Rebecca9000

Smalltalk: april 2017

391 indlæg i dette emne

Hehe. 3/4 17

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe, ja okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til første lægebesøg, og set hjerteblink. Ret vildt, og selvfølgelig dejligt, men kan godt mærke, at det også lige skal fordøjes lidt - der er rent faktisk en (meget lille) baby derinde...

 

Kæmper stadig med kvalme, og har endnu ikke rigtig fundet noget der virker. Synes det er svært at holde ud til, og overvejer at fortælle min leder om min graviditet allerede nu, så hun ved hvad der foregår.

 

Blev forøvrigt sat lidt tilbage ved lægen, så jeg nu er 7+4.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så vildt og bekræfter virkelig en i, at der er noget der inde!

Jeg har stadig ingen symptomer somsådan og har slet ikke haft kvalme?

Jeg er 9+0 i dag, var nødt til at fortælle min leder det i dag. Ikke fordi at jeg har problemer eller svært ved at være på arbejde pga af symptomer, for som sagt er der ikke ret mange symptomer.

Men grundet at vi har en meget udadreagerende klient, som jeg skulle ind til i dag, der kan komme lidt slag og spark fra den klient.. Så måtte lige fortælle, hvorfor jeg ikke kunne tage den klient, også for min egen sikkerhed! Men vi blev så også enige om, at mine kollegaer først får det at vide, om 3-4 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt med hjerteblink Rebecca! Det er bare det vildeste...og det bliver meget mere virkeligt. Kan din læge scanne?

Jensen21, kan godt forstå du sagde det på job. Jeg overvejer det også, men ser om jeg kan vente lidt. Prøver bare at holde fast i at lægen sagde der ikke ville ske noget endnu.

Jeg har fået tid til nakkefold nu, den 23.september, Puhaaaa der er længe til! Må se om jeg kan holde det hemmeligt på job indtil da. Har i fået tid endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cathla, ville også gerne have ventet lidt.. Men lige i denne situation, havde jeg bare brug for, at min leder skulle vide det og jeg har det egentlig fint med at hun godt ved det nu! :-)

Jeg har stadig ikke fået tid til NF endnu, skal til lægen på mandag, håber at vi finder ud af noget der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desuden er jeg ramt at åndenød. Tre trappetrinene og jeg pruster helt vildt. Tror det vil hjælpe at begynde med jern nu...for puha, jeg kan sidde stille og få åndenød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk får jeg også ret hurtigt åndenød, der skal næsten ingen ting til.. Jeg skal bare tænke på det og jeg har åndenød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps. Det er et helt vildt underligt symptom. Syntes det er mega pinligt at jeg puster og stønner på job af at gå op af en lille trappe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er en smule pinligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heh. Bukser er også dømt ude her. Jeg har også sådan nogle løse harems artige nogen der duer. Og så er leggins og løse overdele min ven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigvis har jeg aldrig gået særlig meget i jeans

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle

 

Nu har jeg luret herinde i et par uger uden at skrive.. mest af alt fordi jeg er bange for at noget går galt i det øjeblik jeg begynder at være aktiv her. Jeg ved det er fjollet og det har også hjulpet at læse om jeres tanker, men nu tænker jeg, at jeg hellere må komme på banen også.  :yay

 

Hej piger
Ville lige høre jer, hvis i har været til den første lægeundersøgelse..
Jeg var til den første i dag, vi lavede svangerskabsjournal og vandrejournal + jeg fik taget nogen blodprøver og blodtryk! Jeg troede faktisk også, at jeg skulle have en gynækologisk undersøgelse, det fik jeg ikke.. Fik i en gynækologisk undersøgelse?

Jeg fik heller ikke lavet en gynækologisk undersøgelse til mit første lægetjek og det gjorde ingen af mine veninder heller, da de var hos deres læger. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej DOFR!

Dejligt med nogen flere her inde, velkommen til og stort tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa og velkommen! Og tillykke!

Jeg er stadig bange ind i mellem...Men tiden går jo og jeg er begyndt at glæde mig..og turde glæde mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak begge. 

 

Jeg blev til gengæld sendt til akut scanning- mest fordi jeg har haft celleforandringer for nyligt, men også fordi jeg slet ikke følte mig gravid og ingen symptomer havde. Vi kunne se en lille klat og der var hjerteblink. Det gjorde det pludseligt meget virkeligt - og fantastisk. Hvis din læge ikke vil sende dig til scanning kan du overveje at købe en tryghedsscanning. Det var så dejligt at vide at alt så rigtigt ud. Selvom jeg stadig finder på ting at bekymre mig om :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til en tidlig scanning, da jeg var 8 uger henne. Og ja, det var simpelthen så dejligt, at se det var virkeligt, netop fordi at jeg heller ikke rigtig nogen symptomer har.. Det hjalp også et par dage, hvor bekymringerne forsvandt lidt!

Men som i også nævner, så finder jeg så meget at bekymre mig om. Lige nu er mine bekymringer, at jeg bilder mig selv ind, at der kan være sket noget siden scanningen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal selvfølgelig lige siges, at jeg glæder mig enormt meget og er så glad.. Men ind i mellem, kommer bekymringerne bare lige for en kort stund!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja da. Det er lidt af en rutsjebane at være i. Jeg er også bekymret...igår så jeg noget i tv om graviditet som gjorde mig nervøs. .det skal man holde sig fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Der skal ikke ret meget til, før man får nye bekymringer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle selv bestille tid. Det kunne jeg gøre online, hvor jeg blot indtastede forventede terminsdato og så kom den op med mulige datoer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay.. Jeg fik nemlig at vide, at jeg ville blive indkaldt.. Synes bare det er længe siden og underligt at der så ikke er sket noget, men det er nok bare mig der er utålmodig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev indkaldt. Brev i min eboks

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER