MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

I see..:) Det kunne min mand også fundet på. Han er ofte enten for hurtig eller for sen til at reagere på babys gråd. Vi er vel bedre til det fordi vi har mere øvelse, men derfor er det stadig irriterende! Godt hun faldt i søvn igen. Sov godt:)

Hmm, det var så nok ikke kun hans skyld. Hun vågnede igen efter 45min og græd hjerteskærende i 45 min. Hun har først lige hikset sig i søvn nu. Min lille skat :(

Gad vide hvad der stikker hende. Måske hun vågner med tand nr. 2 i morgen :unsure

Håber vi begge to kan få lov til at sove nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm, det var så nok ikke kun hans skyld. Hun vågnede igen efter 45min og græd hjerteskærende i 45 min. Hun har først lige hikset sig i søvn nu. Min lille skat :(

Gad vide hvad der stikker hende. Måske hun vågner med tand nr. 2 i morgen :unsure

Håber vi begge to kan få lov til at sove nu...

Og så er der to tænder ;) :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der to tænder ;) :wub

Godt der var en mening med galskaben ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der to tænder ;) :wub

Vildt :o Og rart med en grund ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der to tænder ;) :wub

Vildt nok :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag kommer der en og køber Theo og Lilys vugge... Lidt vemodigt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tidligt kan de små kræ få tænder?

Enten er J på 3,5 måneder ved at få en tand, eller også er det en tiger - det er i hvert fald ikke min glade baby, der har skreget som en sindssyg ca hver anden time siden i går aftes ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara har sovet 2½ time og sover endnu  :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 mdr - 71 cm og 8600 G - min lækre store vikingebaby :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 mdr - 71 cm og 8600 G - min lækre store vikingebaby :biglove

Sejt! Du behøver heller ikke træne med håndvægte for at holde armmusklerne i gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 mdr - 71 cm og 8600 G - min lækre store vikingebaby :biglove

Masser af lækkerhed :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tidligt kan de små kræ få tænder?

Enten er J på 3,5 måneder ved at få en tand, eller også er det en tiger - det er i hvert fald ikke min glade baby, der har skreget som en sindssyg ca hver anden time siden i går aftes ...

Er han 16-17 uger? Så er det nemlig helt sikkert en led Tiger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er han 16-17 uger? Så er det nemlig helt sikkert en led Tiger ;)

Ifølge termin, så ja. ;)

Jeg har appen og kan forstå, at den varer en måned. Jesus christ!

Men det er bare sjovt, at han også har samtlige symptomer på tænder. Sådan er det måske bare at være 3,5 måneder gammel. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 mdr - 71 cm og 8600 G - min lækre store vikingebaby :biglove

Ikke så mærkeligt, at hun så ud til at være ligeså stor som Lily og Sofie? ;) :Biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifølge termin, så ja. ;)

Jeg har appen og kan forstå, at den varer en måned. Jesus christ!

Men det er bare sjovt, at han også har samtlige symptomer på tænder. Sådan er det måske bare at være 3,5 måneder gammel. ;)

Den er lang, ja. Men de fleste oplever vist små pauser undervejs. Men lige omkring 17 uger og så de sidste 4-5 dage var det værst her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er lang, ja. Men de fleste oplever vist små pauser undervejs. Men lige omkring 17 uger og så de sidste 4-5 dage var det værst her ;)

Gad vide, om den så bare er startet blidt, for appen gav varsel for over en uge siden, og han har været ok normal indtil for nogle dage siden.

Jeg satser på en pause endnu snart! Hold nu op, hvor det trækker tænder ud ... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lige tjekket appen, og ifølge den, er han faktisk også lige præcis i disse dage midt i den værste periode.

Stakkels lille J - og hans forældre ... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har Adrian været lige så lang tid uden for maven, som han var inde i den :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lige tjekket appen, og ifølge den, er han faktisk også lige præcis i disse dage midt i den værste periode.

Stakkels lille J - og hans forældre ... ;)

Til gengæld er det enormt fedt at komme ud på den anden side! Jeg har fx fået en baby der sover. Hvad siger du så, hva?! (antijinx!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til gengæld er det enormt fedt at komme ud på den anden side! Jeg har fx fået en baby der sover. Hvad siger du så, hva?! (antijinx!)

Jamen, lpd, hvad nu hvis tigeren vender op og ned på alt, og jeg så får en baby der ikke sover om natten?! :D

Ej, spøg til side, jeg er SÅ GLAD på dine vegne! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 mdr - 71 cm og 8600 G - min lækre store vikingebaby :biglove

Sikke en ordentlig godte :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C har nu feber med røde knopper.

Mistænker skoldkopper.

Hvad gør I andre for at slå feberen ned ?

Har hørt noget med at feber ikke må slås ned med kulde ?

Beklager mit begynder spørgsmål , men han har aldrig været syg før, og min store søn er altså snart 12 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C har nu feber med røde knopper.

Mistænker skoldkopper.

Hvad gør I andre for at slå feberen ned ?

Har hørt noget med at feber ikke må slås ned med kulde ?

Beklager mit begynder spørgsmål , men han har aldrig været syg før, og min store søn er altså snart 12 år

Feber er din ven - der er hans lille krops måde at bekæmpe virus på. Så som udgangspunkt, anbefales det ikke at slå den ned. Men - jeg kan altså godt finde på at give ham en Panodil for at give ham lidt ro til at sove :)

Men ellers er de gængse råd at sikre han ikke er for varm, af med tøjet, lidt luft i soveværelset og måske dynebetræk istedet for dynen.

God bedring med ham ;kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber er din ven - der er hans lille krops måde at bekæmpe virus på. Så som udgangspunkt, anbefales det ikke at slå den ned. Men - jeg kan altså godt finde på at give ham en Panodil for at give ham lidt ro til at sove :)

Men ellers er de gængse råd at sikre han ikke er for varm, af med tøjet, lidt luft i soveværelset og måske dynebetræk istedet for dynen.

God bedring med ham ;kram2

Mange tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, lpd, hvad nu hvis tigeren vender op og ned på alt, og jeg så får en baby der ikke sover om natten?! :D

Ej, spøg til side, jeg er SÅ GLAD på dine vegne! :glad

Altså vi havde lige 1-2 uger hvor vi var oppe hver halve time om natten. Det var sgu træls. Men nu er vi tilbage til 1-4 timer ad gangen :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER