MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Har svært ved at forstå at min lille baby er 6 måneder  :blink Og ikke helt så lille mere..  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kam babyer sove for meget? Herman tog det vildeste ryk i nat. Og idag har han også sovet det meste af dagen væk. Jeg bliver faktisk lidt bekymret :unsure

Han er 7 uger på søndag, har spist fint og han virker ikke til at være syg.

Er jeg bare pyllermor?

Sådan en dag havde min datter C også.. men det vendte tilbage til normal igen dagen efter.. jeg vil ikke være bekymret hvis hun er vågen og frisk i hans vågen-perioder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en dag havde min datter C også.. men det vendte tilbage til normal igen dagen efter.. jeg vil ikke være bekymret hvis hun er vågen og frisk i hans vågen-perioder.

Det virker han til at være. Jeg slår koldt vand i blodet så. Jeg blev bare lige så usikker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et stk sur ked af det baby i dag :( gad godt vide hvad der driller ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 timer og 45 minutter, jeg er i chok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lagt mig med forkølelse af en anden verden, J har gang med tandfrembrud fra helvede (seriøst - mindst tre på en gang!) og min mand sku afsted på arbejde allerede kl 13. Yay :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op en lille jeg har i øjeblikket.

Man skulle tro det var tigerspring, men passer ikke med tiden 

Han er da helt umulig 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille djævel skulle der stå 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cirkel har ikke taget nok på og vejer næsten 10 uger gammel kun 4600 gram. Sp var her i dag og vi skal nu supplere med flaske... Jeg troede ellers det gik så fint, for hun er virkelig bare glad og udvikler sig så fint ellers. Men i går var mærkelig... Pludselig ville hun ikke spise hos mig og græd helt ulykkeligt, hver gang jeg forsøgte at lægge hende til. Da hun ikke havde spist i næsten seks timer og hendes mave rumlede højlydt og hun græd og var helt utrøstelig, styrtede Kasparr i netto efter MME. Cirkel spiste 200 ml og faldt til ro, hvorefter vi puttede hende til normal tid. I nat og i morges spiste hun igen hos mig, men da SP var her ville hun igen ikke spise hos mig, men spiste 150 ml MME...

Jeg har længe stille tænkt for mig selv, at amningen har været lidt en kamp og det er da klart, hvis min lille stakkel ikke får nok og i virkeligheden er sulten. SP mente at hun har vænnet sig til at få for lidt. Hun kommer til kontrolvejning i næste uge, hvor Cirkel skal have 200 gram på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhhh panik.

Skal til akut tandlæge i morgen.

Har ingen til at tag C

Og han er heller ikke blevet passet før

:boo

Tag ham med der er sikkert en sød klinikassistent som lige kan se efter ham mens det akutte klares

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag ham med og spørg om ikke en af receptionisterne eller klinikassistenterne kan sidde med ham i mens. Selvom det er akut, tager det job ikke flere timer.

Ja det kunne være en løsning 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag ham med der er sikkert en sød klinikassistent som lige kan se efter ham mens det akutte klares

Må se om det lykkes. Både for ham og mig ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 timer og 45 minutter, jeg er i chok!

Lækkert! Det er da så flot, når han nu ikke ligefrem sover godt ellers. Håber det fortsætter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har svært ved at forstå at min lille baby er 6 måneder :blink Og ikke helt så lille mere.. :wub

Tiden flyver bare virkelig :) Tillykke med hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert! Det er da så flot, når han nu ikke ligefrem sover godt ellers. Håber det fortsætter ;)

Ja det er viiiiiildt! Han sov 1:15 sen eftermiddag hvilket også var super flot. Så nu er jeg godt nok spændt på natten :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er viiiiiildt! Han sov 1:15 sen eftermiddag hvilket også var super flot. Så nu er jeg godt nok spændt på natten :goodluck

Dejligt med fremgang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er viiiiiildt! Han sov 1:15 sen eftermiddag hvilket også var super flot. Så nu er jeg godt nok spændt på natten :goodluck

Dejligt med fremgang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med fremgang er det med kugledynen? :)

Ja! Åh hvor jeg håber at den kan hjælpe ham :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Åh hvor jeg håber at den kan hjælpe ham :goodluck

Fantastisk. Jeg krydser for fremgang :glad

Ved du egentlig om sådan en dyne virker til større børn? Sådan i W og Aksels alder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Åh hvor jeg håber at den kan hjælpe ham :goodluck

Det håber jeg også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver sindssyg af det her putte-shit! Og af min mands fikse ide om, at det under ingen omstændigheder kan være ham, der forsøger sig :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh Julius var så træt, at han bare sad ligeså stille op af mig og bare puttede :biglove Det sker så sjældent. Ikke engang da far kom med sutteflasken ville han fra mig. Puttede bare hovedet ind til mig :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er viiiiiildt! Han sov 1:15 sen eftermiddag hvilket også var super flot. Så nu er jeg godt nok spændt på natten :goodluck

Er det kugledynen der giver mirakler?

Så dit svar højere oppe. Dejligt at høre den har effekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cirkel har ikke taget nok på og vejer næsten 10 uger gammel kun 4600 gram. Sp var her i dag og vi skal nu supplere med flaske... Jeg troede ellers det gik så fint, for hun er virkelig bare glad og udvikler sig så fint ellers. Men i går var mærkelig... Pludselig ville hun ikke spise hos mig og græd helt ulykkeligt, hver gang jeg forsøgte at lægge hende til. Da hun ikke havde spist i næsten seks timer og hendes mave rumlede højlydt og hun græd og var helt utrøstelig, styrtede Kasparr i netto efter MME. Cirkel spiste 200 ml og faldt til ro, hvorefter vi puttede hende til normal tid. I nat og i morges spiste hun igen hos mig, men da SP var her ville hun igen ikke spise hos mig, men spiste 150 ml MME...

Jeg har længe stille tænkt for mig selv, at amningen har været lidt en kamp og det er da klart, hvis min lille stakkel ikke får nok og i virkeligheden er sulten. SP mente at hun har vænnet sig til at få for lidt. Hun kommer til kontrolvejning i næste uge, hvor Cirkel skal have 200 gram på...

Lille pus! Godt I sendte Kasparr afsted efter MME :kiss

Hvis hun begynder at supplere med flaske, skal hun hurtigt få indhentet det hun mangler :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver sindssyg af det her putte-shit! Og af min mands fikse ide om, at det under ingen omstændigheder kan være ham, der forsøger sig :angry

Ammer du ikke ifm putning?

Jeg har det fint med, at det kun er mig der putter Sofie ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER