MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Feber er din ven - der er hans lille krops måde at bekæmpe virus på. Så som udgangspunkt, anbefales det ikke at slå den ned. Men - jeg kan altså godt finde på at give ham en Panodil for at give ham lidt ro til at sove :)

Men ellers er de gængse råd at sikre han ikke er for varm, af med tøjet, lidt luft i soveværelset og måske dynebetræk istedet for dynen.

God bedring med ham ;kram2

Enig ⬆️ Og rigeligt med væske.. Både mm, mme og vand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enig ⬆ Og rigeligt med væske.. Både mm, mme og vand Og hold øje med om der forsat kommer våde bleer..

Og hold øje med hvor høj temperaturen bliver ift risiko for feberkramper osv..

Hvornår er der risiko for feberkramper?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen... Nævner ingen navne - nogen syntes det er en god ide at øve sig i at rejse sig op nu her. Hvorfor ikke øve sig på det inden sengetid? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov dog for helvede, pigebarn! Du vågnede fra lur kl. 15 og det er en time siden vi startede putningen. Jeg vil se GoT!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen... Nævner ingen navne - nogen syntes det er en god ide at øve sig i at rejse sig op nu her. Hvorfor ikke øve sig på det inden sengetid? :chin:

Af samme årsag, som giver at det er en god ide at øve sig i at kravle midt om natten, på tværs i tremmesengen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov dog for helvede, pigebarn! Du vågnede fra lur kl. 15 og det er en time siden vi startede putningen. Jeg vil se GoT!!!

Håber snart hun overgiver sig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af samme årsag, som giver at det er en god ide at øve sig i at kravle midt om natten, på tværs i tremmesengen :rolleyes

Åh ja.. Been there, done that :lol

Det er sjovt som nye tricks, bedst finpudses efter sengetid :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah!

Nohr faldt meget nemt i søvn kvart i sengetid, han havde skippet den sene lur (og generelt sovet piv elendigt hele dagen :( ). Men den glæde varede altså lige til at han troede at det bare var en lur han skulle tage :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har opgivet. Hun lignede mindre og mindre en der skulle sove, så efter 5 kvarter gik vi i stuen igen :prik

Hun er 1 uge inde i 36 ugers tigeren, men jeg troede faktisk, at det var en af de milde <_< Har andre oplevet latterlige putninger tidligt i det her spring?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig ⬆ Og rigeligt med væske.. Både mm, mme og vand Og hold øje med om der forsat kommer våde bleer..

Og hold øje med hvor høj temperaturen bliver ift risiko for feberkramper osv..

  

Hvornår er der risiko for feberkramper?

Hvor høj feberen er har ikke så meget at gøre med risiko for feberkramper. Det er hvor hurtigt feberen stiger. Så en hurtig stigning fra 38-39 kan godt udløse kramper. Men vil sige at risikoen er højere ved høj feber.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyblue, den tiger er led!!!! Vi er i fuld gang med at kæmpe os igennem. Jeg tjekkede faktisk også for tænder, men det var bare en dum dum tiger :D

Som de andre nævner kommer det lidt i bølger, så det skal nok blive bedre. Og på den positive side så sker der mega meget udvikling ved denne her tiger. Nøj, hvor det pludselig går stærkt med den lille Herman. Det er ret fedt at følge med i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er der risiko for feberkramper?

Og ved temperaturskift, fx ved bad hvor man går fra varmt rum til køligere rum.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har opgivet. Hun lignede mindre og mindre en der skulle sove, så efter 5 kvarter gik vi i stuen igen :prik

Hun er 1 uge inde i 36 ugers tigeren, men jeg troede faktisk, at det var en af de milde <_< Har andre oplevet latterlige putninger tidligt i det her spring?

Mega latterlige putninger! :( Clara har ofte først sovet omkring kl 22. Lige nu mosler hun også bare rundt i min seng og vil hverken ammes eller sove. Jeg synes godt nok det her spring har været slemt! App'en siger sidste dag i dag for os, så håber virkelig det hele snart bliver lidt bedre!

Håber ikke det bliver alt for slemt for jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyblue, den tiger er led!!!! Vi er i fuld gang med at kæmpe os igennem. Jeg tjekkede faktisk også for tænder, men det var bare en dum dum tiger :D

Som de andre nævner kommer det lidt i bølger, så det skal nok blive bedre. Og på den positive side så sker der mega meget udvikling ved denne her tiger. Nøj, hvor det pludselig går stærkt med den lille Herman. Det er ret fedt at følge med i

Du har ret i udvikling :wub

Det er bare så skønt!

Mit største problem er egentlig, at J virkede sulten da han vågnede kl midnat. Han har i mange uger nu fået flaske senest kl 20 og så først igen ved 2-3-tiden - jeg kunne bare slet ikke overskue, at han pludselig skulle ændre det mønster, for han skal ikke have mere mme, synes jeg. Han spiser i forvejen som en baby der er ældre, og han er jo også en stor basse på knap 8 kg. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega latterlige putninger! :( Clara har ofte først sovet omkring kl 22. Lige nu mosler hun også bare rundt i min seng og vil hverken ammes eller sove. Jeg synes godt nok det her spring har været slemt! App'en siger sidste dag i dag for os, så håber virkelig det hele snart bliver lidt bedre!

Håber ikke det bliver alt for slemt for jer :kram

OH dear... Skal det være sådan her i 3,5 uge endnu? :unsure

Det her spring mærkede jeg kun det allersidste af med Anna <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har opgivet. Hun lignede mindre og mindre en der skulle sove, så efter 5 kvarter gik vi i stuen igen :prik

Hun er 1 uge inde i 36 ugers tigeren, men jeg troede faktisk, at det var en af de milde <_< Har andre oplevet latterlige putninger tidligt i det her spring?

Han var ok nem at putte - men hold nu kaje vi havde nogle urolige aftener :blink SÅ utrolig mange opvågninger :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har glemt hvornår man regner tigerspring ud fra.

Er det når de er født eller termins dato ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden lagde Lily til at sove her til aften uden babs inden :yay

Så er der håb for, at jeg kan tage ud at spise i morgen OG tage til sommerfest på arbejdet fredag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har glemt hvornår man regner tigerspring ud fra.

Er det når de er født eller termins dato ?

Terminsdato :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden lagde Lily til at sove her til aften uden babs inden :yay

Så er der håb for, at jeg kan tage ud at spise i morgen OG tage til sommerfest på arbejdet fredag :goodluck

Mega misundelig!!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega misundelig!!! ;)

Sorry så lige dine indlæg bagefter :blush

Hun er da en bisse lille Sofie. Sover hun nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry så lige dine indlæg bagefter :blush

Hun er da en bisse lille Sofie. Sover hun nu?

Ja, hun legede glad og fro på gulvet i stuen i en god times tid, hvor hun også fik skidt, og så prøvede vi igen og hun faldt i søvn på ca. 10 min kl. 21.50?! :blink Nu må jeg hellere gå i seng... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ sover Clara endelig (i min seng), efter næsten 2 timers puttekamp! Og vores nætter er så dårlige for tiden, så jeg er også selv hoppet i seng nu. Så farvel aften - igen! Be om at app'en har ret i at tigerspringet er ved at være slut og at det bliver bedre meget snart. Please!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hun legede glad og fro på gulvet i stuen i en god times tid, hvor hun også fik skidt, og så prøvede vi igen og hun faldt i søvn på ca. 10 min kl. 21.50?! :blink Nu må jeg hellere gå i seng... ;)

Så sover hun jo dejligt længe i morgen ikke? Eller :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ sover Clara endelig (i min seng), efter næsten 2 timers puttekamp! Og vores nætter er så dårlige for tiden, så jeg er også selv hoppet i seng nu. Så farvel aften - igen! Be om at app'en har ret i at tigerspringet er ved at være slut og at det bliver bedre meget snart. Please!

Nøj hvor I kæmper for tiden :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER