SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

At vi har haft besøg af min mor siden i går formiddag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

5 nattevagter og 10 dagvagter tilbage inden barsel! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn mand du har dig der :wub

Håber at i får en dejlig tur :)

Tak. Jeg synes jo også selv at jeg tog den bedste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er svært misundelig! Vores ultimativt bedste ferie var på Kap Verde :) Rigtiggod tur :yay

Ihh det lyder godt. Nu glæder jeg mig endnu mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh det lyder godt. Nu glæder jeg mig endnu mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har været en helt ok mor på trods af, at jeg næsten ingen søvn i nat fik, da Inger havde trommehindebetændelse (den endte med at sprænge. Min stakkels pige) og skreg og var ked i flere timer. Plus almindelig natteamning  :zzz  :zzz  :zzz 
Så havde gruet at være solo i dag, men Inger vågnede op og var forbavsende frisk og glad, og hun har været vildt sød hele dagen. Så vi formåede endda at tage ud og købe sko og havde en super hyggelig dag til trods :biglove

og lige nu er jeg så også glad for, at begge piger er puttet, og jeg om lidt skal drikke te og spise blomme i madeira.. (burde skifte navn til MforMormor)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har været en helt ok mor på trods af, at jeg næsten ingen søvn i nat fik, da Inger havde trommehindebetændelse (den endte med at sprænge. Min stakkels pige) og skreg og var ked i flere timer. Plus almindelig natteamning :zzz :zzz :zzz

Så havde gruet at være solo i dag, men Inger vågnede op og var forbavsende frisk og glad, og hun har været vildt sød hele dagen. Så vi formåede endda at tage ud og købe sko og havde en super hyggelig dag til trods :biglove

og lige nu er jeg så også glad for, at begge piger er puttet, og jeg om lidt skal drikke te og spise blomme i madeira.. (burde skifte navn til MforMormor)

Orv hvor er du sej :respekt Jeg læser lige mine unger af i morgen ikke ;) jeg var moren der faldt i søvn på sofaen i mens jeg var alene på vagten :Blush

Go aften til super seje Mormor :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har været en helt ok mor på trods af, at jeg næsten ingen søvn i nat fik, da Inger havde trommehindebetændelse (den endte med at sprænge. Min stakkels pige) og skreg og var ked i flere timer. Plus almindelig natteamning  :zzz  :zzz  :zzz 

Så havde gruet at være solo i dag, men Inger vågnede op og var forbavsende frisk og glad, og hun har været vildt sød hele dagen. Så vi formåede endda at tage ud og købe sko og havde en super hyggelig dag til trods :biglove

og lige nu er jeg så også glad for, at begge piger er puttet, og jeg om lidt skal drikke te og spise blomme i madeira.. (burde skifte navn til MforMormor)

Husk passende kop - Trankebar e.l. :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk passende kop - Trankebar e.l. :P

HAHA, vi har lige arvet en KÆMPE ladning Trankebar fra mine svigerforældre :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orv hvor er du sej :respekt Jeg læser lige mine unger af i morgen ikke ;) jeg var moren der faldt i søvn på sofaen i mens jeg var alene på vagten :blush

Go aften til super seje Mormor :lol

Tak :kiss Haha, Inger ville sikkert elske at have nogen at lege med :D Men jeg havde også tænkt, at jeg totalt ville ende med at kokse ud og bestikke Inger til Ipad! men det gik sgu...

 

og tak :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej :D Nu ved jeg jo ikke, hvilken ø I skal være på, men generelt er det vist mest bare sådan, at man er på hoteller og på stranden ;) Vi var på Sal, og vi tog sådan en endagstur rundt, hvor vi så en skildpadde-strand, hajer og andre ting. Men der var vitterligt ikke andet at tage på tur for :)

vi overvejer måske noget bådtur, så vi kan snorkle, hvilket minder mig om, at jeg lige skal finde en våddragt til lillepigen. Vi havde nu egentlig også tænkt at vi bare skulle bade, lege og hygge. Det bliver så godt !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min skønne mand har købt den rejse jeg gerne ville have og har holdt det hemmeligt så han kunne overraske mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har fået ryddet ud i Theos tøjskab. Nøj der lå meget han ikke kunne passe :D :blush

Vi har fyldt en hel sæk med tøj. Jeg orker ikke at sælge det. Hvis nogen vil have en sæk drengetøj gratis, så er de velkomne :) Der er fra 2-4 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har fået ryddet ud i Theos tøjskab. Nøj der lå meget han ikke kunne passe :D :blush

Vi har fyldt en hel sæk med tøj. Jeg orker ikke at sælge det. Hvis nogen vil have en sæk drengetøj gratis, så er de velkomne :) Der er fra 2-4 år.

Det vil jeg gerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg gerne :)

Super ^_^ Jeg sender dig lige min adresse i en pm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det fantastiske vejr og at min far kom forbi for at rense alle vores vindueskarme og udhæng for edderkopper og snavs der har siddet der hele vinteren, mens jeg selv fik vasket alle vores vinduer (yderst tiltrængt) og lavet frokost til os begge. Alt imens Clara sov 2 timer i barnevognen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Strikketøjet. Elsker at der er lidt tid til at strikke :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal til hundetræning i dag :yay

(Det fortryder jeg nok senere)

Og så har min dejlige kæreste sagt han vil købe en ny tlf til mig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg på trods af 0 på overskudskontoen har fået tømt og pakket vores kommoder og har indset at aktivitet avler Aktivitet! Så jeg har da fundet 10 ting der også lige skal ordnes -men faktisk er det rart at få lidt styr på ens liv :p

Jeg tror at vi nok skal nå at få pakket alle tingene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fælleslur i dobbeltsengen med ældstebarn :biglove Hurra for gemal, der arbejder hjemme og kunne lytte efter babyalarmen ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fælleslur i dobbeltsengen med ældstebarn :biglove Hurra for gemal, der arbejder hjemme og kunne lytte efter babyalarmen ^_^

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg kun har 21 arbejdsdage tilbage.. Hurra! Jeg trænger til barsel! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi - endelig!! - er blevet overflyttet til Herlev Hospital! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi - endelig!! - er blevet overflyttet til Herlev Hospital! :yay

 

YES! Årh hvor godt :yay :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER