Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

Asger er startet nedtrapning af astma medicin. Det bliver interessant hvordan det vil gå...

Håber det går godt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et kvarters tid efter jeg havde puttet Storm i går, skreg han pludselig helt panikslagent.. Jeg nærmest løb op af trappen med hjertet i halsen! :blink Og der sad min lille trold helt panisk med sin nusseklud i den ene hånd og vaskemærket i den anden... Sjældent har jeg ser ham så ulykkelig! :lol Mærket skal være mellem sutten og overlæben, og nussekluden er intet værd uden! :D Heldigvis har vi to herhjemme, så mor reddede situationen med kys, kram og en ny nusseklud, og mærket er blevet syet på den anden igen. Det er ikke kønt, men det sidder fast! ;)

339ks5k.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et kvarters tid efter jeg havde puttet Storm i går, skreg han pludselig helt panikslagent.. Jeg nærmest løb op af trappen med hjertet i halsen! :blink Og der sad min lille trold helt panisk med sin nusseklud i den ene hånd og vaskemærket i den anden... Sjældent har jeg ser ham så ulykkelig! :lol Mærket skal være mellem sutten og overlæben, og nussekluden er intet værd uden! :D Heldigvis har vi to herhjemme, så mor reddede situationen med kys, kram og en ny nusseklud, og mærket er blevet syet på den anden igen. Det er ikke kønt, men det sidder fast! ;) 339ks5k.jpg

:lol

Junior har trevlet vaskemærket fuldstændig på sin sovebamse - det er nærmest forsvundet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har sidste dag i dagplejen i morgen - børnehave på mandag… Hvornår blev han så stor!? Jeg er slet ikke klar til at have et børnehavebarn.. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har sidste dag i dagplejen i morgen - børnehave på mandag… Hvornår blev han så stor!? Jeg er slet ikke klar til at have et børnehavebarn.. :unsure

Det er det samme med Storm.. Jeg er lige ved at dø! :boo Også selvom han kun flytter lidt ned af gangen! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius er puttet med let feber 38,2. Det passer font med det er 10 dage siden vaccinen. Spændende om vi skal afsted imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan bliver det barn VED med at få tænder? Han har pt 12 og er ik engang 14 måneder...

Han har haft ganske let feber idag (dp målte lige under 38 - da han var helt upåvirket prøvede hun at gi lur inden hun ringede, den var han så lige vågnet fra da jeg kom), total smattede bleer, blødende tandkød forneden i BEGGE sider ved tandbørstning og nu, vågnede han i skrig, lille pus :( Er det mon nr 13 og 14?? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan bliver det barn VED med at få tænder? Han har pt 12 og er ik engang 14 måneder...

Han har haft ganske let feber idag (dp målte lige under 38 - da han var helt upåvirket prøvede hun at gi lur inden hun ringede, den var han så lige vågnet fra da jeg kom), total smattede bleer, blødende tandkød forneden i BEGGE sider ved tandbørstning og nu, vågnede han i skrig, lille pus :( Er det mon nr 13 og 14?? :chin:

Årh, det stakkels pus :(

Men ja, han kan godt blive ved. Adam havde 16 tænder da han blev et år og så kom de sidste fire mellem 18 og 24 måneder :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hjemme med en feberramt dreng...

God bedring med ham :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er ordet træls officielt en del af Vitus ordforråd! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er ordet træls officielt en del af Vitus ordforråd! :D

Det er altså også et vigtig ord at kunne :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil står uden at holde ved idag - eller han stod 1 minut, men stadigvæk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil står uden at holde ved idag - eller han stod 1 minut, men stadigvæk

Seje lille mand. Hvor er han bare god :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det stakkels pus :(

Men ja, han kan godt blive ved. Adam havde 16 tænder da han blev et år og så kom de sidste fire mellem 18 og 24 måneder :rolleyes

16 på et år :wacko

Det eneste positive om det må være at så har han fået dem ;) men fint med et halvt års pause.. Johan bliver dælme så påvirket..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 på et år :wacko

Det eneste positive om det må være at så har han fået dem ;) men fint med et halvt års pause.. Johan bliver dælme så påvirket..

Adam var også sølle ved hver eneste sæt (de kom altid to ad gangen). Dolodent har reddet utallige nætter herhjemme <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam var også sølle ved hver eneste sæt (de kom altid to ad gangen). Dolodent har reddet utallige nætter herhjemme <_<

Hvad er det og hvor købes det? Vi har tyet til Panodil i dag - og det virker altså lidt voldsomt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det og hvor købes det? Vi har tyet til Panodil i dag - og det virker altså lidt voldsomt.

Det er på recept fra lægen. Det er noget lokalbedøvende væske som man kan putte på gummerne ved tandgener. Vi har virkelig elsket det og der har været kontant afregning hvis vi en nat har glemt det. Har lige givet resterne af den igangværende flaske til en veninde og hun oplevede også markant forskel på nattesøvnen. Vi har altid kun brugt det til natten, fordi jeg har været nervøs for at give det på, når han skulle drikke/spise.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er ordet træls officielt en del af Vitus ordforråd! :D

Sådan! Kom til Jylland, Vitus :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er på recept fra lægen. Det er noget lokalbedøvende væske som man kan putte på gummerne ved tandgener. Vi har virkelig elsket det og der har været kontant afregning hvis vi en nat har glemt det. Har lige givet resterne af den igangværende flaske til en veninde og hun oplevede også markant forskel på nattesøvnen. Vi har altid kun brugt det til natten, fordi jeg har været nervøs for at give det på, når han skulle drikke/spise.

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså også et vigtig ord at kunne :p

Totalt vigtigt ord!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan! Kom til Jylland, Vitus :D

Uha så begynder han bare at sige mojn og sådan noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Totalt vigtigt ord!

:ditto

Min ellers ret københavnske (ældste) barn siger det også - på den rigtige måde :yay

Har også efterhånden fået hende lært andre ting på jysk. Hun sagde feks "derop-pe" på ægte københavnsk i lang tid, men siger nu "derorp" i stedet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J har fået sine første gummistøvler. Hold nu kæft han er cute :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER