MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Nu er jeg vist ikke længere i tvivl om at det gør en forskel for nattesøvnen når C har fået grød om aftenen!

Jeg er jo nærmest udhvilet efter 4 + 3 + 2 timers søvn i nat :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Albert har sovet virkelig godt i nat :yay

Sov fra 20-22.40, fik sutten og sov videre. Han stod og hoppede i søvne kl 1, men blev bare lagt ned igen og sov så til kl 6.15. Det er noget nær den bedste nat nogensinde :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby på 4 dage skriger hele tiden i sær om natten. holder kun op ved brystet. Jeg er bare træt og har meget ømme bryster. Det går Max 1,5 time mellem amningerne

Det er kodylt hårdt :kram2 jeg havde 45-1,5 time i mellem amningerne hele døgnet den første uge, mælkeproduktionen skal lige rigtigt i gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo, jeg talte kun 5 amninger i nat. Og der var kun en gang hvor han havde krise og måtte op og vippes i armene. Yes eller...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby på 4 dage skriger hele tiden i sær om natten. holder kun op ved brystet. Jeg er bare træt og har meget ømme bryster. Det går Max 1,5 time mellem amningerne

Er mælken løbet til? Mit bedste råd er bare at amme alt det baby vil :) Det skal nok blive bedre snart :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert har sovet virkelig godt i nat :yay

Sov fra 20-22.40, fik sutten og sov videre. Han stod og hoppede i søvne kl 1, men blev bare lagt ned igen og sov så til kl 6.15. Det er noget nær den bedste nat nogensinde :blink

Årh, det lyder som en drøm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hun været forkølet? Her havde CP en lille møb som jeg kun fandt ud af han havde fordi det efter nogle dage med gråd ved hver putning flød ud af det ene øre...

Nej, slet ikke. Det er uden tvivl tigerspring <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har Naya også været de sidste 5 dage. Normalt kan jeg sagtens lægge hende i vågen tilstand ognsånfalder hun selv i søvn, både om dagen og om aftenen. Men de sidste 5 dage har hun været dybt ulykkelig hvis jeg har lagt hende fra mig før hun sov. Så til alle lure er hun faldet i søvn i mine arme, og så har jeg lagt hende. Jeg kunne ikk forstå det, for jeg troede hun var midt mellem 4. og 5. Tiger, indtil jeg tjekkede appen, som så fortalte mig at hun er i gang med 5. Tiger <_<

Oh yes! Og hun har igen glemt, hvordan man bruger sutten og spytter den ud HELE tiden og bliver helt febrilsk sekundet efter :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det lyder som en drøm :)

Totalt. Jeg var også helt frisk, da jeg vågnede kl 6.15 af glad snakke baby!

Et af problemerne er vist også at han sover meget mere i vs end herhjemme, men igår havde han kun sovet 3,5 timer mod de 4,5 de andre dage :yay Det giver bare en bedre nat herhjemme.

Søvn avler ikke søvn med A :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møj... En baby på min ene side(i vuggen) og en syg 3 årig på min anden, ja det er min nat... Manden har indtaget kontoret for at vi ikke skulle ligge klemt... Jeg håbede manden ku sove med 3 årringen men det ville drengen ikke.. Han ville ha sin moar... Så ja jeg er spændt på natten....

Hvordan gik det? Det er benhårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt. Jeg var også helt frisk, da jeg vågnede kl 6.15 af glad snakke baby!

Et af problemerne er vist også at han sover meget mere i vs end herhjemme, men igår havde han kun sovet 3,5 timer mod de 4,5 de andre dage :yay Det giver bare en bedre nat herhjemme.

Søvn avler ikke søvn med A :rolleyes

Mega fedt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en lortenat. Dog var det kun tre timer i nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega træls nat med 3 timers søvn efterfulgt af sulten baby, der var for træt til at spise og derfor brugte en time på det, for derefter at overgylpe alt, så mor måtte i bad og far måtte skifte sengetøj... Så er det altså bare helt fantastisk at balladebananen godt gad sove i barnevognen! Orkede næsten ikke at ligge ham ud, for han var godt nok blevet uvenner med den, men han faldt i søvn hurtigt. Om det skal tilskrives vores nye fake voksi, eller det bare er held ved jeg ikke, men fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er M ramt af en gal Tiger om natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt. Jeg var også helt frisk, da jeg vågnede kl 6.15 af glad snakke baby!

Et af problemerne er vist også at han sover meget mere i vs end herhjemme, men igår havde han kun sovet 3,5 timer mod de 4,5 de andre dage :yay Det giver bare en bedre nat herhjemme.

Søvn avler ikke søvn med A :rolleyes

Sover han en eller to lure nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega fedt :loveshower

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover han en eller to lure nu?

Stadig 2.. Han står jo desværre tit op inden/omkring kl 5 og så kan han ikke holde sig vågen helt til kl 11-12 stykker :rolleyes

Herhjemme sover han 2x1,5 timer. Dernede er det en på 2 timer og en på 2,5 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig 2.. Han står jo desværre tit op inden/omkring kl 5 og så kan han ikke holde sig vågen helt til kl 11-12 stykker :rolleyes

Herhjemme sover han 2x1,5 timer. Dernede er det en på 2 timer og en på 2,5 timer.

Ah ok. Tak :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har absolut ingen appetit efter nogle dage med sygdom. Er det normalt? Jeg tænkte, han skulle indhente noget efter hans begrænsede indtag, men sådan ser det ikke ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så snupper vi da endnu en fælles lur, så glemmer jeg lige alt det jeg burde nå :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah ok. Tak :super

Hvordan sover din A?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det? Det er benhårdt!

Det gik heldigvis godt... Med 3 amninger til stinus og en gang drikke til Silas. Mellem 23 og 06.30 :)

Jeg er bare så bange for at få stinus smittet... For Silas er virklig dårlig... Virklig konstant varm og sover meget.. Når han er vågen så Lilleør han bare stille på sofaen og ser tv... Jeg ønsker mig bare ikke en syg baby igen:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan sover din A?

Han sover 10.30 og den lur varer for det meste 1,5 time. Så sover han igen 14.30, og her er det oftest en time - putningen der er et helvede, selvom han er træt!

Om natten bliver han puttet 18.30-19, pt tager det en time at få ham til at sove. De første tre timer vågner han et par gange, og resten af natten går der maks en time mellem opvågningerne. Han står for det meste op 5.30.

Jeg er tyndslidt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik heldigvis godt... Med 3 amninger til stinus og en gang drikke til Silas. Mellem 23 og 06.30 :)

Jeg er bare så bange for at få stinus smittet... For Silas er virklig dårlig... Virklig konstant varm og sover meget.. Når han er vågen så Lilleør han bare stille på sofaen og ser tv... Jeg ønsker mig bare ikke en syg baby igen:(

Forstår dig godt! Men hvis I husker at spritte hænder, bør lillefyren jo være ret meget fredet - især når storebror bare ligger på sofaen.

Krydser fingre for at han snart får det bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han sover 10.30 og den lur varer for det meste 1,5 time. Så sover han igen 14.30, og her er det oftest en time - putningen der er et helvede, selvom han er træt!

Om natten bliver han puttet 18.30-19, pt tager det en time at få ham til at sove. De første tre timer vågner han et par gange, og resten af natten går der maks en time mellem opvågningerne. Han står for det meste op 5.30.

Jeg er tyndslidt!!!

Det lyder også helt crazy! Kan godt forstå du er helt sludt :kiss

Kan I trække den første lur lidt og prøve med kun en? Idag har min A kun sovet en lur (9.30-13) - vildt at de kan det allerede :blink

Albert puttes første gang mellem 9-9.30 og vågner så 1,5 time efter og så puttes han igen 13.30-14.00 og puttes til nat 19-19.30 (og har den sidste mdr stået op mellem 3.45 og 6.15 :zzz) Giver I godnatgrød? Vi kan mærke lille forskel når han får det inden flaske om aftenen - men når han får det spiser han stort set fra kl 17.30-19 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER