Rebecca9000

Smalltalk: april 2017

391 indlæg i dette emne

Jeg har også hørt det med at kvalme er tegn på en sund graviditet.. Hvilket er ret frustrerende, når man så ikke har kvalme :help

Men jeg er sikker på man altid kan finde på noget nyt at bekymre sig om :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har 1. Lægebesøg i dag, glæder mig til at lavet vandrejournal, så bliver det en smule mere virkeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal nok have en sund graviditet alligevel. Tror bare det er noget de siger for at gøre kvalmen nemmere at leve med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DOFR giver dig så meget ret i, at det er frusterende når man ingen kvalme har.. Nu er jeg 11+1 henne og det var først igår, at kvalmen kom, så bare vent den kan nå at komme endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har så ret Jensen21! Når alt går godt bekymrer man sig bare over et eller andet man har googlet sig frem til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis DOFR.. Man læser om alt for mange ting og det er kun de negative, man tager til sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og når man har kvalme forbander man det til helvede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har fuldstændig ret, Cathla!

I dag stod aftensmaden bare på rugbrød med diverse pålæg til, har ikke rigtig kunne spise noget hele dagen, så tænkte at det bare blev nem aftensmad i dag.. Nåede at få 3 bider, så tog kvalmen til igen.. Så det blev ikke til ret meget aftensmad..

Nogen gode råd mod kvalmen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spis hvad du har lyst til. For mig er søde og kolde ting det rareste. Is fx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt at TUC kiks skulle være gode

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh ja, problemet er bare at jeg ikke har lyst til noget.. Og når jeg endelig får lyst til noget og jeg så har fundet det frem, så har jeg ikke lyst til det alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer, der har oplevet en snurrende/boblende fornemmelse i underlivet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har oplevet sådan lidt snurren som føles lidt som når jeg skal have menstruation men ikke på en måde der gør ondt. Det siger min læge er meget normalt.

Tilgengæld bløder jeg lidt i dag så det er jeg noget bekymret over. Har nogen af jer prøvet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det er jeg ked af at høre! Håber at det snart går over igen og ingen betydning kommer til at have..

Jeg har ikke selv prøvet det, men kan virkelig alligevel godt forstå, at det gør dig bekymret!

Har du overvejet at ringe til en læge/vagtlæge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede til lægen og de vil kun sende mig videre hvis man har smerter og styrtbløder. Jeg bløder kun lidt så jeg må bare se tiden an.. det er også mindre i dag, men man bekymrer sig jo alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja selvfølgelig gør man da det! Men som de siger, er der jo faktisk en ret stor del, der oplever lidt blod i graviditeten og alligevel, kom der en dejlig lille bebs ud af det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis lægen siger ok er det vel ok. Ville heller ikke være bekymret så længe det ikke er mere...så det beslutter vi lige det ikke bliver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i forresten fået indkaldelse til jordemoder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke rart, Cathla!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har endnu ikke fået nogen indkaldelse.. Spurgte min læge hvordan og hvorledes med JM.. Det svar han gav mig tilbage var, at han håbede, at jeg ville blive indkaldt, for han havde læst at de skulle spare??? Meget underligt svar synes jeg, så hvis ikke jeg hører noget, så kontakter jeg dem selv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i forresten fået indkaldelse til jordemoder?

Nej, men regner med det kommer i løbet af næste uge når jeg forhåbentlig for indkaldelse til nf.

Jeg mindes fra sidste graviditet at jeg fik datoerne for nf+ 1. Jordmoderbesøg + misdannelsesscanning i samme brev, så det regner jeg også med denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået to indkaldelser i min e-boks. Der står ikke hvad det er, men jeg skal møde op i en jordemor afdeling så tænker det er det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo kun fået til nf som er på fredag. Men intet til jordemoder. Spørger lægen i næste uge hvis jeg ikke har hørt noget endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er tilknyttet holbæksygehus.. Har også kun hørt ang. NF? Måske det er forskelligt fra sted til sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heh. Samme sygehus som mig:-) godt at høre det i det mindste er ens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER