MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Clara plejer at spise alt muligt. Hun har aldrig spist meget, meget et meste vil hun gerne have. Men i de her dage gider hun ikke have noget som helst. Jo, bolle med smør glider ned, men alt andet gider hun bare ikke. Håber det er en kort fase :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu hvor denne lørdag er ved at være slut, er det nu 4 (!!!) hele dage uden skyggen af pølle :( Han er godt nok plaget min stakkels baby :(

I dag har han kun fået lidt kiwi, jordbær og en stang agurk og så ellers amning, amning, amning - for ligesom at hjælpe den stakkels mave. Ja og så saftevand, for det sagde min sp var en mere naturlig form for 'afføringsmiddel' (altså i stedet for at give lactulose/movicol). Men der er altså ikke sket noget endnu. Det er simpelthen så skrækkeligt synd for ham :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hvor denne lørdag er ved at være slut, er det nu 4 (!!!) hele dage uden skyggen af pølle :( Han er godt nok plaget min stakkels baby :(

I dag har han kun fået lidt kiwi, jordbær og en stang agurk og så ellers amning, amning, amning - for ligesom at hjælpe den stakkels mave. Ja og så saftevand, for det sagde min sp var en mere naturlig form for 'afføringsmiddel' (altså i stedet for at give lactulose/movicol). Men der er altså ikke sket noget endnu. Det er simpelthen så skrækkeligt synd for ham :boo

Åh, det er bare ikke sjovt! :(

Hvis det kommer så vidt, at han ikke kan presse det ud, så hjælp ham med en gummihandske og lidt alm håndsæbe på fingeren og så smøre åbningen for ham, når du kan se det sidder fast. Det måtte jeg gøre to gange, den sommer Anna var 8 mdr :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hvor denne lørdag er ved at være slut, er det nu 4 (!!!) hele dage uden skyggen af pølle :( Han er godt nok plaget min stakkels baby :(

I dag har han kun fået lidt kiwi, jordbær og en stang agurk og så ellers amning, amning, amning - for ligesom at hjælpe den stakkels mave. Ja og så saftevand, for det sagde min sp var en mere naturlig form for 'afføringsmiddel' (altså i stedet for at give lactulose/movicol). Men der er altså ikke sket noget endnu. Det er simpelthen så skrækkeligt synd for ham :boo

Har du den der gratis zoneterapi e-bog som Katrine Birk (mener jeg hun hedder har lavet) det er bl.a. maveproblemer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hvor denne lørdag er ved at være slut, er det nu 4 (!!!) hele dage uden skyggen af pølle :( Han er godt nok plaget min stakkels baby :(

I dag har han kun fået lidt kiwi, jordbær og en stang agurk og så ellers amning, amning, amning - for ligesom at hjælpe den stakkels mave. Ja og så saftevand, for det sagde min sp var en mere naturlig form for 'afføringsmiddel' (altså i stedet for at give lactulose/movicol). Men der er altså ikke sket noget endnu. Det er simpelthen så skrækkeligt synd for ham :boo

Har du kendskab til zonererapi? Man kan nemlig gøre noget under foden ift at sætte gang i afføringen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er bare ikke sjovt! :(

Hvis det kommer så vidt, at han ikke kan presse det ud, så hjælp ham med en gummihandske og lidt alm håndsæbe på fingeren og så smøre åbningen for ham, når du kan se det sidder fast. Det måtte jeg gøre to gange, den sommer Anna var 8 mdr :(

Tak for fif :kiss

Ih jeg havde sådan håbet at Nohr slap. William var nemlig hårdt ramt også :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du den der gratis zoneterapi e-bog som Katrine Birk (mener jeg hun hedder har lavet) det er bl.a. maveproblemer

Ja det har jeg, jeg har også set videoen og lavet behandlingen både i går og i dag. Han nyder det meget, men desværre ikke med bonus endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok ret meget i tvivl om jeg skal stoppe amningen.

M er nu 10,5 mdr, han spiser fint almindelig mad og har interesse for det. Pt bliver han ca ammet op til hver lur (2x daglig og til putning om aftenen), men det er godt nok ikke meget han tager og nogle gange er han slet ikke interesseret. Hvilket jo alt sammen er fint nok.

De sidste uger, hvor hans tænder virkelig har drillet og der er kommet flere til, så er han begyndt på at sutte forkert og markere med tænderne. Jeg siger stille og roligt fra og tager brystet væk og lægger ham til ved det andet bryst..

Er der nogle der har stået i lignende situationer eller har nogle gode inputs?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du kendskab til zonererapi? Man kan nemlig gøre noget under foden ift at sætte gang i afføringen..

Ikke rigtig nej, jeg har prøvet med det hende Katrine Birk snakker om.

Har du nogle tips?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for fif :kiss

Ih jeg havde sådan håbet at Nohr slap. William var nemlig hårdt ramt også :(

Velbekomme :kiss Det var rådet fra lægevagten og det virkede ;)

Jeg skal også virkelig tilbyde vand til Sofie tit, for hun ligger konstant lige på grænsen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay - kender ikke til hende. Men vi har gået til babymassage ved en zoneterapeut, hvor hun lærte os, at køre med tarmene under foden, så man sætter gang i dem. Derudover er der også tre punkter på maven, hvor man kan holde på..

Nu ved jeg ikke lige hvor gammel din baby er, men kan huske, at da M var yngre, så kom han oftest af med afføring lige når vi havde taget hans temperatur..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velbekomme :kiss Det var rådet fra lægevagten og det virkede ;)

Jeg skal også virkelig tilbyde vand til Sofie tit, for hun ligger konstant lige på grænsen :(

Vi fik det samme at vide, bare vaseline i stedet sæbe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har jeg, jeg har også set videoen og lavet behandlingen både i går og i dag. Han nyder det meget, men desværre ikke med bonus endnu.

Håber der snart kommer en ordentlig prut så han kan slappe af.... Leonora har heldigvis ikke haft problemer siden vi var hos min egen zoneterapeut da hun var omkring 2 måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil vi sige tak for denne gang og for sidste gang til dette forum. Om 3 timer er det 1 år siden Julius kom til verden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil vi sige tak for denne gang og for sidste gang til dette forum. Om 3 timer er det 1 år siden Julius kom til verden :)

:o Umuligt! Han er da kun et par måneder :rolleyes

Tillykke med ham :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil vi sige tak for denne gang og for sidste gang til dette forum. Om 3 timer er det 1 år siden Julius kom til verden :)

Det er nu også en dejlig dato at have fødselsdag på ^_^

Stort tillykke med ham :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephi, har du forsøgt dig med sveske- eller abrikosmos? Benjamin havde lidt problemer med maven da han startede på fast kost, men en god klat abrikosmos hver dag har gjort underværker. Obs: skal være lavet på øko abrikoser, da der tilsættes svovl til ikke-øko abrikoser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o Umuligt! Han er da kun et par måneder :rolleyes

Tillykke med ham :hurra

Åh tiden går så mega stærk :o

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nu også en dejlig dato at have fødselsdag på ^_^

Stort tillykke med ham :loveshower

Ja det er en god dag og kun 2 dage efter sin mor :D

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J tog sine første 3 skridt igår :glad men jeg var afsted hele dagen til polterabend -_-

Her til aften gjorde han det sgu igen. 2 små fine skridt, helt uden støtte :loveshower Store dygtige dreng :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J tog sine første 3 skridt igår :glad men jeg var afsted hele dagen til polterabend -_-

Her til aften gjorde han det sgu igen. 2 små fine skridt, helt uden støtte :loveshower Store dygtige dreng :biglove

Hvor er han sej :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J tog sine første 3 skridt igår :glad men jeg var afsted hele dagen til polterabend -_-

Her til aften gjorde han det sgu igen. 2 små fine skridt, helt uden støtte :loveshower Store dygtige dreng :biglove

Årh, det er så stort! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily har sovet sin sene lur fra 17-19. Kom ind og spiste aftensmad med os, og så ville hun ellers ind i seng - uden at jeg nåede at give hende bryst.

Er spændt på natten :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J tog sine første 3 skridt igår :glad men jeg var afsted hele dagen til polterabend -_-

Her til aften gjorde han det sgu igen. 2 små fine skridt, helt uden støtte :loveshower Store dygtige dreng :biglove

:loveshower

Og dygtig dreng at han lige gjorde det igen for mor ;) :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily har sovet sin sene lur fra 17-19. Kom ind og spiste aftensmad med os, og så ville hun ellers ind i seng - uden at jeg nåede at give hende bryst.

Er spændt på natten :chin:

Lidt sejt, at hun ikke ville have bryst? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER