SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Vi fik gode billetter den anden dag :) Glæder mig til Filippa-far-mor-dag og til at se selve cirkusset :)

Ja, jeg glæder mig også til at give Erica en luksusdag :) Og så håber jeg det kan lade sig gøre at jeg kan komme med. Vi har ikke lige gennemskuet hvad vi gør med lillesøster, men tror at enten bliver hun passet hjemme ved mine forælde (som bor en halv time væk) eller så tager de med ind på pladsen og har hende der.

Og jeg vil også hellere se Cirkus summarum end et traditionelt cirkus - men hold op hvor er det dyrt..! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg glæder mig også til at give Erica en luksusdag :) Og så håber jeg det kan lade sig gøre at jeg kan komme med. Vi har ikke lige gennemskuet hvad vi gør med lillesøster, men tror at enten bliver hun passet hjemme ved mine forælde (som bor en halv time væk) eller så tager de med ind på pladsen og har hende der.

Og jeg vil også hellere se Cirkus summarum end et traditionelt cirkus - men hold op hvor er det dyrt..! :blink

Det vil jeg også!

Ift Disney On Ice er det ikke såååå galt ;)

Håber det flasker sig med lillesøster. Der skulle være ok forhold til at have hende med på pladsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Erica har sovet hele natten og dermed hverken har haft mere dårlig mave eller kastet op! :yay Så skønt! Nu skal dagen bare blive lige så god ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg også!

Ift Disney On Ice er det ikke såååå galt ;)

Håber det flasker sig med lillesøster. Der skulle være ok forhold til at have hende med på pladsen.

Ja, jeg tror også nok det skal lykkedes. Får vi en baby som Erica, så lykkedes det helt sikkert.

Jeg kendte ikke til Disney On Ice, men googlede det lige og synes egentlig at priserne er sammenlignelige? :unsure

Vi gav 280kr per billet til Summarum og kommer til at sidde skråt for på tredjebagerste række. en mellembillet til Disney On Ice koster 310kr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Erica har sovet hele natten og dermed hverken har haft mere dårlig mave eller kastet op! :yay Så skønt! Nu skal dagen bare blive lige så god ;)

Fedt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg tror også nok det skal lykkedes. Får vi en baby som Erica, så lykkedes det helt sikkert.

Jeg kendte ikke til Disney On Ice, men googlede det lige og synes egentlig at priserne er sammenlignelige? :unsure

Vi gav 280kr per billet til Summarum og kommer til at sidde skråt for på tredjebagerste række. en mellembillet til Disney On Ice koster 310kr...

Det lyder ret end ja.

Jeg kender ikke de forskellige priser til Cirkus Summarum (det var manden der købte). Jeg købte de næstdyreste til Disney On Ice og det blev næsten det samme for to som vi har givet for tre til Cirkus Summarum. Men det kommer jo sikkert an på hvilke pladser man vil have.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg tror også nok det skal lykkedes. Får vi en baby som Erica, så lykkedes det helt sikkert.

Jeg kendte ikke til Disney On Ice, men googlede det lige og synes egentlig at priserne er sammenlignelige? :unsure

Vi gav 280kr per billet til Summarum og kommer til at sidde skråt for på tredjebagerste række. en mellembillet til Disney On Ice koster 310kr...

Den dyreste billet i logen koster 375 kr til Summasummarum :)

Vi skal også afsted og fik pladser i Bamses blok på række 3 :) Vi sad på sådanne pladser i traditionelt cirkus sidste år, og det var perfekt med Melissa :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den dyreste billet i logen koster 375 kr til Summasummarum :)

Vi skal også afsted og fik pladser i Bamses blok på række 3 :) Vi sad på sådanne pladser i traditionelt cirkus sidste år, og det var perfekt med Melissa :)

Ja, jeg gad også godt havde fået nogle endnu bedre pladser, men var åbenbart ikke hurtig nok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg gad også godt havde fået nogle endnu bedre pladser, men var åbenbart ikke hurtig nok ;)

Det var altså også crazy med kø :blink Nogle sad på 6 enheder kunne jeg se :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Erica har sovet hele natten og dermed hverken har haft mere dårlig mave eller kastet op! :yay Så skønt! Nu skal dagen bare blive lige så god ;)

:glad Håber sygdommen er overstået for denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Håber sygdommen er overstået for denne gang

 

Tak, det håber jeg også. Hun er dejlig frisk her til morgen og sov næsten tre kvarter længere end hun plejer så håber det var det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christen Fuhlendorff i aften med min mand :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg afleverede Aksel i vuggestuen idag for første gang siden lillebror kom. Min mand var der godt nok til morgen, så det var lidt snyd, men jeg tror nok det skal gå fint fra næste uge, når jeg skal klare morgenerne alene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille lækre slambert! Jeg står og vipper Nohr på terrassen og kan se ind på William i stuen. William liiiiiister hen til bordet hvor der ligger en åben pose guldkarameller og HAPS skynder han sig at snuppe en :sandie

Men han var dog ikke mere en røver end at han pænt smed papiret i skraldespanden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius' børnehave. De sørger for, at jeg får besked om, at Marius har haft en rigtig god dag, når nu afleveringen gik helt skæv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille lækre slambert! Jeg står og vipper Nohr på terrassen og kan se ind på William i stuen. William liiiiiister hen til bordet hvor der ligger en åben pose guldkarameller og HAPS skynder han sig at snuppe en :sandie

Men han var dog ikke mere en røver end at han pænt smed papiret i skraldespanden :D

Hehe. Altid noget skraldet kommer i skraldespanden :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo og så gør det mig også glad, at de i børnehaven sagde at det bare går SÅ godt med William derovre og at han er god til at gå i børnehave!

Jeg fortalte hans pædagog, at William er meget glad for hende og taler om hende derhjemme, og hun blev tydeligt glad over det :) det er rart at mærke at han faktisk allerede betyder noget for dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe. Altid noget skraldet kommer i skraldespanden :d

Ja det synes jeg var helt sejt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo og så gør det mig også glad, at de i børnehaven sagde at det bare går SÅ godt med William derovre og at han er god til at gå i børnehave!

Jeg fortalte hans pædagog, at William er meget glad for hende og taler om hende derhjemme, og hun blev tydeligt glad over det :) det er rart at mærke at han faktisk allerede betyder noget for dem!

Årh, dét gør også mig glad! Seje W :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille lækre slambert! Jeg står og vipper Nohr på terrassen og kan se ind på William i stuen. William liiiiiister hen til bordet hvor der ligger en åben pose guldkarameller og HAPS skynder han sig at snuppe en :sandie

Men han var dog ikke mere en røver end at han pænt smed papiret i skraldespanden :D

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo og så gør det mig også glad, at de i børnehaven sagde at det bare går SÅ godt med William derovre og at han er god til at gå i børnehave!

Jeg fortalte hans pædagog, at William er meget glad for hende og taler om hende derhjemme, og hun blev tydeligt glad over det :) det er rart at mærke at han faktisk allerede betyder noget for dem!

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille lækre slambert! Jeg står og vipper Nohr på terrassen og kan se ind på William i stuen. William liiiiiister hen til bordet hvor der ligger en åben pose guldkarameller og HAPS skynder han sig at snuppe en :sandie

Men han var dog ikke mere en røver end at han pænt smed papiret i skraldespanden :D

:biglove Og skønt det går godt i børnehaven!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille lækre slambert! Jeg står og vipper Nohr på terrassen og kan se ind på William i stuen. William liiiiiister hen til bordet hvor der ligger en åben pose guldkarameller og HAPS skynder han sig at snuppe en :sandie

Men han var dog ikke mere en røver end at han pænt smed papiret i skraldespanden :D

Han er ikke så tosset.. My kinda guy! :lol Guldkarameller er altså også noget af det bedste!!! :sandie

Hvor er jeg glad for at høre, at det går godt med William i børnehaven.. Det får prisen, som dagens bedste nyhed! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo og så gør det mig også glad, at de i børnehaven sagde at det bare går SÅ godt med William derovre og at han er god til at gå i børnehave!

Jeg fortalte hans pædagog, at William er meget glad for hende og taler om hende derhjemme, og hun blev tydeligt glad over det :) det er rart at mærke at han faktisk allerede betyder noget for dem!

Ej hvor er det skønt at læse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WEEKEND!!! Og at jeg har overlevet første uge i skole :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER