MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Det er også svært i det hele taget at skulle tænke på at aflevere dem til nogle andre :unsure :kram2

Jeg havde også lidt ondt i maven, da jeg skrev Lily op. Ikke fordi jeg var i tvivl om DP vs. VS, men bare fordi jeg gerne vil passe hende selv for evigt :P

Ja, sådan kan jeg til dels også have det, og samtidig VED jeg også, at jeg ikke ville kunne gå hjemme. Når jeg sådan RIGTIG mærker efter, tror jeg faktisk, at det med sygdommen fylder mest. For Gunvor virker til at være en meget socialt afslappet tulledulle, og vi HAR jo gode erfaringer med VS. Baah, jeg ved sgu bare ikke rigtig, hvad der stikker mig. For hvis jeg kunne opstarte Gunvor i Ingers gamle VS på Vesterbro, ville jeg gøre det med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op, en lortenat!

Den startede med at jeg synes vi igen skulle prøve at C skulle sove uden at blive svøbt. Men hun sov mega uroligt og åbnede konstant op og græd, så jeg droppede det efter godt 2 timer og svøbt hende som normalt. Alligevel fortsatte natten på samme måde med opvågninger konstant og jeg måtte amme hver 2. time for at få hende til at sove videre.

Hvordan lærer jeg hende lige at sove uden at være svøbt? Hun er trods alt næsten 6 måneder..

Sofie har Sofus ved den ene side af hovedet og en stofble ved den anden, som hun kan dreje hovedet ind i. Og så er der et tæppe ovenpå hendes dyne for at give tryghed og for at holde på den, så hun ikke sparker den af. Måske noget af det kunne hjælpe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev min lille baby 4 mdr :wub Tiden flyver stærkt, men samtidigt kan jeg slet ikke forestille mig tiden hvor han ikke var her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev min lille baby 4 mdr :wub Tiden flyver stærkt, men samtidigt kan jeg slet ikke forestille mig tiden hvor han ikke var her.

Neeej, det er ikke 4 mdr siden du fødte :o Aprilsnar? :p

Ej, men hold op hvor tiden flyver, J bliver jo for søren 8 mdr næste uge. Stort tillykke med den lille mand :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeej, det er ikke 4 mdr siden du fødte :o Aprilsnar? :p

Ej, men hold op hvor tiden flyver, J bliver jo for søren 8 mdr næste uge. Stort tillykke med den lille mand :wub

Ja det skulle man tro! No :O han bliver da ikke 8 måneder? Whaaaat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

(Bare skift Lucca og Theodor ud med Lily og Theo ^_^)

Hvad så med Skive, skal byen ikke skiftes ud? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har simpelthen haft den værste lortenst i hele Eigils liv.

Han er begyndt at vælge amning fra om dagen, men så skal den også have en ordentlig omgang om natten. I nat har han vågen 5 timer i træk den at vide hvad han ville.

Hold da op, 5 timer! Så skal jeg vist ikke klage over de 2,5 time lillesøster var vågen forrige nat ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby sov fra 23 - 5.30 i nat?!?  :blink

 

Nøj, det var dejligt at sove uforstyrret så lang tid  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så med Skive, skal byen ikke skiftes ud? :P

Okay så :p Og her har vi også kun 2 km til nærmeste vuggestue ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev min lille baby 4 mdr :wub Tiden flyver stærkt, men samtidigt kan jeg slet ikke forestille mig tiden hvor han ikke var her.

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily er 19 uger i dag. Så nu vil jeg gerne sige pænt farvel til den tiger, der har smadret hendes søvn de seneste uger :angry:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily er 19 uger i dag. Så nu vil jeg gerne sige pænt farvel til den tiger, der har smadret hendes søvn de seneste uger :angry:

Åh hvor jeg glæææææææder mig :7himmel (jeg synes bare den næste tiger truer efter alt for kort tid :( suk!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas er en stjerne idag. Lagde ham i barnevognen for en halv time siden og forberedte mig på at skulle ud og gå...men næ nej drengen lagde sig til at sove med det samme ;-) og i morges blev det til 2 timer i alt da storebror skulle afleveres i dagpleje....

Håber dagen fortsætter så godt når vi skal hente storebror senere ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg glæææææææder mig :7himmel (jeg synes bare den næste tiger truer efter alt for kort tid :( suk!)

Jeg glæder mig også! Og håber at søvnen bliver bedre meget snart :zzz

Hun er godt nok øv i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig også! Og håber at søvnen bliver bedre meget snart :zzz

Hun er godt nok øv i dag :(

Øv :kram2

Nohr er såmænd glad nok, han vil bare enten have øjenkontakt eller bæres konstant. Det er som om han er bange for at jeg forsvinder. Nu lykkes det heldigvis at lægge ham inde på sengen, ellers vil han kun sove på mig/i vippende barnevogn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :kram2

Nohr er såmænd glad nok, han vil bare enten have øjenkontakt eller bæres konstant. Det er som om han er bange for at jeg forsvinder. Nu lykkes det heldigvis at lægge ham inde på sengen, ellers vil han kun sove på mig/i vippende barnevogn...

Krydser for en god lur til Nohr :goodluck

Når Lily falder i søvn, skal jeg også have mig en lur :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det lige at den dag der er aller mest jeg gerne vil, så nægter baby at sove både om natten og om dagen? Jeg kan slet ikke huske hun nogensinde før kun har sovet 1 times middagslur. Det plejer at være den eneste lur vi altid kan regne med. Eftermiddagsluren har været håbløs den sidste uge, så frygter lidt resten af dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi klaret 5 måneders vaccinen - nøj hvor var min lille mus ked af det :( Hun faldt i søvn i barnevognen da vi gik derfra, og sov 40 min, og vågnede så ellers op og var ulykkelig :( nu er hun heldigvis glad igen, og jeg håber virkelig hun har tænkt sig at tage en laaaang lur i eftermiddag, og så håber jeg ikk hun reagerer for meget på vaccinen :goodluck

Og så vejer hun nu 6600 g og er 69 cm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily er 19 uger i dag. Så nu vil jeg gerne sige pænt farvel til den tiger, der har smadret hendes søvn de seneste uger :angry:

Den varer til 19,5 uge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det skulle man tro! No :O han bliver da ikke 8 måneder? Whaaaat?

Jo han gør :wacko

Men når jeg ser at den der lille klump jeg tog med fra sygehuset snart har 4 tænder, rejser sig op af alting og generelt snart ikke er særlig baby-agtig mere, så giver det jo mening at han er blevet ældre. Jeg kan bare ikke forstå det :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den varer til 19,5 uge ;)

Nooooo! :blink

Men det tror jeg gerne. Hun har lige sovet en lur på en halv time. En halv time?! Havde sådan håbet jeg kunne nå at sove :(

(Det gør det ikke bedre, at kæresten sidder til fredagsøl på arbejdet <_<)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi klaret 5 måneders vaccinen - nøj hvor var min lille mus ked af det :( Hun faldt i søvn i barnevognen da vi gik derfra, og sov 40 min, og vågnede så ellers op og var ulykkelig :( nu er hun heldigvis glad igen, og jeg håber virkelig hun har tænkt sig at tage en laaaang lur i eftermiddag, og så håber jeg ikk hun reagerer for meget på vaccinen :goodluck

Og så vejer hun nu 6600 g og er 69 cm :)

Den har vi os lige overstået i dag:D Selvom han bliver 6 mdr. søndag. vi har ikke kunnet nå det før. Håber begge børn ikke mærker mere til den:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, sådan kan jeg til dels også have det, og samtidig VED jeg også, at jeg ikke ville kunne gå hjemme. Når jeg sådan RIGTIG mærker efter, tror jeg faktisk, at det med sygdommen fylder mest. For Gunvor virker til at være en meget socialt afslappet tulledulle, og vi HAR jo gode erfaringer med VS. Baah, jeg ved sgu bare ikke rigtig, hvad der stikker mig. For hvis jeg kunne opstarte Gunvor i Ingers gamle VS på Vesterbro, ville jeg gøre det med det samme.

Det er virkelig også en tillidserklæring at afleverer ens barn.

Jeg kan jo ikke sige noget med sikkerhed, men nu har A været i vs i 3 uger og selvom der har været meget virus/influenza osv derovre har han ikke fået det endnu. Han er klart boostet af Ediths baktusser ;)

Er det nemt at finde en dp i Waterloose? Kan man ikke besøge dem på lige fod med vs, eller kan man ikke ønske på samme måde som ved vs?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert har gået 2 skridt idag helt uden at holde i noget - hen til moaaaar :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert har gået 2 skridt idag helt uden at holde i noget - hen til moaaaar :biglove

Årh! Det er så stort! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER