SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

1 hour ago, TiaK said:

 

Det lyder mystisk at i har fodkoldt i en lejlighed? :unsure Skumgulv eller måske en kravlegård kan være vejen frem :) Og hvis hun ikke bliver kold, så er det nok ikke helt slemt :)

Vi bor i stuen med vægvindue som nok ikke er helt tæt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som det ser ud lige nu så skal jeg arbejde i julen :icon_crybad::icon_crybad::icon_crybad:

 

Min datters første jul og jeg går glip af den :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, NSEllekilde said:

Som det ser ud lige nu så skal jeg arbejde i julen :icon_crybad::icon_crybad::icon_crybad:

 

Min datters første jul og jeg går glip af den :(

 

:kram:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M: Jeg vil gerne have, at du putter E i aften.

B: Ok. Så kan det være, jeg bare tager hende med over i vores seng.

 

NEJ! Nu har jeg brugt 1,5 time hver aften hele ugen på at få hende til at sove i egen seng. Så det arbejde fortsætter du, mester! (og hvor er prik smileyen blevet af, om man må spørge? <_< )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må den her uendelige dag altså godt snart slutte! Mor er træt! :wacko:zzz

 

(BBM: :pokey)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, NSEllekilde said:

Som det ser ud lige nu så skal jeg arbejde i julen :icon_crybad::icon_crybad::icon_crybad:

 

Min datters første jul og jeg går glip af den :(

 

Det er øv, helt sikkert. Men nu det skal ske, så er det da den bedste at undvære, hun fatter jo hat af hvad det går ud på alligevel. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, TiaK said:

 

Det er øv, helt sikkert. Men nu det skal ske, så er det da den bedste at undvære, hun fatter jo hat af hvad det går ud på alligevel. :)

Det kan godt være, men jeg vil hellere arbejde 10 ekstravagter end at gå glip af denne dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor har jeg ikke lært bare at holde min kæft :icon_crybad::icon_crybad::icon_crybad:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, LeneLN said:

Hvorfor har jeg ikke lært bare at holde min kæft :icon_crybad::icon_crybad::icon_crybad:

:kram2 Er du ok? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, NSEllekilde said:

Det kan godt være, men jeg vil hellere arbejde 10 ekstravagter end at gå glip af denne dag :(

 

Det er svært med de der fag, hvor man bare aldrig holder 'lukket'. Både min mand og jeg er på arbejdspladser, hvor der er bemanding på 24/7 365 dage om året. Og ja, vi ville også gerne have fri til jul altid - men det vil alle de andre jo også gerne ;) Så man er jo nødt til at deles og så ville jeg, som TiaK siger da også foretrække denne jul frem for den næste. For ellers hænger man sikkert bare på den til næste år i stedet. Det er træls, men jo desværre et vilkår :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Barbamama said:

M: Jeg vil gerne have, at du putter E i aften.

B: Ok. Så kan det være, jeg bare tager hende med over i vores seng.

 

NEJ! Nu har jeg brugt 1,5 time hver aften hele ugen på at få hende til at sove i egen seng. Så det arbejde fortsætter du, mester! (og hvor er prik smileyen blevet af, om man må spørge? <_< )

Den hedder : pokey nu :pokey 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33 minutes ago, MorAnja said:

:kram2 Er du ok? :kiss

Tak fordi du spørger. Men nej det er jeg ikke. Jeg har lige ødelagt det jeg har brugt måneder på at genopbygge i forhold til manden. Alt bare fordi jeg ikke kan finde ud af at holde min kæft lukket. Og så lige op til weekenden - Fuck altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu vil jeg gerne brokke mig over V der bare har NUL koncentration og lavede 7000 andre ting, mens jeg forsøgte at læse højt for ham <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, LeneLN said:

Tak fordi du spørger. Men nej det er jeg ikke. Jeg har lige ødelagt det jeg har brugt måneder på at genopbygge i forhold til manden. Alt bare fordi jeg ikke kan finde ud af at holde min kæft lukket. Og så lige op til weekenden - Fuck altså!

Det lyder til at I kæmper for tiden, søde :kiss jeg håber det bliver bedre. Kæmpe :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

32 minutes ago, LeneLN said:

Tak fordi du spørger. Men nej det er jeg ikke. Jeg har lige ødelagt det jeg har brugt måneder på at genopbygge i forhold til manden. Alt bare fordi jeg ikke kan finde ud af at holde min kæft lukket. Og så lige op til weekenden - Fuck altså!

:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 minutes ago, Barbamama said:

Nu vil jeg gerne brokke mig over V der bare har NUL koncentration og lavede 7000 andre ting, mens jeg forsøgte at læse højt for ham <_<

Juniors koncentrationsevne svinger også gevaldigt :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah hoster og er vist ved at blive syg.

hendes far gad ikke komme denne weekend alligevel, så vi er taget op til min familie.. Håber på lidt aflastning! Men nøj hvor jeg er blevet en gammel, enlig særling som bare bedst kan lide at være mig og børnene hjemme ;) 

 

også vil jeg gerne brokke mig over at dele seng med Camille. Hun stjæler dyner og puder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til bryllupsfest i morgen:kuller:cheerleader3: uden børn med overnatning:huug:cheerleader3: sådan har jeg det.... men jeg glæder mig.. nu har jeg så bare fået ondt i halsen... og det vil jeg meget gene brokke mig over!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NSE kan du evt. få nattevagten? Den plejer jeg at tage, så går man ikke rigtig glip af noget.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mands snorken <_< Årh jeg må virkelig undertrykke nogle meget vrede følelser <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, MorAnja said:

Det lyder til at I kæmper for tiden, søde :kiss jeg håber det bliver bedre. Kæmpe :kram 

 

7 hours ago, Lady H said:

:kram 

Tak begge to. Manden valgte at køre "psykisk terror" /"det er så synd for mig guilt trip" så endte med at gå i seng.

Åh det bliver en lang weekend....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn har sovet til 7.20 og 7.30 hele ugen, men i dag, hvor jeg står op med ham, sover han til kl 6 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, FruLR said:

NSE kan du evt. få nattevagten? Den plejer jeg at tage, så går man ikke rigtig glip af noget.. 

Jeg vil med glæde tage nattevagten eller dagvagten men jeg er selvfølgelig blevet sat på aftenvagt. Men jeg har måske et lille håb om at det normale rul ikke gælder under jul og nytår. Det gjorde det hvertfald ikke på hospitalet da jeg var der :goodluck

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, LeneLN said:

 

Tak begge to. Manden valgte at køre "psykisk terror" /"det er så synd for mig guilt trip" så endte med at gå i seng.

Åh det bliver en lang weekend....

:kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.