Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

Hold nu op Julius klare det godt trods feber på 39. Han både leger og spiser, men vil gerne sidde lidt ekstra og putte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha så begynder han bare at sige mojn og sådan noget!

Nemlig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid har fået så rød numse at det begyndte at bløde. Har lavet kogtvandsklude og håber det er bedre i morgen. Føj hvor var hun ked...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid har fået så rød numse at det begyndte at bløde. Har lavet kogtvandsklude og håber det er bedre i morgen. Føj hvor var hun ked...

:kram

Prøv også med babypudder, det har virket for os med vores den store,

Nu forsøger vi at bruge olivy, det skulle også være godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Prøv også med babypudder, det har virket for os med vores den store,

Nu forsøger vi at bruge olivy, det skulle også være godt :)

Tak for råd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid har fået så rød numse at det begyndte at bløde. Har lavet kogtvandsklude og håber det er bedre i morgen. Føj hvor var hun ked...

De få gange det er sket her har vi brugt innotyol (tror jeg det hedder...) der har taget det på få timer! Det er noget fedtet stads, men effektivt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De få gange det er sket her har vi brugt innotyol (tror jeg det hedder...) der har taget det på få timer! Det er noget fedtet stads, men effektivt.

Takker, det ser heldigvis bedre ud i dag men jeg må vist få købt noget så vi har et lager.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op for en nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Innotyol kombineret med kogtvandsklude er genialt godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freya er begyndt at ville putte igen! Siden hun har været i stand til at bevæge dig fremad har hun bare været for fuld af energi til at ville sidde stille og putte. Men nu er det vendt. :yay når hun vågner vil hun have dyne og pude og bamse med ud af sengen og så skal vi sidde sammen og putte og læse bøger.. :wub det er bare så skønt at have hende tæt på igen på den måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie den tossede tøs har nægtet sut i halvanden måned nu - altså decideret kylet den væk så snart hun bare så den og været virkelig vred på sutten. Da jeg puttede fredag ville hun have en sut, øh ok og falder i søvn med den i munden, det samme igår og Idag og så ville hun også have den i eftermiddag sådan bare fordi. Mor her er forvirret - bruger du nu sut igen? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie den tossede tøs har nægtet sut i halvanden måned nu - altså decideret kylet den væk så snart hun bare så den og været virkelig vred på sutten. Da jeg puttede fredag ville hun have en sut, øh ok og falder i søvn med den i munden, det samme igår og Idag og så ville hun også have den i eftermiddag sådan bare fordi. Mor her er forvirret - bruger du nu sut igen? :rolleyes

N havde også en periode (dog kun et par uger) hvor sutten var hans værste fjende da han var et sted mellem 2 og 2,5 mener jeg. Nu elsker han den igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov dog for h******!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bedste sted at skaffe billigt reserveregntøj?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen sådan i tvivl om efterårs- og vintergarderoben :help

Alfred har et sæt regntøj, et sæt termotøj, en flyverdragt, en skijakke og en "pæn" vinterjakke. Jeg har ikke købt støvler endnu, men det er vist ved at være tid og hue er der styr på. Har I andre dobbelt af alting? Mangler jeg noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen sådan i tvivl om efterårs- og vintergarderoben :help

Alfred har et sæt regntøj, et sæt termotøj, en flyverdragt, en skijakke og en "pæn" vinterjakke. Jeg har ikke købt støvler endnu, men det er vist ved at være tid og hue er der styr på. Har I andre dobbelt af alting? Mangler jeg noget..

Jeg har ikke dobbelt af ting ;) vi tager bare med frem og tilbage fx flyverdragt hvis vi tror vi skal ud og lege efter dp inden sengetid.

Mie har udover det du nævner en uldheldragt hun sover i, luffer, fingervanter, gummistøvler, termostøvlet, vinterstøvler i læder ting (angulus) og vinterstøvler i goretex (Bilka) - så er der til hvis nogle bliver våde/de pænere hjemme.

Dobbelt det gider jeg ikke - synes allerede vi bruger rigelig med penge på overtøj. Så hellere lige havd er net/taske med på cykel/bil/klapvogn frem og tilbage hverdag. Vi har alligevel nussebamser og astmamaske med medicin frem og tilbage dagligt. Her i sommer havde vi også kun 1 par sandaler og sneakers ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bedste sted at skaffe billigt reserveregntøj?

Dba ;) Eller spørg herinde om der er nogen, der har noget til salg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke dobbelt af ting ;) vi tager bare med frem og tilbage fx flyverdragt hvis vi tror vi skal ud og lege efter dp inden sengetid.

Mie har udover det du nævner en uldheldragt hun sover i, luffer, fingervanter, gummistøvler, termostøvlet, vinterstøvler i læder ting (angulus) og vinterstøvler i goretex (Bilka) - så er der til hvis nogle bliver våde/de pænere hjemme.

Dobbelt det gider jeg ikke - synes allerede vi bruger rigelig med penge på overtøj. Så hellere lige havd er net/taske med på cykel/bil/klapvogn frem og tilbage hverdag. Vi har alligevel nussebamser og astmamaske med medicin frem og tilbage dagligt. Her i sommer havde vi også kun 1 par sandaler og sneakers ;)

 

Hmm, ok. Vi skal nok bare blive bedre til at slæbe tingene frem og tilbage så. Vi har indtil nu bare ladet hans ting blive derhenne, men jeg har flere gange nu manglet hans regntøj/termotøj. 

Jeg skal også have købt gummistøvler til ham, tror jeg...

Uldheldragt har vi også fra sidste år, som jeg regner med, han stadig kan passe. Det skal jeg vist lige have set på :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dba ;) Eller spørg herinde om der er nogen, der har noget til salg?

 

Jeg tænkte jo på nyt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte jo på nyt ;)

Min søster siger Bilkas er godt?

Vi er ihvertfald tilfredse med deres termotøj og flyverdragt samt støvler. :)

Men ja vi tager med frem og tilbage, så er skifte tøj, ekstra sutter, dyne og noget overtøj bare deroppe fra tirsdag-fredag (legestue mandag hvor alt er frem og tilbage ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster siger Bilkas er godt?

Vi er ihvertfald tilfredse med deres termotøj og flyverdragt samt støvler. :)

Men ja vi tager med frem og tilbage, så er skifte tøj, ekstra sutter, dyne og noget overtøj bare deroppe fra tirsdag-fredag (legestue mandag hvor alt er frem og tilbage ;) )

 

Ved du, hvad det koster?

Åh, jeg er vist nødt til at bruge min weekend på at få købt alle de ting :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du, hvad det koster?

Åh, jeg er vist nødt til at bruge min weekend på at få købt alle de ting :rolleyes

En 100-200 kr tror jeg - ofte tilbud og billigt. Fik termotøj til 99 og flyverdragt til det samme mener jeg. Og termostøvler og vinterstøvler for 299 i alt mener jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En 100-200 kr tror jeg - ofte tilbud og billigt. Fik termotøj til 99 og flyverdragt til det samme mener jeg. Og termostøvler og vinterstøvler for 299 i alt mener jeg Det samme sælges i Føtex hvis de er tættere på og de har vidst fødselsdag endnu

Måtte selv i salling igår efter ulddragt, uldfutter, angulus støvler, sutsko og gymnastiksko Av min konto

Edit: kunne se Bilka har to sæt regntøj/termotøj på bud for 299 ;) gælder til og med fredag

 

Du er i sandhed en stjerne! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er i sandhed en stjerne! :kiss

Keder mig på kursus ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Keder mig på kursus ;)

 

Orv, det kender jeg sørme godt :D

Men jeg har fundet det regntøj/termotøj, som du snakkede om, og jeg må altså finde tid til en tur i bilka ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER