SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Min farmors tid er begyndt at rende ud, og hun har de seneste år pænt ladet "små" pengegave falde af til børn og børnebørn fx. 5000 eller 10.000. Hendes børn fik for et par år siden 50.000 hver.

Nu skrev min mor lige at hun havde overført penge til os... Alle børnebørn har lige fået 35.000 :blink

Jeg sidder og er i chok på min sofa.

Min morfar gjorde det samme de sidste par år før han døde - der fik vi det højest mulige skattefrie beløb, både børn og børnebørn! :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev skatten endelig regnet fuldstændigt på plads, og vi ender ud med at få på den gode side af 10.000 tilbage :o :yay Og vi havde ellers frygtet at skulle af med ekstra, når der nu har været så meget forskelligt i løbet af året, som har været (nærmest) umuligt at få med i forskudsopgørelsen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal i zoo i eftermiddag med min lille mus og svigermor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solen :yay

Og at min største barsel-bekymring idag er, om jeg skal praktisere tur-lur i eftermiddag eller om jeg ska tage mig kærligt af min sofa mens J sover eftermiddagslur :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endelig har fået de første barselsdagpenge så min konto nu har det betydelig bedre :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand forhåbentlig får penge tilbage i skat, så vi kan rejse til kap verde i slutningen af marts. Jeg vil virkelig gerne på ferie nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemmedag med smølferne :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal i zoo i eftermiddag med min lille mus og svigermor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige billeder fra børnehaven gåtur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fantastiske børn, som bare giver og får så meget af hinanden. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VEJRET :loveshower

Og den vikle, som jeg forhåbentligt kan hente på posthuset i eftermiddag, så aften græde babyen, kan være hos sin moooar, uden at jeg får ondt i armene :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har opgivet drømmen om eget hus for en tid. Det er selvfølgelig ikke rart i sig selv, men det har betydet at vi er meldt ind i nogle boligforeninger og nu står på venteliste til at kunne leje et hus :) Og DET er bare helt fantastisk, det føles som om vi endelig kommer nogen vegne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At stå udenfor og stryge - skønt! ☀️☀️☀️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg de sidste par dage har fået skrevet en masse i Williams barnets bog :loveshower Det var super hyggeligt i går, da jeg sad og hørte radiohits fra marts 2013. Det føltes som i forgårs, men om 2 dage bliver min lille baby faktisk 3 år. Jeg forstår det slet ikke :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sol fra en skyfri himmel, morgentur med vovserne til stranden med bebs i viklen og eftermiddagsturen med bebs i barnevognen (hvor han nu sover). Har fået børstet mine hunde, min ven Robert har støvsuget, jeg har sat vasketøj over, kigget på mine påskeliljer i haven OG spist en stor is :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand forhåbentlig får penge tilbage i skat, så vi kan rejse til kap verde i slutningen af marts. Jeg vil virkelig gerne på ferie nu!

Årh, Kap Verde! Hvis I skal derned, skal I endelig booke på Riu Funana - absolut verdensklasse :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solen :yay

Og at min største barsel-bekymring idag er, om jeg skal praktisere tur-lur i eftermiddag eller om jeg ska tage mig kærligt af min sofa mens J sover eftermiddagslur :p

Oog nu ryger valget om at gå tur, helt klart på listen. Øj det var lækkert :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige ved at tude! Er netop kommet hjem fra at have hentet V i bh og ved døren stod denne:

dpbg8y.jpg

Med et kort, hvor der ikke står andet end et rammende citat fra Bs og min sang :kuller :loveshower :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige ved at tude! Er netop kommet hjem fra at have hentet V i bh og ved døren stod denne:

dpbg8y.jpg

Med et kort, hvor der ikke står andet end et rammende citat fra Bs og min sang :kuller :loveshower :biglove

:biglove

Virkeligt stort plus på ægtemandskontoen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige ved at tude! Er netop kommet hjem fra at have hentet V i bh og ved døren stod denne:

dpbg8y.jpg

Med et kort, hvor der ikke står andet end et rammende citat fra Bs og min sang :kuller :loveshower :biglove

:wub hvor er han søøød!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun var så kær :kuller Og helt klar til at blive storesøster ;) :p

Ihh hvor er du sød. Nu smelter mit moderhjerte ☺️ Jeg synes jo også selv at hun er enormt sød, men altså det siger forældre jo altid. Vi håber også virkelig at det snart lykkes at blive gravid med en mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, Kap Verde! Hvis I skal derned, skal I endelig booke på Riu Funana - absolut verdensklasse :yay

Det vil jeg lige tjekke ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige ved at tude! Er netop kommet hjem fra at have hentet V i bh og ved døren stod denne:

dpbg8y.jpg

Med et kort, hvor der ikke står andet end et rammende citat fra Bs og min sang :kuller :loveshower :biglove

Årh! Bonuspoint til B! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, Kap Verde! Hvis I skal derned, skal I endelig booke på Riu Funana - absolut verdensklasse :yay

Faktisk er det et af dd hoteller Startour har afbudsrejser på den dato jeg gerne vil rejse, men tror hvis vi tager afsted, at det bliver på melia dunas. Det andet ser ellers også lækkert ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk er det et af dd hoteller Startour har afbudsrejser på den dato jeg gerne vil rejse, men tror hvis vi tager afsted, at det bliver på melia dunas. Det andet ser ellers også lækkert ud.

Altså bare det er et sted med melon, bliver lillepigen jo glad :lol ej, hun var simpelthen så lækker og sød! Og glad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER