SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

E, der hopper på min arm og siger det mest tøsede "Ta-tita-titaaa" man kan tænke sig :biglove

Uh og omelet til frokost! :o :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

E, der hopper på min arm og siger det mest tøsede "Ta-tita-titaaa" man kan tænke sig :biglove

Uh og omelet til frokost! :o :D

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, MERE kage så :lol

Nej ok, jeg overgiver mig, chokoladeudbringning var en bedre idé. :D Det findes i øvrigt, omend det er dyrt og ikke så meget "ekspress" som man måske ønsker sig lørdag aften. (Interflora ;))

Ej puha, så skal man VIRKELIG trænge til chokolade. Og have tålmodighed - ej bare drop det, det har jeg jo ikke :lolhit

Anyways:

2ykg7lt.jpg

Jeg er så go til det her :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har overlevet at køre ind til byen med skrigende baby, hvor lifesaver viklen kunne tage over så jeg kunne rende forbi mit gamle arbejde og sige hej, handle i Netto og gå i Matas. At alle vareene så stadig står i bilen, at barnet sked igennem bleen og skreg hele vejen hjem igen er blot detaljer. Overordnet set var det en mega succes!

- og så var det altså også rigtig dejligt at blive stoppet af Netto-medarbejder, der syntes det var vildt smart han kunne sidde der på min mave og at han var SÅ sød :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :)

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi fik billetter til Cirkus Summarum :yay

 

Jeg loggede på 4 minutter efter billetsalget åbnede og har så stået i kø i 3 (:blink) timer!! Og de fleste gode pladser var da også væk, men fik nu alligevel nogle ok pladser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde i solen på altanen med en kop kaffe og læse litteratur til min bachelor! Og at jeg har fået skrevet noget på selvsamme opgave i formiddags :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi fik billetter til Cirkus Summarum :yay

 

Jeg loggede på 4 minutter efter billetsalget åbnede og har så stået i kø i 3 (:blink) timer!! Og de fleste gode pladser var da også væk, men fik nu alligevel nogle ok pladser.

Det er så vildt :o Men fedt med billetter - vi venter lige et år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En deeeejlig dag med min lækre babypige og masser af solskin på næsen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I solskin på Sjælland? Her har jeg vippet barnevogn i kulde og gråvejr :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I solskin på Sjælland? Her har jeg vippet barnevogn i kulde og gråvejr :(

Der har været solskin i Birkerød (nordsjælland) indtil nu, hvor der er blevet en anelse overskyet. Men ellers en dejlig solrig forårsdag :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft høj fin solskin i Sønderborg hele dagen idag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I solskin på Sjælland? Her har jeg vippet barnevogn i kulde og gråvejr :(

Her i vanløse er der strålende solskin, og det har det været hele dagen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi fik billetter til Cirkus Summarum :yay

Jeg loggede på 4 minutter efter billetsalget åbnede og har så stået i kø i 3 (:blink) timer!! Og de fleste gode pladser var da også væk, men fik nu alligevel nogle ok pladser.

Vi fik gode billetter den anden dag :) Glæder mig til Filippa-far-mor-dag og til at se selve cirkusset :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega meget sol her, og det er næsten lunt :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega meget sol, har siddet på altanen i stropbluse og læst :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg misundelig. Kunne godt have brugt noget varme idag hvor jeg er skidt tilpas og bare fryser konstant...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i vanløse er der strålende solskin, og det har det været hele dagen :loveshower

Vanløse har været skønt i dag !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega ros til min dejlige pige fra lægen, som bla mente at Cirkel er meget fremmelig. Hun storcharmede også hele vejen igennem og skældte ud hver gang lægen kiggede på mig og ikke på hende, så han endte med at fortælle hende og de kommende vaccinationer i stedet for mig, så lille damen fik sin opmærksomhed :) Mor er stolt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I solskin på Sjælland? Her har jeg vippet barnevogn i kulde og gråvejr :(

Her har det været så varmt, at jeg gik tur med barnevognen uden jakke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde i solen på altanen med en kop kaffe og læse litteratur til min bachelor! Og at jeg har fået skrevet noget på selvsamme opgave i formiddags :D

Fedt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har det været så varmt, at jeg gik tur med barnevognen uden jakke :)

Skønt. Jeg har gået rundt i min store vinterjakke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ørelægen virkelig lyttede til vores udfordringer med Marius og har givet ham næsespray i tilfælde af, at det er slimhinderne der er hævet. Det kan nemlig runge i hovedet og gøre ham aggressiv... Så tager vi til kontrol om 2 måneder. Hvis ikke det har hjulpet, overvejer hun at skifte hans dræn, for hun kan ikke se om der er skorper på indersidet af drænene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har købt en ny autostol til vores lille nullermand i dag, den har jeg virkelig ønsket længe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så vildt :o Men fedt med billetter - vi venter lige et år :)

Ja, det er sindsygt. Jeg nåede slet ikke at sætte mig ind i det sidste år, hvor hun jo så ville have været fire år. Men i år er hun så fem år og det synes jeg også er en god alder. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER