Rebecca9000

Smalltalk: april 2017

391 indlæg i dette emne

Okay super, så må jeg vente og se om der dukker noget op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm...en uges tid? Du kan jo altid ringe og høre om du er blevet glemt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne jeg selvfølgelig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig, fik jeg den længeventede indkaldelse til NF!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal først i oktober og jeg synes virkelig også der er længe til. Tiden går SÅ langsomt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh ja, tiden går virkelig langsomt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jensen21. Det er samme dag som mig:-) jeg skal kl.8.15. Skønt det er først på dagens man ike går og bliver mere nervøs. Men puha jeg syntes der er længe til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt så tidligt.. Netop, man bliver bare mere og mere nervøs og tiden går bare langsommere, når man ved at man skal afsted ;-) Jeg skal kl. 11.00..

Jeg synes virkelig også at der er længe til, synes at de sidste par uger, har sneglet sig afsted og de næste 14 dage, bliver nok ikke meget bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl.11 er da også ok tidligt. Det bliver også godt at sige det på jobbet efter scanning. Så er det slut med hemmeligheder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kl. 11.00 passer helt fint!

Ja, det hele det bliver bare så meget nemmere, når man har været til NF og man ikke længere skal gå rundt med alle de hemmeligheder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tidligt syntes I at I kunne begynde at se lidt mave? Min søster mener hun kan se det, men jeg synes ikke rigtig der er sket noget endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså. Jeg er overvægtig i forvejen, så det er lidt svært. Men jeg kan mærke at jeg sådan er mere hårdt lige over skambenet. Det buler en lille bitte smule ud. Men kommer ikke til at få en fin lille babybule, så for mig ser jeg bare endnu tykkere ud længe endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også selv en mave der gør jeg lignende en gravid selv inden jeg blev det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg synes selv, at jeg har kunne se det ihvertfald den sidste uges tid på maven (så uge 9+).. Ellers var det egentlig bare når jeg havde spist, at maven så oppustet ud, men nu er det hele tiden at der er en lille bule..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5kg....hurra! Så er jeg ikke den eneste som allerede har taget det på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Puha, i dag har jeg en voldsom kvalme! Har slet ikke været plaget af kvalme, så det undre mig at den er kommet nu..

Måske det heller ikke er graviditeten, men at jeg bare er sløj i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft det sådan on/off siden uge 5. Nu er det uge 12, og det har aftaget meget. Idag har jeg måske haft det i 30min og det er en mega forbedring. Men måske bliver det er kort fornøjelse for dig så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg må se tiden an..

Nu er jeg bare så glad for, at jeg ikke har været plaget af det tidligere. For puha, det er da ikke til at holde ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps det er super skod. Men min læge sagde det var tegn på en sund graviditet, så det er jo det gode ved det.

Fik det sagt til ledelsen og mit team på job idag. Det gik fint og gør mig mere tryg. Men nu er jeg bare sindsygt bange for der sker noget og jeg på en eller anden måde har jinxet det. Har haft lidt stik og jag i maven idag, og selvom det er normalt, har det gjort mig nervøs idag. Jeg er 11+2 nu, så risikoen er lille...Men nu blev jeg helt nervøs igen selvom jeg syntes jeg havde fået ro på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk godt hørt det med en sund graviditet, så ja hvis man skal finde det positive frem ved det, så er det da det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis. Jeg er helt med dig. Man kunne mærke jeg begyndte at passe bedre på mig i konflikter, og er mere tilbageholdende når der er børn som er voldsomme. Mine kollegaer har lagt mærke til det og kunne mærke på den ene at han undrede sigog måske var irriteret. Så nu blev jeg nødt til det ja. Vil jo ikke at folk bliver sure på mig:-) men vi holder det i teamet indtil nf. Så de er nu mine bodyguards i stedet, det føles en del bedre! Men ja. Er pludselig også blevet nervøs for nf efter jeg fik indkaldelsen. Det er altså skørt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelhen så skørt ja! Men er sikker på, at de bekymringer nok skal forsvinde efter NF, hvorefter der sikkert kommer en masse andre bekymringer!

Men ihverfald så er det da dejligt, at du har fået det sagt, så de bedre kan forstå dig og være dine bodyguards istedet for at gå rundt og være irriteret, hvis ikke lige de forstod hvorfor du gjorde som du gjorde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håndslag på det! Halvanden uge...det bliver mega dejligt. Min mor sagde også at fra det sekund man ved man skal have et barn, er man bekymret resten af livet...og det har hun nok ret i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver så dejligt..

Årh ja, det tror jeg da også at hun har ret i!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER