MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

SÅ sover Clara endelig (i min seng), efter næsten 2 timers puttekamp! Og vores nætter er så dårlige for tiden, så jeg er også selv hoppet i seng nu. Så farvel aften - igen! Be om at app'en har ret i at tigerspringet er ved at være slut og at det bliver bedre meget snart. Please!

Jeg håber på en god nat som starten på bedre tider til Jer :Kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så sover hun jo dejligt længe i morgen ikke? Eller :rolleyes

Altså, i går sov hun også først lidt i 22 og morges sov hun til kl. 06, hvilket jo næsten kategoriserer som længe her i huset :P Alt efter 06 i morgen er godkendt (så nu vågner hun nok kl. 04.35 igen... Jeg ER gået i seng :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har opgivet. Hun lignede mindre og mindre en der skulle sove, så efter 5 kvarter gik vi i stuen igen :prik

Hun er 1 uge inde i 36 ugers tigeren, men jeg troede faktisk, at det var en af de milde <_< Har andre oplevet latterlige putninger tidligt i det her spring?

Det er akkurat lige som Naya er, og har været de sidste 4 dage - jeg er ved at blive idiot af de lange putninger! :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor høj feberen er har ikke så meget at gøre med risiko for feberkramper. Det er hvor hurtigt feberen stiger. Så en hurtig stigning fra 38-39 kan godt udløse kramper. Men vil sige at risikoen er højere ved høj feber.

Ja det er rigtigt.. Vi fik bare at vide af lægen, at det især var vigtigt at holde øje med, når temperaturen rundede de 40 ift feberkramper mm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen... Nævner ingen navne - nogen syntes det er en god ide at øve sig i at rejse sig op nu her. Hvorfor ikke øve sig på det inden sengetid? :chin:

Åh den laver M også hver aften lige for tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lille lort!!!

Total søvnstrejke hele dagen - som i 2 x 10 minutter og 1 x 20 minutter fra kl 7.00 imorges til her kl 22.30.... Ungen sover så (igen) 10 minutter. Jeg tager hende op. Og går lidt med lysvågen baby. Jeg lægger hende på sofaen fordi jeg seriøst skal tisse, og da jeg kommer tilbage sover ungen

Det er sådan set fint nok, men i aften er første aften med respirations-vagt som skal overvåge hendes puls og iltmætning... Det er for hulen da ikke let når ungen sover på sofaen og både ilt og måler er inde på hendes værelse :box :box

Og kan man flytte hende når hun sover? Overhovedet ikke... Jeg kan end ikke tænde fjernsynet uden at vække hende, og jeg vækker hende jo ligesom ikke når det er første gang i 5 timer at hun reelt sover :box

Møgunge!

Bøllebaby :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 39.9 meget i feber og skal jeg reagere mht læge ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 39.9 meget i feber og skal jeg reagere mht læge ?

Nej. Hold øje med hendes almene tilstand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aja og Sofiee: står de så stadig op til normal tid? Sofies nattesøvn er jo så kun 7-8 timer?! :blink Og i går sov hun ikke mere dagssøvn end normalt (1:45 + 2). Det er da ALT for lidt?! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At starte morgen med to x skidning på puslebordet.. :blink <_< Så er vi ligesom i gang..

Godmorgen :D :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg glæder mig til Nohr bliver rask igen. Det er virkelig hårdt at han vågner og er så ked af det 10-15 gange hver nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aja og Sofiee: står de så stadig op til normal tid? Sofies nattesøvn er jo så kun 7-8 timer?! :blink Og i går sov hun ikke mere dagssøvn end normalt (1:45 + 2). Det er da ALT for lidt?! :(

Her er Nayas nattesøvn pt også kun på ca 8 timer, og lurene om dagen har været på max 2 x 1,5 time - i går var første lur endda kun en time. Tænker nemlig også at hun får alt for lidt søvn :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja.. Been there, done that :lol

Det er sjovt som nye tricks, bedst finpudses efter sengetid :rolleyes

Ej men hvorfor? :rolleyes tænker ikke at man ligefrem bliver bedre til noget ved at øve sig halvt i søvne :D men det ender måske med at blive en refleks, når man gør det samme om og om igen? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille mand har skreget af lungernes fulde kraft fra 1.30-5 :( lorte tand, der så endelig er brudt igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aja og Sofiee: står de så stadig op til normal tid? Sofies nattesøvn er jo så kun 7-8 timer?! :blink Og i går sov hun ikke mere dagssøvn end normalt (1:45 + 2). Det er da ALT for lidt?! :(

Det har simpelthen varieret så meget. Ofte har hun sovet en helt times tid længere om morgenen. Men hun har jo så også for det meste en halv time om natten hvor hun græder og jeg går rundt med hende. Om dagen har hun også for det meste sovet som hun plejer. Hun har så bare været helt vildt pylret hele morgenen fordi hun jo er for træt.

I dag har vi sovet længe! Efter en nat der var helt hen i vejret (tænk at det kunne blive værre :rolleyes), lykkedes det mig at få hende til at sove videre 2 gange i morges, så vi er først stået op jer 8.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille mand har skreget af lungernes fulde kraft fra 1.30-5 :( lorte tand, der så endelig er brudt igennem.

:kram

Håber der falder mere ro på nu så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skrid, tiger!

J vågnede igen kl 23 og 01 og bare græd :(

Og så kl 3 for at spise, som han plejer, og urolig fra 5-6.30, hvor han så slog øjnene op og var totalt morgenglad. ;)

Mor er træt ... Og skal i mødregruppe i dag. Godt det er mig, der skal have brød med - så kan man nok lige liste en gang onsdagssnegle med. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Håber der falder mere ro på nu så

Det er der heldigvis. Nu håber jeg bare han sover en god lang lur :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg beklager at Astrid åbenbart har snuppet al sovestøv, for hun har de sidste par dage sovet fra cirka 20.30-21.00 tiden til cirka kl 09.00! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det her man udlejer babyer? Eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, min spisebaby er tilbage! Her til frokost ville hun både spise avocado som hun selv spiste, most avocado med hakket røget laks blandet i, friske tomater og en rest pasta med tomatsovs fra i går :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, min spisebaby er tilbage! Her til frokost ville hun både spise avocado som hun selv spiste, most avocado med hakket røget laks blandet i, friske tomater og en rest pasta med tomatsovs fra i går :yay

:yay

Og Sofie gider ikke rigtig spise... Mon ikke det er tigeren? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader allerede den her tiger! Hun vil ikke rigtig spise fast føde og hun vil aldeles ikke sove, selvom hun nu har været vågen i 3,5 time og har virket træt siden hun stod op :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader allerede den her tiger! Hun vil ikke rigtig spise fast føde og hun vil aldeles ikke sove, selvom hun nu har været vågen i 3,5 time og har virket træt siden hun stod op :prik

:kram

Det lyder bestemt ikke utænkeligt at det med maden bare er pga tigeren. Det var jo i hvert fald hvad vi har oplevet de sidste par uger (selvom jeg da ikke kan sige med sikkerhed om det var tigeren eller noget andet). Det der virkede her var brød med smør og tynd grød. Så jeg følte vi var ret meget tilbage til start, men så fik hun da noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader allerede den her tiger! Hun vil ikke rigtig spise fast føde og hun vil aldeles ikke sove, selvom hun nu har været vågen i 3,5 time og har virket træt siden hun stod op :prik

Lily holdt sig vågen i 4 timer i dag - uden tiger :rolleyes

Såå glæder mig ikke til vi rammer den også <_<

Kram til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER