Rebecca9000

Smalltalk: april 2017

391 indlæg i dette emne

Det er så spændende med scanninger! I må endelig melde tilbage hvordan det var ☺️

Her har kvalmen virkelig fået fat. Har det SÅ dårligt, hele tiden. Føler ikke at jeg skal kaste op, men den er der bare konstant. Føj. Lever pt af blå druer, tuckiks og dansk vand med citrus.

Tænker meget over, hvordan man egentlig på sigt klarer job, hvis det bliver ved. Jeg arbejder i stort åbent kontor, med ét fælles (eksternt ulækkert) deletoilet. Og har ikke bil, så bruger ca. 2 timer i offentlig transport hver vej. Synes det er lidt hårdt lige nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

(Hov, ekstremt, ikke eksternt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja. Man overlever tror jeg. Jeg arbejder på behandlingshjem med børn med særlige behov. Vi er ude næsten hele tiden, har mange aktiviteter som er fysisk krævende og eleverne er udadreagerende. Dvs de slår og sparker Osv. Det er dælme også hårdt og bekymre mig især når vi kommer længere hen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder på specialcenter med psykisk syge og hjerneskader, dem med hjerneskade er meget tunge fysisk og de psykisksyge er udadreagerende.. Så har præcis de samme tanker som dig, Cathla!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Har overvejet at sige det lidt før tid pga farer. Men ved ikke helt om det er smart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også overvejet det.. Har været på en medicinsk afd. Og snakket med en læge, hun synes godt at jeg kunne vente med at sige det til 12. Uge.. For efter uge 16, er der hvor man skal begynde at tage hensyn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oki. Jamen det er jo godt at vide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er nemlig rigtig rart at vide! Dejligt at hun holder tæt, et eller andet sted må det egentlig også være rart, at bare en kollega ved det, hvis der er noget.. Ingen af mine kollegaer ved det, det kan godt være lidt svært, at skjule! Men vil også helst vente til uge 12!

Årh, kan virkelig godt forstå at du er spændt! Det er da lidt pudsigt, at det er samtidig.. Rigtig god tur i morgen, er spændt på at høre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning gik godt. Bebs har det fint og skal nok blive derinde og blive stor og stærk. Og der er kun ėn

post-13045-0-71276700-1471691162_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået rykket min scanning til på torsdag, istedet for lørdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså. Min symptomer har været meget mindre denne uge en før. Er træt efter job igen har ømme bryster, ellers har jeg det fint. Selvfølgelig tænker man det hele og har alle følelserne. Syntes det er godt du har rykket tiden så du kan få ro på. Jeg besluttede mig for at alt var fint, så var faktisk ok før. Men også fordi min kone var meget nervøs så jeg spillede lidt helt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv. Blev slået og skubbet i maven idag på job. Hårdt. Er bare rigtig ked og øv. Og lidt bange. Tør slet ikke tage afsted i morgen før jeg har været ved lægen. Ved ikke helt hvad jeg gør. Vil jo helst ikke sige noget før uge 12, men det jer duer jo ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det er jeg rigtig ked af at høre! Kan godt forstå, at du er ked af det, det er der ikke noget at sige til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Det er skørt at man bliver berørt på en helt anden måde end man plejer. Kom til at tude over det på vejen hjem. Det ville jeg da aldrig have gjort. Men er glad for at skulle til lægen i morgen. Hun må kunne hjælpe mig med at tagrender beslutning og evt. Berolige lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nogen gange er det virkelig også nogen skøre ting, man bliver berørt af! En gang imellem, kan jeg sidde i sofaen og bare begynde at græde, egentlig uden at vide over hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du snakket med læge, Cathla?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Havde første lægebesøg idag. Syntes ikke det gav vildt meget. Hun sagde lidt om vi skulle holde øje og have det i mente at der var en risiko. Og at jeg skulle tale med mit arbejde efter uge 12, men indtil da skulle det være ok, men jeg skulle selvfølgelig passe på mig. Hun nævnte at det var godt på sin vis jeg var godt polstret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når okay..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utrolig at det allerede nu ligner en lille baby, hun sagde at hvis jeg var kommet for en uge siden, så lignede det ikke en baby.. Vildt hvad der sker på en uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt! Tillykke med det lille hjerte! Hvor langt er du henne nu? Jeg var 7+6 da jeg blev scannet, og det lignede mest en ostereje jo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 8+4 henne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt der sker så meget så. Hvornår satte de termin til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er helt utroligt!

Termin blev sat til den 4/4-17, hvad satte de dig til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER