Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

Tak :kram2

Fatter ikke hvad der sker - et 11. tigerspring :chin: i går var der intet og alt var som normalt men ellers har de seneste dage godt nok været trælse. Det er en fase x 1000, right? ;)

Ja, fase x 1000... I dag gik det heldigvis ok herhjemme. Tror det tog 30-45 minutter før han sov, men han var også træt efter gæster...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, hvor det lyder bekendt <_<

:kram2

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille mus er blevet vaccineret i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie tog i onsdags den beslutning at nu var sutten gået fra bedste ven til værste fjende og har nægtet at røre den siden = hun har mega svært ved at falde i søvn til lur og nat og er virkelig svær at trøste. Hvad Søren der er gået i hende siden den er blevet kasseret så hårdt aner jeg ikke.

Men lige så pludseligt som hun valgte den til i oktober sidste år lige så pludseligt valgte hun den fra. Ak ja ikke engang et år var hun sutte mus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie tog i onsdags den beslutning at nu var sutten gået fra bedste ven til værste fjende og har nægtet at røre den siden = hun har mega svært ved at falde i søvn til lur og nat og er virkelig svær at trøste. Hvad Søren der er gået i hende siden den er blevet kasseret så hårdt aner jeg ikke.

Men lige så pludseligt som hun valgte den til i oktober sidste år lige så pludseligt valgte hun den fra. Ak ja ikke engang et år var hun sutte mus.

Årh :unsure

Men på den positive side, skal I da ikke tage kampen om at smide den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh :unsure

Men på den positive side, skal I da ikke tage kampen om at smide den ;)

Altså jeg kam jo vare slet ikke forstå det. Hun løb med den i munden hele onsdag. Så sen eftermiddag cykler A og Mie en tur. Da de kommer hjem nægter hun sut :blink han siger der ikke er sket noget.

Haha og mor her måtte de tvinge sutten fra da jeg var 4,5 så forstår det jo slet slet ikke - og synes bare hun mister det sidste lille smule baby :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg kam jo vare slet ikke forstå det. Hun løb med den i munden hele onsdag. Så sen eftermiddag cykler A og Mie en tur. Da de kommer hjem nægter hun sut :blink han siger der ikke er sket noget.

Haha og mor her måtte de tvinge sutten fra da jeg var 4,5 så forstår det jo slet slet ikke - og synes bare hun mister det sidste lille smule baby :boo

Jeg kan sgu godt forstå, det er ambivalent! Og så er sutten jo bare verdens nemmeste trøst og tryghed. Men hun har tydeligvis været klar til at undvære den. Jeg forudser samme kamp med A, som din mor har haft :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sgu godt forstå, det er ambivalent! Og så er sutten jo bare verdens nemmeste trøst og tryghed. Men hun har tydeligvis været klar til at undvære den. Jeg forudser samme kamp med A, som din mor har haft :rolleyes

Det er nemlig eller var jo en super nem trøst. Og hun har jo sutte behovet endnu for nussebamserne er jo drivvåde som hun guffer på dem. Men ikke på vilkår om hun så meget som vil se på en sut :blink

Haha A kan jo overraske dig og lave en Mie ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg kam jo vare slet ikke forstå det. Hun løb med den i munden hele onsdag. Så sen eftermiddag cykler A og Mie en tur. Da de kommer hjem nægter hun sut :blink han siger der ikke er sket noget.

Haha og mor her måtte de tvinge sutten fra da jeg var 4,5 så forstår det jo slet slet ikke - og synes bare hun mister det sidste lille smule baby :boo

Er hun ved at få de sidste tænder? Eller har hun evt blærer/sår i munden?

Albert havde hånd-fod-mund syge og NÆGTEDE sutten i flere dage, fordi han havde ondt i munden.. Og kan også godt blive sur på den lige nu, hvor alle 4 hjørnetænder er på vej ud <_<

Det er super frustrerende, når de ikke kan finde ro pga det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hun ved at få de sidste tænder? Eller har hun evt blærer/sår i munden?

Albert havde hånd-fod-mund syge og NÆGTEDE sutten i flere dage, fordi han havde ondt i munden.. Og kan også godt blive sur på den lige nu, hvor alle 4 hjørnetænder er på vej ud <_<

Det er super frustrerende, når de ikke kan finde ro pga det <_<

Jeg tænker lidt om de aller sidste 4 kindtænder er på vej - men kan ikke hverken mærke dem eller se dem. Og har ikke set nogle sår i munden på hende. Men jeg håber stadig lidt det er tænderne og hun vil sutten igen engang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig eller var jo en super nem trøst. Og hun har jo sutte behovet endnu for nussebamserne er jo drivvåde som hun guffer på dem. Men ikke på vilkår om hun så meget som vil se på en sut :blink

Haha A kan jo overraske dig og lave en Mie ;)

Det er fandme skørt :D

Haha, det tror jeg ikke. Han går med sutten hele tiden, hvis han får lov :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fandme skørt :D

Haha, det tror jeg ikke. Han går med sutten hele tiden, hvis han får lov :rolleyes

Det gjorde Mie også lige indtil i onsdag kl 17 :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker lidt om de aller sidste 4 kindtænder er på vej - men kan ikke hverken mærke dem eller se dem. Og har ikke set nogle sår i munden på hende. Men jeg håber stadig lidt det er tænderne og hun vil sutten igen engang

Men de kan jo sagtens gøre ondt, selvom du ikke kan mærke eller se dem.. Det kan jo være at det er fornemmelsen af dem, der er ubehagelig :)

Er hun forkølet/ondt i ørerne? Min venindes datter vil ikke tage sutten, når hun har ondt i ørerne :chin:

Ej jeg gætter bare :rolleyes Håber det vender snart :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde Mie også lige indtil i onsdag kl 17 :blink

Så er der måske alligevel håb :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men de kan jo sagtens gøre ondt, selvom du ikke kan mærke eller se dem.. Det kan jo være at det er fornemmelsen af dem, der er ubehagelig :)

Er hun forkølet/ondt i ørerne? Min venindes datter vil ikke tage sutten, når hun har ondt i ørerne :chin:

Ej jeg gætter bare :rolleyes Håber det vender snart :kiss

Hun er faktisk forkølet tror ikke hun her ondt i ørerne. Ikke hun har sagt. Men der har været rigtig meget snask i dem nogle dage her.

Men jeg håber også tænder. Det minder om typisk tand gennembruds adfærd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der måske alligevel håb :D

Haha ja ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lille sjovt spørgsmål.

Da jeres, lærte at gå, hvilken str sko brugte de ?

Går væksten i fødderne ikke i stå på et tidspunkt? Altså bare for en overgang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lille sjovt spørgsmål.

Da jeres, lærte at gå, hvilken str sko brugte de ?

Går væksten i fødderne ikke i stå på et tidspunkt? Altså bare for en overgang.

William brugte 23! Det er først her ved 3 år at hans fødder vokser en del langsommere, så han faktisk har brugt 28 i over 1/2 år og jeg tror måske endda han også skal have vinterstøvler i 28.

Nohr har også store fødder, jeg har ikke målt, men strømper i størrelse 19-21 er begyndt at være for korte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lille sjovt spørgsmål.

Da jeres, lærte at gå, hvilken str sko brugte de ?

Går væksten i fødderne ikke i stå på et tidspunkt? Altså bare for en overgang.

Str 18/19 og hun bruger stadig str 19. Her 3-4 måneder efter hun startede med at gå. (Hun er knap 22mdr)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lille sjovt spørgsmål.

Da jeres, lærte at gå, hvilken str sko brugte de ?

Går væksten i fødderne ikke i stå på et tidspunkt? Altså bare for en overgang.

Marius startede i str 23. Julius er det mindre og fik prewalkers i str 20 og de første par sko i str 21...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg kan godt høre at det ikke kan betale sig at købe sko før tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lille sjovt spørgsmål.

Da jeres, lærte at gå, hvilken str sko brugte de ?

Går væksten i fødderne ikke i stå på et tidspunkt? Altså bare for en overgang.

Hun fik str 22 i sko og nu er hun stadig i 22 på vej til 23 et halvt år efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amilia gik da hun var 11 mdr og brugte str. 22

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias har str 20 og det har han haft i et halvt års tid nu...jeg køber ikke forud med mindre det fx er samme type sko som han har som jeg ved passer ham...hvis den nu kommer i en anden farve eller lignende ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hentede syg tumling i dp efter kun 2 timer...med feber tæt på 40 :-/

Self lige dagen før de skal på tur til stranden i en hel dag...håber han vågner op og er rask i morgen ! Lille pus :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER