Rebecca9000

Smalltalk: april 2017

391 indlæg i dette emne

Hvor er jeg glad for du siger det AnneDam! Jeg synes de er så ulækre. til sidste scanning sagde jordemoderen at det er noget andet når det er ens egen men det har jeg virkelig svært ved at se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:D hahaha hvor sjovt i syntes det. Så bare et som var virkeligt fint og så var jeg ved at blive lokket:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også sige, at jeg har nemt ved at blive lokket, når jeg ser de billeder! ;)

Vi ved endnu ikke helt, om vi vælger en 3D. Til misdannelses scanningen, kunne farmand her hjemme ikke være der.. Så han vil jo meget gerne have endnu en scanning, nu han gik glip af den sidste:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det utroligt, hvad kroppen er i stand til! :chin: Har i nogen gener? Jeg har de sidste dage oplevet en del plukveer.. Årh jeg synes ikke, at de er særlig rare! :-( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lænd er rigtig dum...er svejrygget i forvejen og maven er ved at blive stor. Det kan jeg dælme godt mærke..og så trækker det ned i iskias. 

Jeg kan i hvert fald godt mærke at mit ret så aktive job er ved at blive ret så hårdt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det på samme måde her.. På mit job, er jeg jo også ret aktiv. Jeg synes godt nok det bliver hårdere og hårdere, nærmest for hver uge der går! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har "heldigvis" et meget stillesiddende job, så jeg døjer ikke med så mange gener endnu. Jeg havde to dage med en iskias der gjorde så ondt jeg ikke kunne gå, men det gik i sig selv igen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Jensen21 said:

Har det på samme måde her.. På mit job, er jeg jo også ret aktiv. Jeg synes godt nok det bliver hårdere og hårdere, nærmest for hver uge der går! :blink

 

Ej det er virkelig nu det rykker kan jeg mærke. Og man er bare ikke altid lige herre selv over tempo og om man går, står eller sidder. Jeg trænger virkelig til juleferie. Og så må vi jo se hvor længe jeg holder efterfølgende. 

 

8 hours ago, DOFR said:

Jeg har "heldigvis" et meget stillesiddende job, så jeg døjer ikke med så mange gener endnu. Jeg havde to dage med en iskias der gjorde så ondt jeg ikke kunne gå, men det gik i sig selv igen. 

Iskias gør også mega ondt. At sidde for stille kan jo også være galt,  men det er min bedre end at arbejde med behandlingskrævende børn ja:D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen gener, men jeg har også rig mulighed for at få slappet af i løbet af dagen, da jeg er jobsøgende. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 hours ago, Cathla said:

 

Ej det er virkelig nu det rykker kan jeg mærke. Og man er bare ikke altid lige herre selv over tempo og om man går, står eller sidder. Jeg trænger virkelig til juleferie. Og så må vi jo se hvor længe jeg holder efterfølgende. 

 

Iskias gør også mega ondt. At sidde for stille kan jo også være galt,  men det er min bedre end at arbejde med behandlingskrævende børn ja:D 

Lige nøjagtig, Cathla.. Jeg er gået ned på halv tid på arbejde, da jeg tit sidst på dagen ikke kan ret meget længere, arbejder jo med psykisk syge og hjerneskade, mange skal op fra hvil sidst på dagen, hvor jeg oftest er alene på afdelingen.. Det kan jeg ikke længere, så ville de hellere have mig på halv tid, hvor jeg kan byde ind med det mest optimale.. Og så har de en anden til eftermiddagen, som kan tage over..

Det fungere rigtig godt, plukveerne er slet ikke så overdrevet længere, fordi jeg nu har muligheden for at slappe af.. Før havde jeg intet valg, beboerne skulle jo op. :)

Men ihvertfald husk at lytte til kroppen og pas på dig selv.. For dit arbejde er jo også fysisk hårdt! Jeg havde svært ved, at sige fra og glemte, at lytte efter min krop! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On Wednesday, December 14, 2016 at 0:39 PM, Jensen21 said:

 

On Wednesday, December 14, 2016 at 1:29 PM, DOFR said:
6 hours ago, Jensen21 said:

Lige nøjagtig, Cathla.. Jeg er gået ned på halv tid på arbejde, da jeg tit sidst på dagen ikke kan ret meget længere, arbejder jo med psykisk syge og hjerneskade, mange skal op fra hvil sidst på dagen, hvor jeg oftest er alene på afdelingen.. Det kan jeg ikke længere, så ville de hellere have mig på halv tid, hvor jeg kan byde ind med det mest optimale.. Og så har de en anden til eftermiddagen, som kan tage over..

Det fungere rigtig godt, plukveerne er slet ikke så overdrevet længere, fordi jeg nu har muligheden for at slappe af.. Før havde jeg intet valg, beboerne skulle jo op. :)

Men ihvertfald husk at lytte til kroppen og pas på dig selv.. For dit arbejde er jo også fysisk hårdt! Jeg havde svært ved, at sige fra og glemte, at lytte efter min krop! 

Jeg prøver sådan lidt bare og sidde og trone lidt i midten af klassen :D jeg er stadig på fuld tid, og regner med at være det den næste måneds tid. Nu er det jo heldigvis juleferie, og den er lang i år. Så må jeg vurdere igen. Skolen vil helst have en fuld sygemelding end en halv...det kommer nok på et tidspunkt. Ellers skal jeg arbejde til 2.marts med termin 31 marts....det kan jeg have meget svært ved at forestille mig. 

Var ved læge idag, som ellers kaldte mig ukompliceret. Har taget 6kg på...hun syntes det var i overkanten fordi jeg er overvægtig i forvejen.  Jeg var nu godt tilfreds:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååå.  Nu rykker det efterhånden på maven:kuller 

bumpie_week_25_flag.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Cathla said:

Nååå.  Nu rykker det efterhånden på maven:kuller 

bumpie_week_25_flag.jpg

 

IMG_6148.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her begynder den også at fylde godt:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor skønt!  Jeg er glad for jeg ikke er den eneste med en ordentlig babymave:) det er skørt når folk siger "hold da op " og lignende når man siger man stadig har 3 mdr tilbage:dance:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

45 minutes ago, Cathla said:

Ihhh hvor skønt!  Jeg er glad for jeg ikke er den eneste med en ordentlig babymave:) det er skørt når folk siger "hold da op " og lignende når man siger man stadig har 3 mdr tilbage:dance:

Ja lige præcis, den hører jeg også tit.. Gad vide, hvordan vi ser ud om 2mdrs tid :chin:

Men det er nu alligevel meget hyggeligt, med sådan en mavse!:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er sgu næsten helt uhyggeligt.  Prøver at bilde mig selv ind at jeg nok vokser i ryk, så måske er der lidt pause nu.... not:blink jeg tænker at hun kan min hud da ikke mere...Men tjoo.  Sørme så!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 hours ago, Cathla said:

Ja det er sgu næsten helt uhyggeligt.  Prøver at bilde mig selv ind at jeg nok vokser i ryk, så måske er der lidt pause nu.... not:blink jeg tænker at hun kan min hud da ikke mere...Men tjoo.  Sørme så!

Ja, lige præcis! 

Det er simpelthen utroligt, hvad kroppen er i stand til! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke nogle fine maver :)

 

Her vokser maven også fint, og jeg nyder at det nu er tydeligt at se at jeg er gravid, og ikke bare er blevet endnu mere tyk, er overvægtig i forvejen, så  det er skønt at maven nu har fået den runde form :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

59 minutes ago, AnneDam said:

sikke nogle fine maver :)

 

Her vokser maven også fint, og jeg nyder at det nu er tydeligt at se at jeg er gravid, og ikke bare er blevet endnu mere tyk, er overvægtig i forvejen, så  det er skønt at maven nu har fået den runde form :wub

Hehe, sådan har jeg det også. Det er dejligt at det er mere trygt at have stram overdel på nu...for nu er man rund og det er ikke bare deller:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Cathla said:

Hehe, sådan har jeg det også. Det er dejligt at det er mere trygt at have stram overdel på nu...for nu er man rund og det er ikke bare deller:D

 

Lige præcist :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glædelig jul til jer alle sammen:julhjerte jeg håber jer, bebser og familier kommer godt gennem julen og godt ind i det nye år:3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også en rigtig glædelig jul herfra :jul:julsang:jul4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 21/12/2016 at 8:49 PM, AnneDam said:

Også en rigtig glædelig jul herfra :jul:julsang:jul4

 

On 21/12/2016 at 8:45 PM, Cathla said:

Glædelig jul til jer alle sammen:julhjerte jeg håber jer, bebser og familier kommer godt gennem julen og godt ind i det nye år:3

Lidt sent, men glædelig jul til jer også! Håber i havde en dejlig aften! :julslik

 

Ville lige hører, om nogen af jer har oplevet det samme.. Jeg skulle igår morges ud af sengen, men kunne virkelig ikke rejse mig, fordi det gjorde ondt, nede omkring skambenet, kunne slet ikke stække mig ud, for så blev det værre..

Senere på dagen, begyndte smerter/ømhed i underlivet og det var som om, at der blev stukket et eller andet op.. :-/

Var så træt og sov et par timer, hvor efter at det ligesom var forsvundet..

Har dog arbejdet hele julen og har så skulle, til lillejuleaften hos den ene familie og juleaften hos den anden + en julefrokost i går, hvor jeg har siddet meget ned og man sidder jo ikke for godt, på sådan en stol i mange timer af gangen.. Måske det kan være en forklaring? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm.   Når det er smerter omkring skambenet lyder det som dit bækken som brokker sig. Du skal hvile dig ja, og bliver det ved skal du nok lige til lægen og tjekkes for du ikke er igang med en bækkenløsning:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER