MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Årh! Det er så stort! :biglove

Helt vildt og samtidig bliver han bare så stor :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For anden aften i træk, er Sofie faldet i søvn i min arm. Og har i øvrigt været bundulykkelig hver gang hun blev puttet om dagen både i går og i dag.

Sååå... Hej hej 5. Tiger! :prik <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For anden aften i træk, er Sofie faldet i søvn i min arm. Og har i øvrigt været bundulykkelig hver gang hun blev puttet om dagen både i går og i dag.

Sååå... Hej hej 5. Tiger! :prik <_<

<_< :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker Niklas mere og mere for hver dag der går nu. Hans smil og charme og nu også begyndende grin! Ahmen jeg smelter !

Idag har han sovet en lur på 2 timer og en på næsten 2 1/2 time og så en på 45 min...og en kort power nap nu her efter aftensmaden. Og al hans vågen tid har han været nem og glad ! Flere af sådanne dage tak! Krydser fingre for en god nat også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er vanskeligt at være mor til en tigerbaby :chin: han er svær at læse og total ude af rytme! Problemet er at det jo er endnu sværere at være Nohr, hvis han ikke bliver puttet på det rigtige tidspunkt (og vinduet synes minimalt :rolleyes ).

Han er stadigvæk ikke faldet i søvn til natten. Men ligger og sludrer og gumler på sutten, i det mindste i godt humør. Nu for han altså lov til at ligge der lidt, så kan det da være han finder ud af at det er nat før eller siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været ved at skide i bukserne over at sku på overnatning - væk fra min morsyge baby. Hvordan sku det ikke gå. Det er imorgen. Og min mand er den vildeste perle er gået all in - han putter nu næsten "på lige fod" med mig og helt ud af det blå fortalte han at han glæder sig til hyggetid med sin søn :biglove

Jeg har det godt med at stikke af nu. Og der er rart at være nået dertil. For ærligt - jeg har lidt "cabin fever" :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert har gået 2 skridt idag helt uden at holde i noget - hen til moaaaar :biglove

Wauw! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert har gået 2 skridt idag helt uden at holde i noget - hen til moaaaar :biglove

:biglove :biglove store dreng altså  :kuller  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah... det går ligesom den forkerte vej igen med Ester :boo

 

Vi er tilbage til at hun kun sover 30 min ad gangen, skriger sig igennem alle måltider, og vi er nu igen begyndt nogle gange at skulle gå rundt med hende for at få hende til at falde til ro... For hulen!!!

Åh mand... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah... det går ligesom den forkerte vej igen med Ester :boo

Vi er tilbage til at hun kun sover 30 min ad gangen, skriger sig igennem alle måltider, og vi er nu igen begyndt nogle gange at skulle gå rundt med hende for at få hende til at falde til ro... For hulen!!!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert har gået 2 skridt idag helt uden at holde i noget - hen til moaaaar :biglove

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius skal starte i dagpleje D. 1/5. Han kan intet passe af Marius' udetøj fordi han er så lille :D Men bør jeg ikke kæbe både regntøj og termotøj til ham? Og hvad Søren skal jeg købe til fødderne? Han skal ikke have sko endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw! :loveshower

:biglove :biglove store dreng altså :kuller :kuller

:glad

:kiss

Det er virkelig stort! Han er kæmpe stor, målte ham til 82 cm den anden dag, han vinker, klapper, siger som en løve, og nu lyde der lyder som og passer med "hej" og "tak" og "vov"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius skal starte i dagpleje D. 1/5. Han kan intet passe af Marius' udetøj fordi han er så lille :D Men bør jeg ikke kæbe både regntøj og termotøj til ham? Og hvad Søren skal jeg købe til fødderne? Han skal ikke have sko endnu...

Vi har købt de der overtræks futter, de er ret gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah... det går ligesom den forkerte vej igen med Ester :boo

 

Vi er tilbage til at hun kun sover 30 min ad gangen, skriger sig igennem alle måltider, og vi er nu igen begyndt nogle gange at skulle gå rundt med hende for at få hende til at falde til ro... For hulen!!!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har vi os lige overstået i dag:D Selvom han bliver 6 mdr. søndag. vi har ikke kunnet nå det før. Håber begge børn ikke mærker mere til den:D

Her er det indtil videre gået ret godt! :)

Naya har været lidt ekstra pylret hele eftermiddagen, men ikk decideret ked af det. Til aften var hun nem nok at putte, og jeg har kun været inde hos hende én gang efter jeg puttede hende. Så jeg satser på at vi har klaret den uden nogen synderlig reaktion :yay

Jeg håber det er gået lige så let hos jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For anden aften i træk, er Sofie faldet i søvn i min arm. Og har i øvrigt været bundulykkelig hver gang hun blev puttet om dagen både i går og i dag.

Sååå... Hej hej 5. Tiger! :prik <_<

Har hun været forkølet? Her havde CP en lille møb som jeg kun fandt ud af han havde fordi det efter nogle dage med gråd ved hver putning flød ud af det ene øre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For anden aften i træk, er Sofie faldet i søvn i min arm. Og har i øvrigt været bundulykkelig hver gang hun blev puttet om dagen både i går og i dag.

Sååå... Hej hej 5. Tiger! :prik <_<

Sådan har Naya også været de sidste 5 dage. Normalt kan jeg sagtens lægge hende i vågen tilstand ognsånfalder hun selv i søvn, både om dagen og om aftenen. Men de sidste 5 dage har hun været dybt ulykkelig hvis jeg har lagt hende fra mig før hun sov. Så til alle lure er hun faldet i søvn i mine arme, og så har jeg lagt hende. Jeg kunne ikk forstå det, for jeg troede hun var midt mellem 4. og 5. Tiger, indtil jeg tjekkede appen, som så fortalte mig at hun er i gang med 5. Tiger <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius skal starte i dagpleje D. 1/5. Han kan intet passe af Marius' udetøj fordi han er så lille :D Men bør jeg ikke kæbe både regntøj og termotøj til ham? Og hvad Søren skal jeg købe til fødderne? Han skal ikke have sko endnu...

Markus starter også 1/5 og spurgte vores hvad vi skulle ha med til ham :)

Termotøj, regntøj og overtræksfutter (evt. et par bløde sko til under) sagde de til os:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Markus starter også 1/5 og spurgte vores hvad vi skulle ha med til ham :)

Termotøj, regntøj og overtræksfutter (evt. et par bløde sko til under) sagde de til os:)

Super tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forsøgte med FruSP's putte-råd til aften, og det var absolut ikke en succes at lade ham tumle rundt i sengen. Det tog over en time at få ham puttet :( Jeg er så ked af, at alt omkring søvn skal være så pissesvært. De sidste tre nætter har jeg stort set ikke sovet - det er blevet til under en times sammenhængende X mange :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det indtil videre gået ret godt! :)

Naya har været lidt ekstra pylret hele eftermiddagen, men ikk decideret ked af det. Til aften var hun nem nok at putte, og jeg har kun været inde hos hende én gang efter jeg puttede hende. Så jeg satser på at vi har klaret den uden nogen synderlig reaktion :yay

Jeg håber det er gået lige så let hos jer :)

ville jeg os ønske :D Han sover ikke endnu. Har forsøgt at putte ham 2 gange af en time. Hans far har os forsøgt. Han er bare ked og græder hele tiden:( Håber i slipper for mere reaktion og får en god nat:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møj... En baby på min ene side(i vuggen) og en syg 3 årig på min anden, ja det er min nat... Manden har indtaget kontoret for at vi ikke skulle ligge klemt... Jeg håbede manden ku sove med 3 årringen men det ville drengen ikke.. Han ville ha sin moar... Så ja jeg er spændt på natten....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby på 4 dage skriger hele tiden i sær om natten. holder kun op ved brystet. Jeg er bare træt og har meget ømme bryster. Det går Max 1,5 time mellem amningerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby på 4 dage skriger hele tiden i sær om natten. holder kun op ved brystet. Jeg er bare træt og har meget ømme bryster. Det går Max 1,5 time mellem amningerne

Tillykke med din nye baby :)

Men æv hvor lyder det ikke særlig sjovt :( Jeg har desværre ingen gode råd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER