom, for at blive mere sikker? Bliver helt i tvivl om det findes eller om det bare er noget jeg har hørt/læst om som et forsøg.

Håber I finder en løsning :kram

Tak for kram og et retur :kram håber han ikke får tømmermænd :kiss man burde vel kunne få det, er det ikke det man bruger til pessar :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, skruk said:

Tak for kram og et retur :kram håber han ikke får tømmermænd :kiss man burde vel kunne få det, er det ikke det man bruger til pessar :chin:

Hvad med plaster ? Det har min veninde fået og det skulle vist være noget lignende p piller....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg synes, det er vildt heldigt eller vildt bittert, at det lige ventede til weekenden... Men det er i hvert fald pisseirriterende at sygdom nu også har fanget mig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, girly1988 said:

Hvad med plaster ? Det har min veninde fået og det skulle vist være noget lignende p piller....

P piller er heller ikke okay :blush men derudover er der jo også stadigvæk hormoner i :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grrr...! Den her weekend starter altså dårligt. B vrisser af alt og alle og udstråler kraftigt at det er meget irriterende at jeg har det skidt. Valdemar er sur over, at han ikke må sidde limet til ipad'en, og får han lov at sidde med den, mugger han over ikke at må få nye apps. Og der er det smukkeste vejr, men har V sin flyverdragt med hjem fra børnehaven? Nej. "Den skal bestilles" som min kære mand sagde. Det er åbenbart mit ansvar, hvad der kommer til/fra bh, og så er han bare delivery boy. :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29 minutes ago, Barbamama said:

Grrr...! Den her weekend starter altså dårligt. B vrisser af alt og alle og udstråler kraftigt at det er meget irriterende at jeg har det skidt. Valdemar er sur over, at han ikke må sidde limet til ipad'en, og får han lov at sidde med den, mugger han over ikke at må få nye apps. Og der er det smukkeste vejr, men har V sin flyverdragt med hjem fra børnehaven? Nej. "Den skal bestilles" som min kære mand sagde. Det er åbenbart mit ansvar, hvad der kommer til/fra bh, og så er han bare delivery boy. :rolleyes 

Åh ja kender det der med ting og sager til og fra dp...min mand kan heller ikke finde ud af det...så nu kommer alt med frem og tilbage når det er ham som henter....:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 minutes ago, Barbamama said:

Grrr...! Den her weekend starter altså dårligt. B vrisser af alt og alle og udstråler kraftigt at det er meget irriterende at jeg har det skidt. Valdemar er sur over, at han ikke må sidde limet til ipad'en, og får han lov at sidde med den, mugger han over ikke at må få nye apps. Og der er det smukkeste vejr, men har V sin flyverdragt med hjem fra børnehaven? Nej. "Den skal bestilles" som min kære mand sagde. Det er åbenbart mit ansvar, hvad der kommer til/fra bh, og så er han bare delivery boy. :rolleyes 

:prik Man tager da alt med hjem til weekenden! Det er i hvert fald en uskreven regel her. 

 

Det med vrissen mand er ellers helt med på. Jesper har besøg af en kammerat, og da jeg var oppe at tisse 5.20 var der stadig gang i den. Så da Silke Elia vågnede 6.30, gik vennen i seng efter lige at have giver Silke Elia lov til at spise slik :blink og Jesper kunne slet ikke håndtere Silke Elia i sin brandert og han blev mega sur, da jeg bestemt bad ham om at skride i seng og sove den ud :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 minutes ago, girly1988 said:

Åh ja kender det der med ting og sager til og fra dp...min mand kan heller ikke finde ud af det...så nu kommer alt med frem og tilbage når det er ham som henter....:whistling

Det er derfor Jeg har to af alting til ungerne... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For fanden, prop i afløbet der gør at man ikke kan bruge vasken eller noget i køkkenet 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, skruk said:

P piller er heller ikke okay :blush men derudover er der jo også stadigvæk hormoner i :(

Er der ikke det i p-stav? :chin: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brian gider ikke have alt med hjem til weekend fordi så skal han gå to gange. Og 99% af tiden er det heller ikke et problem. Det er bare bittert, når man mangler overtøj <_< Og så er det IMO en klar invitation til at flere ting bliver væk, fordi man ikke har samling på det hver uge... Nå, men V kunne heldigvis passe en arve-flyver, så vi kan stadig komme ud og kælke imorgen (hvis jeg ellers er frisk - og idag er han hos sin mormor) :yay 

 

Så håber jeg bare at manden finder noget godt humør på vej hjem :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, FruLR said:

Er der ikke det i p-stav? :chin: 

Jo, så den er også udelukket :)  det er bare de eneste former for prævention retten til liv siger god for :) det er bare mig der er imod hormoner :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, skruk said:

Jo, så den er også udelukket :)  det er bare de eneste former for prævention retten til liv siger god for :) det er bare mig der er imod hormoner :P

Men kan manden ikke bare blive steriliseret hvis ikke i vil have flere... Det gør vi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, skruk said:

Jo, så den er også udelukket :)  det er bare de eneste former for prævention retten til liv siger god for :) det er bare mig der er imod hormoner :P

Så er jeg med.. Du er da ikke nem! :lol:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Mortil15 said:

Men kan manden ikke bare blive steriliseret hvis ikke i vil have flere... Det gør vi :)

Jamen vi vil jo gerne have flere, hvis lægerne siger okay :)

1 hour ago, FruLR said:

Så er jeg med.. Du er da ikke nem! :lol:kram 

Nej, det gør det lige en tand mere besværligt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At høre om vinterferie igen og igen uden selv at have det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Optrapning af dagamning <_< sq svært at sige nej til lille snottet febermus :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

52 minutes ago, Barbamama said:

At høre om vinterferie igen og igen uden selv at have det <_<

I denne sammenhæng - at se og hører om LEGOworld som Ida helt vildt gerne ville til.. Men heroppe har vi jo ikke ferie før uge 8.. :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.