SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Altså bare det er et sted med melon, bliver lillepigen jo glad :lol ej, hun var simpelthen så lækker og sød! Og glad!

Åhh i er så søde altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At min skønne M tidligere stod i køkkenvinduet og vinkede og sendte en tommel op til nabodrengen der havde fået styr på lulahop ringen :wub :kuller :loveyou han bliver den dejligste far :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min skønne M tidligere stod i køkkenvinduet og vinkede og sendte en tommel op til nabodrengen der havde fået styr på lulahop ringen :wub :kuller :loveyou han bliver den dejligste far :7himmel

Åh :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh :wub

Helt vildt, spørg lige om jeg smeltede :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt vildt, spørg lige om jeg smeltede :kuller

Det kan jeg virkelig godt forstå. Der er heller ikke noget som kan smelte mig mere end at observere når Anders og Mie er i deres egen fælles verden og bare griner og hygger :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg virkelig godt forstå. Der er heller ikke noget som kan smelte mig mere end at observere når Anders og Mie er i deres egen fælles verden og bare griner og hygger :wub

Kan jeg godt forstå :kram2 det er jo dine stjerner :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Steffen Brandt og Tina Dickow i Operaen. Men altså....Steffen Brandt gør mig altid glad. Og eftertænksom. Og vemodig. Og modig. Og forhåbningsfuld. Og blød. Og rummelig. Og ængstelig. Og varm. Og opløftet. Og underholdt. 

 

Mmmmmh....rigtig, rigtig god aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det her:

 

post-4469-0-91010800-1458167498_thumb.pn

 

Stakkel barn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Steffen Brandt og Tina Dickow i Operaen. Men altså....Steffen Brandt gør mig altid glad. Og eftertænksom. Og vemodig. Og modig. Og forhåbningsfuld. Og blød. Og rummelig. Og ængstelig. Og varm. Og opløftet. Og underholdt.

Mmmmmh....rigtig, rigtig god aften.

Åh, vi skal d. 1/10. Jeg skal give Søren billetter i bryllupsdagsgave om 1,5 måned og jeg glæder mig! Både til at give dem og til at skulle afsted! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er mildest talt i chok! :o

Godt nok var Vi tidligt oppe i dag, men det er snart hverdagskost at stå op mellem 5.30 og 6.00, men Luna stod op kl. 6.15, og var GLAD!

Hun spiste sin morgenmad uden bøvl, fandt SELV tøj frem og tog det SELV på uden nedsmeltninger! :o

Derefter fandt hun tøj frem til Liff :blink som rent faktisk passede sammen. Fik ordnet hår OG Vi kom ud af døren en halv time før Vi plejer UDEN brok og hyl..

Jeg er nærmest målløs! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Markus tager en dejlig lang lur nu og dermed er rigtig frisk til baby svømning :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, vi skal d. 1/10. Jeg skal give Søren billetter i bryllupsdagsgave om 1,5 måned og jeg glæder mig! Både til at give dem og til at skulle afsted! :7himmel

 

Glæd jer så helt vildt meget! Jeg vil derind igen :D Hun er jo SÅ dygtig, og han er så fantastisk med ord, og de er sjove og lune. Lyden er helt fantastisk. Det er ligesom, at man lige får vendt hele sit sjæleliv på sådan en koncert. Fænomenal storytelling !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så mange skønne piger herinde fra der sender lykønskninger :lovebk :kuller

Så er det måske ikke helt så skidt at skifte 20'erne ud :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen så glad for, at min kære William bare er sådan helt gennemglad nærmest altid! Han hopper og danser af fryd, smiler stort, griner, fjoller, laver narrestreger (på den der hyggelige fjolle måde), hilser på Gud og hver mand vi møder, ævler så mine ører falder af, bliver tydeligt GLAD når han møder kendte ansigter og virker bare sådan solid glad helt nede i maven.

Hvad mere kunne jeg ønske mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen så glad for, at min kære William bare er sådan helt gennemglad nærmest altid! Han hopper og danser af fryd, smiler stort, griner, fjoller, laver narrestreger (på den der hyggelige fjolle måde), hilser på Gud og hver mand vi møder, ævler så mine ører falder af, bliver tydeligt GLAD når han møder kendte ansigter og virker bare sådan solid glad helt nede i maven.

Hvad mere kunne jeg ønske mig?

Det skulle da lige være kage? :lol

Men ih hvor dejligt at han er så glad og harmonisk :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skulle da lige være kage? :lol

Men ih hvor dejligt at han er så glad og harmonisk :biglove

Eller chokoladeudbringning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skulle da lige være kage? :lol

Men ih hvor dejligt at han er så glad og harmonisk :biglove

Du har tydeligvis ikke læst i "hvad glæder du dig til" tråden :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller chokoladeudbringning

Ja, det er sandt. Først da er mit liv komplet! Seriøst, åbner der ikke snart sådan en biks?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så mange skønne piger herinde fra der sender lykønskninger :lovebk :kuller

Så er det måske ikke helt så skidt at skifte 20'erne ud :P

 

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har tydeligvis ikke læst i "hvad glæder du dig til" tråden :lol

Ok, MERE kage så :lol

Nej ok, jeg overgiver mig, chokoladeudbringning var en bedre idé. :D Det findes i øvrigt, omend det er dyrt og ikke så meget "ekspress" som man måske ønsker sig lørdag aften. (Interflora ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER