MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Hm! Skulle du ikke sove lille skat?

Du kan da umuligt være blevet så udhvilet af den nat, at du ikke skal sove formiddag.

Dybt suk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Niklas er stadig forkølet og hoster. Cirka det samme som igår. Natten var god nok han skulle blot have sutten nogle gange fordi han spyttede den ud ved host eller når næsen stoppede for meget til ;-)

2 fra mødregruppe har skrevet det er ok vi kommer så ni afventer jeg om de andre svarer og ellers tager vi altså afsted....Han spiste hele sin morgen flaske såå :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej helt ærligt <_< det tog 50 minutter at putte, og så sov han 30 minutter :(

Hvis han så bare var frisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der... Pakkede baby godt ned i barnevognen og satte ham ud.. Han sov med det samme men kun i 20 min??? ind med vognen igen..... Og pakke ud.... Farvel rengøring....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der noget bedre end at tage sin baby ind fra lur og så blive mødt af et kæmpe smil, da han ser det er mig? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der noget bedre end at tage sin baby ind fra lur og så blive mødt af et kæmpe smil, da han ser det er mig? :loveshower

 

Det tror jeg ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillesøster blev lagt ud til lur kl 14:30 i går. Hun sov til 17:30 kom ind og spiste og faldt i søvn igen med det samme! Hun vågnede igen kl 20, spiste og sov videre <_< Så hun synes simpelthen at natten startede 14:30 <_<

 

Jeg var derfor noget spændt på hvordan natten forløb og ganske rigtigt - vi holdte fest fra 00:30 til kl 04..!! Gaab!

 

Det behøver ikke gentage sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius har sovet igennem for 2. nat i træk :glad Til trods for han virkelig havde spist dårligt i løbet af dagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Benjamin har opdaget at han har flapper på siden af hovedet aka ører ;) han får dog oftest fat i dem når han vågner, så han har altså fået kradset sig inden i ørerne :( ligegyldigt om det er 3 timer eller 3 dage siden jeg har klippet hans negle, så ender det med at han får kradset sig :(

Hvad gør i andre for at holde "kløerne" sløve?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Benjamin har opdaget at han har flapper på siden af hovedet aka ører ;) han får dog oftest fat i dem når han vågner, så han har altså fået kradset sig inden i ørerne :( ligegyldigt om det er 3 timer eller 3 dage siden jeg har klippet hans negle, så ender det med at han får kradset sig :(

Hvad gør i andre for at holde "kløerne" sløve?

Neglefil!!!

Dem der er lavet på sådan noget pap er rigtig gode synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neglefil!!!

Dem der er lavet på sådan noget pap er rigtig gode synes jeg :)

Jeg har godt tænkt på det, men det er jo ikke fordi ungen i forvejen gider at ligge stille til at få klippet negle :rolleyes

Jeg vil kigge efter nogle næste gang jeg handler, så får de en chance ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det kun er mit apotek - tror det ikke dog ;) der er tilbud på lactocare D-dråber pt. 84kr istedet for 105 kr :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det kun er mit apotek - tror det ikke dog ;) der er tilbud på lactocare D-dråber pt. 84kr istedet for 105 kr :super

Uh! Godt tip - jeg løber snart tør :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har Sofie sovet 3 timer. Og vågner sikkert om lidt. På det værst tænkelige tidspunkt. Ikke tidligt nok til der er plads til endnu en lur, men også virkelig længe til kl. 19. Hvad gør I når det sker? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har Sofie sovet 3 timer. Og vågner sikkert om lidt. På det værst tænkelige tidspunkt. Ikke tidligt nok til der er plads til endnu en lur, men også virkelig længe til kl. 19. Hvad gør I når det sker? :chin:

Prøver nogen gange at tvinge en mini-lur igennem ved barnevognstur senere - ellers er det mest noget med at vippe og vugge og danse polka den sidste time inden putning :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har Sofie sovet 3 timer. Og vågner sikkert om lidt. På det værst tænkelige tidspunkt. Ikke tidligt nok til der er plads til endnu en lur, men også virkelig længe til kl. 19. Hvad gør I når det sker? :chin:

Jeg gør hvad jeg kan for at strække den, aflede mm. Og så accepterer jeg at idag kommer han måske en halv time før tid i seng :) det fungerer bedre end at presse en ekstra lur ind herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har Sofie sovet 3 timer. Og vågner sikkert om lidt. På det værst tænkelige tidspunkt. Ikke tidligt nok til der er plads til endnu en lur, men også virkelig længe til kl. 19. Hvad gør I når det sker? :chin:

Dengang Aksel var lille fik han en ti-minutters powernap ved brystet der omkring aftentid. Det reddede det for os. Det kræver selvfølgelig at de kan falde i søvn ved brystet og at man har tid til at sidde der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har Sofie sovet 3 timer. Og vågner sikkert om lidt. På det værst tænkelige tidspunkt. Ikke tidligt nok til der er plads til endnu en lur, men også virkelig længe til kl. 19. Hvad gør I når det sker? :chin:

Hvis han vågner 1530 eller senere får han ikke en lur til og synes også han klarer det så fint faktisk. Men han er også lidt ældre jo.. Men vi havde og har stadig nogle gange samme dilemma

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neglefil!!!

Dem der er lavet på sådan noget pap er rigtig gode synes jeg :)

Det bruger vi også :) Synes faktisk slet ikke jeg kan undvære neglefilen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har Sofie sovet 3 timer. Og vågner sikkert om lidt. På det værst tænkelige tidspunkt. Ikke tidligt nok til der er plads til endnu en lur, men også virkelig længe til kl. 19. Hvad gør I når det sker? :chin:

Lily er jo lige 1 måned yngre og er stadig kun vågen 1-1,5 time af gangen. Så jeg ville putte til en sen lur, hvis det var herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input, piger. Hun kom ind kl. 16 efter 3,25 timers lur. Blev puttet kl. 18.55 og sov kl. 19.10 og klarede det så fint ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input, piger. Hun kom ind kl. 16 efter 3,25 timers lur. Blev puttet kl. 18.55 og sov kl. 19.10 og klarede det så fint ^_^

:super

Hvordan går det med spisning? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super

Hvordan går det med spisning? :kram2

Fantastisk - se opdatering i min tråd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk - se opdatering i min tråd ;)

Ah jeg er bagud på BK i dag ;) Til gengæld har jeg brugt lidt tid i den virkelig verden :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg puttede Nohr 19:05, han faldt i søvn på 5 minutter (amning). Så sov han 10 minutter. Jeg fik ham bøvset af og så var han sulten, sov igen efter amning. Vågnede igen efter 5 minutter. Gylpede i sengen ( :rolleyes ). Og har så kartet rundt, indtil han gik omkuld for 2 minutter siden. Altså 65 (!!!!) minutter efter jeg puttede ham første gang!

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige og tænke om Nohr og den ondsvage søvn altså. Suuuuuuk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER