SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg har fået den der kolde lungebetændelse :gal

jeg har det godt nok dårligt og har det ærlig talt en smule stramt med, at være gravid og syg samtidig. Bare lillepigen ikke bliver påvirket af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogle gode løgnere tilstede? :rolleyes

 

Jeg skal til læge imorgen med noget underlivssomething, og kom til at sige til min mor at jeg skulle til lægen med mine (evigt hærgede, sprækkede, småblødende) fødder, fordi jeg ikke lige magtede at delagtiggøre hende i den rigtige grund.

 

Hun vil helt sikkert spørge til det, og jeg gider stadig ikke fortælle den rigtige grund, men får jo heller ikke gjort noget ved fødderne.

 

Nem, simpel, lukkende løgn, tak? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33 minutes ago, Saga74 said:

God bedring med bette musen - håber snart du får lidt fred om ørerne, det hjælper sådan på overskuddet med lidt pause :kram2 

:kiss tak. Jeg bliver virkelig et ærgerligt lille menneske, når jeg aldrig kan få lov at være helt i fred :rolleyes 

29 minutes ago, Susanne said:

I hear you! 

Den der hoste har godt nok også trukket tænder ud herhjemme i alt for lang tid. Nu er der vist bedring på den front, men til gengæld er tigeren vist kommet på banen, så puttesceancen nu er på 1-2 timer. Efter de første 1:20 overlod jeg hende til Søren og et kvarter siden, inden jeg kom til at gøre noget overilet :prik

Uf uf uf :wacko

 

Vi havde egentlig planlagt at arbejde på hendes putning og evt prøve med at tilbyde far om natten de her dage, men sådan som hun hoster, så er det jo håbløst. Truslen om missekatte med skarpe kløer til at gøre det endnu værre vil jeg skynde mig at glemme alt om igen :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Barbamama said:

Er der nogle gode løgnere tilstede? :rolleyes

 

Jeg skal til læge imorgen med noget underlivssomething, og kom til at sige til min mor at jeg skulle til lægen med mine (evigt hærgede, sprækkede, småblødende) fødder, fordi jeg ikke lige magtede at delagtiggøre hende i den rigtige grund.

 

Hun vil helt sikkert spørge til det, og jeg gider stadig ikke fortælle den rigtige grund, men får jo heller ikke gjort noget ved fødderne.

 

Nem, simpel, lukkende løgn, tak? :rolleyes

Du skal da få bestilt tid ved en fodterapeut :kiss;) 

 

Kan du ikke bare sige, at lægen så på dine fusser og foreslog en fodterapeut?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Lady H said:

Du skal da få bestilt tid ved en fodterapeut :kiss;) 

 

Kan du ikke bare sige, at lægen så på dine fusser og foreslog en fodterapeut?

 

Mnjoeh det kunne måske være et bud :chin: Men ville en læge foreslå det? Hans bud hidtil har været hormoncreme og lydbehandlinger, og det ved jeg på forhånd at jeg ikke gider (hvilket er grunden til at jeg ikke gider bestille tid rigtigt ved lægen med det).

 

Hvad gør sådan en terapeut egentlig? Jeg har haft det on/off siden jeg var barn, så i virkeligheden har jeg nok bare accepteret at mine fødder ikke er min bedste feature. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 minutes ago, Barbamama said:

Er der nogle gode løgnere tilstede? :rolleyes

 

Jeg skal til læge imorgen med noget underlivssomething, og kom til at sige til min mor at jeg skulle til lægen med mine (evigt hærgede, sprækkede, småblødende) fødder, fordi jeg ikke lige magtede at delagtiggøre hende i den rigtige grund.

 

Hun vil helt sikkert spørge til det, og jeg gider stadig ikke fortælle den rigtige grund, men får jo heller ikke gjort noget ved fødderne.

 

Nem, simpel, lukkende løgn, tak? :rolleyes

Sig du fik en recept på noget creme, men den var i restordre på apoteket.. Hun spørger vel ikke ind til det senere? Eller hvad? :chin: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, FruLR said:

Sig du fik en recept på noget creme, men den var i restordre på apoteket.. Hun spørger vel ikke ind til det senere? Eller hvad? :chin: 

 

Det kunne hun godt finde på :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, Barbamama said:

 

Mnjoeh det kunne måske være et bud :chin: Men ville en læge foreslå det? Hans bud hidtil har været hormoncreme og lydbehandlinger, og det ved jeg på forhånd at jeg ikke gider (hvilket er grunden til at jeg ikke gider bestille tid rigtigt ved lægen med det).

 

Hvad gør sådan en terapeut egentlig? Jeg har haft det on/off siden jeg var barn, så i virkeligheden har jeg nok bare accepteret at mine fødder ikke er min bedste feature. :D

 

Kan du ikke sige at han foreslog hormoncreme og lydbehandlinger (lyd, seriøst?)? Eller har du fortalt om det før? 

 

Årh jeg gad godt få fikset mine fødder! Den hårde hud på mine hæle er snart lige så tyk som sålerne på mine vinterstøvler <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, Barbamama said:

 

Mnjoeh det kunne måske være et bud :chin: Men ville en læge foreslå det? Hans bud hidtil har været hormoncreme og lydbehandlinger, og det ved jeg på forhånd at jeg ikke gider (hvilket er grunden til at jeg ikke gider bestille tid rigtigt ved lægen med det).

 

Hvad gør sådan en terapeut egentlig? Jeg har haft det on/off siden jeg var barn, så i virkeligheden har jeg nok bare accepteret at mine fødder ikke er min bedste feature. :D

 

lægen foreslår noget a la det du har hørt tidligere, men det orker du ikke alligevel pt. Så nu prøver du bare at smøre fødderne ind i HTH-creme hver morgen og aften for at se om det virker (mine fødder er blevet SÅ bløde og fine efter jeg er begyndt på det! Den fås i normal til 35 kr...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, mille1981 said:

 

lægen foreslår noget a la det du har hørt tidligere, men det orker du ikke alligevel pt. Så nu prøver du bare at smøre fødderne ind i HTH-creme hver morgen og aften for at se om det virker (mine fødder er blevet SÅ bløde og fine efter jeg er begyndt på det! Den fås i normal til 35 kr...)

 

HTH creme? Dem med køkkenerne? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

4 minutes ago, Stephi-moren said:

 

HTH creme? Dem med køkkenerne? 

 

Det tænkte jeg også :D

 

Og ups, det var lySbehandling :lol

 

Tak for jeres bud... :tak Jeg går lige i tænkeboks. (Og i seng :zzz )

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fodterapeut gir fodbad og hyggesnak, fjerner hård hud med div brummende værktøj og sørger for neglene er fri af huden. Og så prikkede hun mig for at teste for manglende følelse. Der var ikke noget som gjorde ondt, det tog en time og kostede vist 190,- kr med henvisning fra lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M: Godnaaaaaaat, lille skat. Mor elsker dig. :kiss

E: Mmmm... *pause* Daaaalaaaa daaalaaa

M: Shhh. Vi skal ikke synge drala nu

E: *klukker* daaaaalaaaa

M: Shhhhh...

E: Laaaaaalaaaa

osv X 17948

M: o0(Knyt sylten, tøs, og SOV!)

 

:rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Saga74 said:

En fodterapeut gir fodbad og hyggesnak, fjerner hård hud med div brummende værktøj og sørger for neglene er fri af huden. Og så prikkede hun mig for at teste for manglende følelse. Der var ikke noget som gjorde ondt, det tog en time og kostede vist 190,- kr med henvisning fra lægen.

 

Det lyder overkommeligt, men ikke som noget, jeg ville få taget mig sammen til at bestille tid til :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

<_< når jeg logger ind på Coop, så ser det ud til, at de ikke bare har skiftet deres medlemsordning ud med noget bras, men også højt og flot slettet de (temmelig mange) point, vi havde stående - uden at på nogen måde har registreret at have fået en advarsel, så jeg kunne have brugt dem. Istedet har jeg bare læst om den nye ordning i avisen og kan så se oversigten pludseligt gå i nul ved månedsskiftet <_< 

 

edit: de er muligvis bare overført til noget, jeg ikke kan finde ud af at finde... jeg er stadig irriteret <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM: Jeg har gået fast til fodterapeut med mine dumme fødder - det koste gerne ca 400,- uden tilskud. Det er lidt forskelligt, hvad de gør ved ens fødder - afhænger jo af behov - men det har i hvert fald gjort underværker for mine dumme fødder. Jeg gruer for at skulle finde ny fodterapeut, jeg var så glad for den gamle.

 

Jeg ved dog ikke, hvor meget de kan gøre ved eksem, som det lyder til, at du bikser med :chin: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Togene er forsinket, så nu står vi en milliard mennesker på perronen... så meget for fredelige efterårsferie-tomme tog :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at der altid lugter af bageri på mit arbejde om morgenen :prik (og så vil jeg godt brokke mig over, at :klap-smileyen er væk :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Lady H said:

<_< når jeg logger ind på Coop, så ser det ud til, at de ikke bare har skiftet deres medlemsordning ud med noget bras, men også højt og flot slettet de (temmelig mange) point, vi havde stående - uden at på nogen måde har registreret at have fået en advarsel, så jeg kunne have brugt dem. Istedet har jeg bare læst om den nye ordning i avisen og kan så se oversigten pludseligt gå i nul ved månedsskiftet <_< 

 

edit: de er muligvis bare overført til noget, jeg ikke kan finde ud af at finde... jeg er stadig irriteret <_< 

De er lavet om til bonus i rede penge fremfor point. Du har ikke mistet dem, men kan til gengæld bruge dem når det passer dig. Men øv, away føler dig snydt. 

Coop har lanceret nyt medlemsprogram, men er gået lidt stille med dørene her i starten, da det er ret omfattende og man ville starte ud lidt hemmeligt, så fejl kunne fikses.

Du kan hente den nye app Coop Medlem og så kan du se din bonussaldo, personlige tilbud, tilbud og nyheder fra fin primære butik og du kan scanne medlemskort og betale med mobilen i butikkerne og se bonussen gå ind på kontoen med det samme. 

Har du flere spørgsmål, så sig til! Så hjælper jeg eller giver info videre til rette vedkommende ;):kiss

 

Edit: jeg har lige logget på hjemmesiden og min bonussaldo står i det røde felt øverst til højre. Kan du ikke se noget der? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville ønske mit humør ku finde ud af at tage sig lidt sammen :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok jeg er sart... eller hvad... syns bare min mand er en virkelig røv i dag

 

Jeg har fulgt Lilly i bh og det var hårdt for kroppen, bagefter ligger jeg ned ½ time og har ondt i bækken og plukveer. Da jeg så tager kampen op ad trappen får jeg en kommentar fra manden om jeg behøver at stønne og grynte sådan. Jeg siger jeg syns det er hårdt og jeg har ondt og ked af jeg ikke kan klare ret meget. Husk lige du selv har valgt det her siger han så. Nå ja tak for støtte og kærlighed på en dårlig dag :boo 

 

Han er bare sur fordi han lige har gjort hele huset rent. Hvilket er dejligt men også nødvendigt for jeg kan virkelig ikke. Jeg har præsteret at sortere vasketøjet og så var jeg nødt til at ligge ned igen. Ellers ved jeg ikke hvad der plager ham, han var skide sød i sidste uge. 

 

Hader bare at jeg er så nærtagende :boo jeg kan slet ikke få øje på de glade ting på dage som denne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, Saga74 said:

Ok jeg er sart... eller hvad... syns bare min mand er en virkelig røv i dag

 

Jeg har fulgt Lilly i bh og det var hårdt for kroppen, bagefter ligger jeg ned ½ time og har ondt i bækken og plukveer. Da jeg så tager kampen op ad trappen får jeg en kommentar fra manden om jeg behøver at stønne og grynte sådan. Jeg siger jeg syns det er hårdt og jeg har ondt og ked af jeg ikke kan klare ret meget. Husk lige du selv har valgt det her siger han så. Nå ja tak for støtte og kærlighed på en dårlig dag :boo 

 

Han er bare sur fordi han lige har gjort hele huset rent. Hvilket er dejligt men også nødvendigt for jeg kan virkelig ikke. Jeg har præsteret at sortere vasketøjet og så var jeg nødt til at ligge ned igen. Ellers ved jeg ikke hvad der plager ham, han var skide sød i sidste uge. 

 

Hader bare at jeg er så nærtagende :boo jeg kan slet ikke få øje på de glade ting på dage som denne...

Åh, søde Saga, først og fremmest :kram 

Jeg tror helt ærligt, det er lidt en blanding af, at du måske er en smule hormon-nærtagende og din mand er lidt et fjols! Jeg kan GODT huske, da jeg var gravid og 15 minutters havearbejde - altså let lugning, plukke visne blomster etc kostede mindst 1 time på sofaen, fordi jeg havde ondt over alt!! Og min mand kunne I DEN GRAD være kommet med den samme kommentar!!! Og jeg ville bare have lyst til at slå ham! Vi havde f.eks. en samtale sidste weekend, hvor nogle af hans venner meldte afbud til middag samme aften kl. 2 om eftermiddagen (helt reelt - hun havde fået det dårligt) Men jeg var LIGE gået i gang med at bage kage, og hvis man ved man er for syg til at gå ud om aftenen kl. 14, så vidste man det også kl. 13. Eller kl. 12. Så jeg siger til min mand - jeg ved godt L er blevet syg, men jeg synes det er p...irriterende, at de melder afbud så sent. Svar - ja, men det kan jeg jo ikke gøre noget ved (i sådan småirriteret tonefald). Jeg beder dig ikke om at gøre noget ved det, jeg siger bare, jeg synes, det er irriterende! Men hvad skal jeg gøre ved det?? IKKE NOGET, men HVOR SVÆRT ER DET AT SIGE: ja øv, det er da også lidt træls! Spade!!:box2:

Anyway - I get it!

Så - mit bedste råd er - slå det hen (i stedet for ham). Du kan jo evt. høre ham ad, hvordan det kan være, han lige føler sig fuldstændig uskyldig ift I nu skal have et fælles barn? Jeg tænker, det jo er lidt interessant, da kvinder mig bekendt ikke er i stand til at reproducere helt uden assistance. Men det kan da være jeg ikke har fulgt ordentlig med i biologitimerne... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.