Rebecca9000

Smalltalk: april 2017

391 indlæg i dette emne

Av! Jeg har dælme nogle dumme jag i maven...tænker det er ligamentsmerter, men øv de er træls! Bliver også en lille bitte smule bekymret, selvom jeg kan læse mig til det er ok. Har i andre også sådanne niv/jag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også disse jag, har haft det nogen dage nu.. Blev faktisk også bekymret over dem, men inden jeg fik dem, så var jeg faktisk også bekymret, fordi at de ikke var der :-D Har jo læst så meget om dem.. 

Jeg er også ret sikker på, at det er ligamenterne.. Der skal jo gøres plads til det hele der inde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag har det været meget bedre med maven, men min ryg har forsøgt at slå mig ihjel... Gud hvor jeg savner Ipren! Men må vist igang med nogle rygøvelser...

er så spændt på at. Få kønnet i næste uge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, hvor spændende Cathla. Har du allerede tid til Misdannelsesscanning nu? Jeg skal vente over en måned endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, den scanning har jeg først tid til den 16. Men jeg er dødnysgerrig så har bestilt en kønsscanning hos lilleliv i Kbh næste fredag:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende med kønsscanning, har du selv en fornemmelse af hvad der gemmer sig i maven??

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer også men har allerede været til en tidlig scanning og kan ikke helt beslutte mig for om jeg igen vil bruge 500kr:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået indkaldelse fra sygehuset, Cathla? Hvornår fik du det? Har stadig ikke hørt noget ;-) 

Vi kunne simpelthen heller ikke vente længere, på at få kønnet af vide.. Gør det nok heller ikke bedre, når vi stadig ikke er blevet indkaldt til MD.. 

Så vi var til en scanning i går, der var ingen tvivl, vi venter os en aktiv lille dreng! :kuller 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eiii Jensen21! Tillykke med den lille mand:balloons vi skal til kønsscanning næste fredag, tror det er godt vi skal på familietur til Bornholm  inden, ellers havde jeg nok ikke kunne vente mere! 500 Bobs eller ej...vi tager også mormor med...måske hun forbarmer sig og betaler...hi hi...

Jeg gætter selv på en pige, det tror min kone også...men måske vi bliver snydt:) jeg fik indkaldelsen igår. Jordemoder den 25/10 og misdannelsesscanning 16/11, og møde med læge der også. Vi er jo ret tæt, så mon ikke din kommer lige om lidt:)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, Cathla! Det er simpelthen så vildt nu, at man ved hvad der ligger der inde og ikke længere skal omtale baby som den.. Nu kan vi sige ham :) 

Uh ja, det er nok meget godt, at i skal afsted på sådan en tur.. Ellers kunne tiden da godt nå, at blive lang! ;-) 

Årh, det må være så stort få mormor og en kæmpe oplevelse for hende, at være med! 

Vi tænkte også begge to, at det ville blive en lille dreng og sørme om det ikke også var det, men ja man kan jo blive "snydt" ;-)

Ja okay, mon ikke at jeg så også snart bliver indkaldt.. Det gør jeg nok, vi blev jo også næsten indkaldt samtidig sidste gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh jeg glæder mig så jeg er ved at revne! Men jeg glæder mig også bare til at se baby igen:kuller

Alle 3 indkaldelser landede i al fald samtidig i min eboks, så mon ikke:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh ja, man kan aldrig få nok af at se baby.. Det et så fantastik! :kuller

Jo det vare nok ikke længe, før jeg får det også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg også indkaldt til JM og MD-scanning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super!

 

Jeg syntes altså det er en lidt underlig periode...sådan meget stille. Maven vokser da lidt, og fylder mere. Men jeg mærker jo ingenting og har ikke sådan de vilde symptomer mere. Det er altså skørt. Selvom det er normalt, er det lidt underligt det er så stille. Jeg mærker ikke noget fra maven endnu...gør i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en super underligt periode.. ;-) 

I går mærkede jeg, den der underlige boblende fornemmelse igen, det er nu anden gang, hende vi blev kønsscannet af, fortalte at det var den lille, jeg kunne mærke.. Det føles lidt, som en lille fisk eller noget der lige slår halen ud mod min mave :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Jensen21 said:

Der er en super underligt periode.. ;-) 

I går mærkede jeg, den der underlige boblende fornemmelse igen, det er nu anden gang, hende vi blev kønsscannet af, fortalte at det var den lille, jeg kunne mærke.. Det føles lidt, som en lille fisk eller noget der lige slår halen ud mod min mave :chin:

 

mon ikke det er den lille dreng du kan mærke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så blev det endelige min tur til nfscanning i går, vi så den skønneste aktive baby :wub bagefter var det tid til at informere den kommende storesøster, og hun blev bare så glad, det trak en tåre hos både mor og far at se hende så glad, hun omtaler allerede sig selv som storesøster :biglove

 

Bagge hold bedsteforældre fik også beskeden i går, dette samme gjorde mine søskende og mine 3 allerbedste veninder. Og alle reaktionerne var bare helt fantastiske, der er ingen tvivl om at alle bare var super glade på vores vejne :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, AnneDam said:

så blev det endelige min tur til nfscanning i går, vi så den skønneste aktive baby :wub bagefter var det tid til at informere den kommende storesøster, og hun blev bare så glad, det trak en tåre hos både mor og far at se hende så glad, hun omtaler allerede sig selv som storesøster :biglove

 

Bagge hold bedsteforældre fik også beskeden i går, dette samme gjorde mine søskende og mine 3 allerbedste veninder. Og alle reaktionerne var bare helt fantastiske, der er ingen tvivl om at alle bare var super glade på vores vejne :wub

Tænker også, at det må være den lille herrer, jeg kan mærke.. Helt utrolig følelse! :kuller

Årh tillykke med den veloverstået NF, hvor er det fantastisk, at familie og venner reagere sådan.. Det er så dejligt, at se deres glæde også! :-) 

Og dejligt med storesøster, det er også en stor ting.. Må man spørge, hvor gammel hun er? :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor dejligt med de gode reaktioner på baby:) det er så skønt at dele det med andre! 

 

Sejt du kan mærke ham derinde...det glæder jeg mig altså til! Jeg er i uge 17 nu...så mon ikke også snart det kommer:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er så skønt at mærke at andre glæder sig lige så meget som vi selv gør :7himmel

 

storesøster er 4, hun bliver 5 til januar, så vi har haft en masse gode snakke om babyen, og hun nævner alt det hun skal hjælpe med, hun vil både synge vuggeviser og lege med babyen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor hyggeligt!:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dejlig en følelse, Cathla! Glæd dig, det er en helt ubeskrivelig følelse.. :kuller Det vare nok ikke længe, før du også mærker noget til den lille spirer der inde! 

 

Årh AnneDam, en dejlig alder! Og dejligt at hun glæder sig sådan.. Der bliver noget at snakke om i børnehaven! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er jeres appetit og indtag af væske?? :chin:

 

Jeg spiser meget mindre, end jeg gjorde før jeg blev gravid? Jeg har ikke rigirg lyst til mad.. Får da spist morgen, middag og aftensmad, men ikke rigtig noget imellem måltiderne? 

Har hørt, at man anbefaler gravide, helst at drikke 3 liter vand/væske om dagen, så meget når jeg slet ikke at drikke i løbet af dagen? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min appetit er ikke så stort, og glemmer nogengange at spise, så opdager jeg det først når jeg begynder at få det lidt småskidt. 

 

Jeg øver mig i at spise formiddag-middag-eftermiddag-aften- inden sengetid. Men tit glemmer jeg formiddag og eftermiddag. Jeg oplever at hvis jeg ikke spiser inden sengetid (ofte rugbrød), så vågner jeg om natten og er småskidt og svært ved at falde i søvn igen.

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes heller ikke min appetit er så stor, men jeg har ikke haft kvalme eller andre udfordringer. Jeg drikker minimum 2 liter vand om dagen, men det gør så også at jeg skal tisse hele tiden :)

 

Hvordan er jeres maver begyndt at se ud? Kan det ses tydeligt nu? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER