SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

At jeg lige har skrevet ansøgning til drømmejob! Det er virkelig all or nothing, enten hader de den eller også elsker de den, jeg håber selvfølgelig på det sidste! :P den skiller sig i hvert fald (forhåbentlig) ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak alle sammen! Vi er allerede på vej hjemad efter en dejlig nem hurtig fødsel ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen! Vi er allerede på vej hjemad efter en dejlig nem hurtig fødsel ❤️

Kæmpe stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige har skrevet ansøgning til drømmejob! Det er virkelig all or nothing, enten hader de den eller også elsker de den, jeg håber selvfølgelig på det sidste! :P den skiller sig i hvert fald (forhåbentlig) ud :)

Kæmpe meget held og lykke :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er på vej i fødsel! :yay :loveshower

:yay rigtig god fødsel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen! Vi er allerede på vej hjemad efter en dejlig nem hurtig fødsel ❤️

Tillykke!! ❤❤❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen! Vi er allerede på vej hjemad efter en dejlig nem hurtig fødsel ❤️

Det her :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe meget held og lykke :kiss

Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solskin, ferie, bedste nattesøvn i ugevis og løbetur i skoven senere! ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen! Vi er allerede på vej hjemad efter en dejlig nem hurtig fødsel ❤️

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til KST selv i dag - dét var sgu en ret vild oplevelse... Og nu har jeg den vildeste affaldsstofshovedpine!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her glade ansigt :) !!!

post-11084-0-48935500-1458406486_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her glade ansigt :) !!!

Hvor er hun sød :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til KST selv i dag - dét var sgu en ret vild oplevelse... Og nu har jeg den vildeste affaldsstofshovedpine!

Årh,det lyder så lækkert :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det har været den bedste dag i 100 år..

- vi har fået købt/ordnet en masse praktisk i huset og næsten fået ungernes værelse helt færdig (småting, der har mangler efter renoveringen og så lidt småting i forbindelse med at Albert er rykket derind).

- hygget ved Utterslev mose med at fodre ænder (og gæs og svaner), lege på legeplads og lille gåtur i forårsvejret.

- begge unger bare har været søde og sjove hele dagen og faldt i søvn ret hurtigt, så nu er der voksentid :glad

Dagen har bare været så god, at det faktum at A har fået feber bare slet ikke fylder lige nu, og det er virkelig længe siden at det positive har "vundet" :blink :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det har været den bedste dag i 100 år..

- vi har fået købt/ordnet en masse praktisk i huset og næsten fået ungernes værelse helt færdig (småting, der har mangler efter renoveringen og så lidt småting i forbindelse med at Albert er rykket derind).

- hygget ved Utterslev mose med at fodre ænder (og gæs og svaner), lege på legeplads og lille gåtur i forårsvejret.

- begge unger bare har været søde og sjove hele dagen og faldt i søvn ret hurtigt, så nu er der voksentid :glad

Dagen har bare været så god, at det faktum at A har fået feber bare slet ikke fylder lige nu, og det er virkelig længe siden at det positive har "vundet" :blink :yay

:loveshower hvor mega fedt :kiss det er jer så velundt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower hvor mega fedt :kiss det er jer så velundt :kram2

:kiss

Ej, men det er så stort ;) Dagen startede ellers ret dårlig, men er bare endt fantastisk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være et naivt fjols :biglove :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har købt et par super flotte aldrig brugte, brugte angulus sandaler til Amilia til 225 kr i dag, at vi har fundet den båd vi gerne vil have, så nu skal vi bare prøve at sejle i den og så er den vores og at vi har haft den skønneste familiehyggedag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vidunderlige William! Han er en superstjerne at have med ude, han bare leger og leger og leger i timevis! laver ingen ballade, er rolig, høflig, hører hvad jeg siger til ham.

Jeg høster virkelig lønnen for 3 hårde år lige for tiden - og det er fuldstændig vidunderligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vidunderlige William! Han er en superstjerne at have med ude, han bare leger og leger og leger i timevis! laver ingen ballade, er rolig, høflig, hører hvad jeg siger til ham.

Jeg høster virkelig lønnen for 3 hårde år lige for tiden - og det er fuldstændig vidunderligt!

Hvor er det dejligt at høre :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min superstjernebaby klarede et potentielt rædsomt cafebesøg til UG med kryds og stjerne (som min mormor ville have sagt ;) ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige har skrevet ansøgning til drømmejob! Det er virkelig all or nothing, enten hader de den eller også elsker de den, jeg håber selvfølgelig på det sidste! :P den skiller sig i hvert fald (forhåbentlig) ud :)

Må man spørge hvordan du har lavet den ?

Har nemlig også fundet er job jeg gerne vil søge, men tror der er mange der søger den stilling. Og vil jo gerne have ansøgningen der skiller sig ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vinde to kilo slik i candykings påske konkurrence :sandie :yay

Skal jo lave et eller andet når eigil mener vi skal holde fest ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det har været den bedste dag i 100 år..

- vi har fået købt/ordnet en masse praktisk i huset og næsten fået ungernes værelse helt færdig (småting, der har mangler efter renoveringen og så lidt småting i forbindelse med at Albert er rykket derind).

- hygget ved Utterslev mose med at fodre ænder (og gæs og svaner), lege på legeplads og lille gåtur i forårsvejret.

- begge unger bare har været søde og sjove hele dagen og faldt i søvn ret hurtigt, så nu er der voksentid :glad

Dagen har bare været så god, at det faktum at A har fået feber bare slet ikke fylder lige nu, og det er virkelig længe siden at det positive har "vundet" :blink :yay

Det er jeg glad for at læse :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER