Rebecca9000

Smalltalk: april 2017

391 indlæg i dette emne

Hehe ;-) Ja det er nu meget rart at vide, at de følger samme procedure ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne først få tid til nakkefoldsscanning når jeg er i 13+3 så jeg skal vente over to uger i nu. Er lidt misundelig på jer når jeg hører I allerede har i denne uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 12+4 fredag hvor jeg skal til nakkefold. Men som sagt shopper jeg allerede... Men jeg glæder mig helt vildt til at se bebs igen. Har så mange symptomer at jeg ikke er så bekymret. Så det satser jeg på holde stik. Jeg går ikke rigtig op i om den har downs eller ej. Vil bare se Den lever og er glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker egentlig heller ikke så meget på hvad testen siger. Jeg har det lige som dig Cathla og vil bare gerne se den. Jeg købte en ekstra scanning i sidste uge fordi jeg ikke kunne vente mere. Det var alle pengene værd når jeg nu skal vente på nakkefoldsscanning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. Jeg fik en i uge 7..det var klart det hele værd. Og har allerede bestilt tid til kønsscanning den21 oktober...wee det er jo også snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var vi til nakkefold. Kæmpe oplevelse! Så sjovt og hyggeligt! Men bebs er selvfølgelig stædig og en ballademager som sin mor, så den sad op hele tiden. Derfor kunne de ikke måle nakkefolden. Jeg blev både scannet ud og indvendigt, og blev sat til at hoppe lidt rundt. Lige lidt hjalp det. Så jeg skal scannes igen på onsdag

post-13045-0-98862500-1474625450_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder fantastisk selvom I ikke kunne måle det du egentlig kom for:) Jeg skal stadig vente 1½ uge endnu desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den tid skal nok gå stærkt. Men du kan glæde dig ja. Jeg kom sådan til at ligge og grine...syntes det var sjovt og hyggeligt at se den muffe rundt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh så dejligt at høre, Cathla!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe hvor sjovt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis er også 12+4 i dag, så det er lidt sjovt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget! Kan du også mærke det på maven? Kan i andre. Jeg kan mærke jeg buler undrer navlen og er blevet hård...det er helt syret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja præcis, jeg kan mærke det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv. Er blevet syg med feber og det hele. Og bliver selvfølgelig helt automatisk bekymret for bebs og om der sker noget. Men det går nok...bliver bare så pylret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh øv, det er bare ikke sjovt!

Men selvfølgelig skal det nok gå.. De kloge siger jo, at vores immunforsvar bliver svækket og vi nemmere bliver syge eller har svære ved at komme af med det igen, fordi at den lille får alt det den har brug for og det så er os der kommer i mangel af noget (bebs kommer altid i første række!). Og så ligger den lille jo godt beskyttet. Så ikke noget at være bekymret over, men kan godt forstå dig, var selv bekymret for det, da jeg lå snottet og med ondt i halsen..

God bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, man elsker jo det lille liv. Men så længe den har det godt så tager jeg gerne skraldet. Min kone sagde igår at jeg var lidt som "the host", som i alien film hvor noget bor i en og man er reduceret til rugekasse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også bare ligget godt under min dyne, efter jeg kom hjem fra arbejde i dag.. Kvalmen og opkasten begyndte igen i går, 2x opkast både i går og i dag, det dræner mig for energi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så småt ved at være rask og 2.nakkefold idag. Nu lå den rigtigt ☺ mit tal var 1:2750 så det er jo fint. Den var vokset meget siden fredag, så de rykkede termin til 31/3.men mon ikke jeg føder i april, så jeg bliver jer tænker jeg☺ det var skønt at den igen☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et helt andet spørgsmål. Er der nogen af jer der har døjet med hovedpine? Jeg er normalt aldrig ramt af hovedpine, men nu synes jeg at jeg oplever det ret ofte og jeg er lidt forsigtig med bare at spise piller.. Så gode råd modtages også gerne til hvordan man kan mindske det, når man nu skal sidde foran en computer hele dagen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk havde jeg mere hovedpine før. Men nu har jeg så haft det de sidste to dage også. Jeg har taget et par treo idag, kunne slet ikke holde det ud. Men har også sådan en roll on dims der hedder pinolet, den er ufarlig og god. Kan findes på nettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre Cathla, at det hele var som det skulle være! :-)

Uha til marts, men ja det er jo ikke til at vide.. Du kan ligeså godt føde i april

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nogen af jer fået indkaldelse til JM endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nogen af jer fået indkaldelse til JM endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror mere på april ja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay AnneDam.. Smart at i får indkaldelse til alle tre på en gang, så er der ligesom styr på det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER