SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

10 hours ago, millivanilli said:

Ej, tak, hvor er du sød! Syntes jeg havde kigget i det hele der oppe ved de tre streger, men ikke grundigt nok, åbenbart:)

 

Så kan det være I alligevel skal trækkes med mig herinde lidt endnu...

 

Dét håber vi da! :D

 

 

1 hour ago, Stephi-moren said:

Det har simpelthen været morgen for tidligt, når babyen sover første lur klokken 7:00, 2,5 time tidligere end normalt! :dry:

 

Samme kedelige historie her! :dry:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Stephi-moren said:

 

De unger de unger :mellow: Nohr vækkede også mig et par gange, men værst var det da William var dybt ulykkelig lidt over 3. Så måtte han ind i dobbeltsengen og så sov jeg ligesom bare aldrig rigtig godt derfra. Jeg var næstet lettet da Nohr ville op klokken 5:20 for jeg var helt rædbrækket.

 

Det er heldigt for dem at de er så skønne :biglove 

 

Ja nemlig.. :biglove Morgenen var ellers rimelig god. Vi gik med sovende Alberte i barnevognen ned til børnehaven. Så havde vi selvfølgelig glemt madpakken, så jeg måtte hjem efter den og retur til børnehaven. Så nu har jeg fået en vabel :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormoner og tudeture :boo oven i smerter og besvær. Jeg kan virkelig ikke magte mig selv for tiden. 

 

12 uger til termin... :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid er begyndt at vågne kl 03.00 og være vågen i 2 timer. Jeg er ikke fan af hendes nye dille :dry:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag synes det ikke som en særlig god idé med coretræning i går aftes. Jeg er forkølet, så hoster rigtig meget oveni købet. Av mine ribben. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af efterårs vejret og at min baby stadig er forkølet plus jeg selv hoster...og så arbejder manden længe idag...Ihh altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Saga74 said:

Hormoner og tudeture :boo oven i smerter og besvær. Jeg kan virkelig ikke magte mig selv for tiden. 

 

12 uger til termin... :huug

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pænt træt af at amme/blive brugt som sut ca 15 gange om natten af snart 15 mdr gammel søn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. 

Det er pisse træls.

 

Taksator vil kun tilbyde 29, når vi betalte 55 for bilen, da vi købte den sidste år. 

Han baserer tallet udfra privatsalg. Taksator havde fundet en på dba til 25, men det er slet ikke samme model,samme årgang, kun samme mærke; men vi købte altså vores ved en brugtbilsforhandler. Bilen har overholdt ALLE tjek, syn og fejler ingenting. Standen inden den blev kørt bagi, var perfekt. Den ville stå til mindst 35-40, hvis vi skulle sælge den inden den blev totalskadet.. Så nu skal vi også bøvle med det... 

Åh, men for fuck sake altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Saga74 said:

Hormoner og tudeture :boo oven i smerter og besvær. Jeg kan virkelig ikke magte mig selv for tiden. 

 

12 uger til termin... :huug

:kram2

Ps. Jeg har ikke glemt dig :kiss overskuddet er bare ikke så stort :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27 minutes ago, tazdiginez said:

Tak for kram. 

Det er pisse træls.

 

Taksator vil kun tilbyde 29, når vi betalte 55 for bilen, da vi købte den sidste år. 

Han baserer tallet udfra privatsalg. Taksator havde fundet en på dba til 25, men det er slet ikke samme model,samme årgang, kun samme mærke; men vi købte altså vores ved en brugtbilsforhandler. Bilen har overholdt ALLE tjek, syn og fejler ingenting. Standen inden den blev kørt bagi, var perfekt. Den ville stå til mindst 35-40, hvis vi skulle sælge den inden den blev totalskadet.. Så nu skal vi også bøvle med det... 

Åh, men for fuck sake altså...

:kram:kram:kram:kram 

Så vidt jeg ved SKAL de undersøge, samme model, årgang osv... Og ikke bare samme mærke.. 
Men derudover ved jeg at de skal tage efter den billigste de kan finde, når den lever op til de andre krav

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Saga74 said:

Hormoner og tudeture :boo oven i smerter og besvær. Jeg kan virkelig ikke magte mig selv for tiden. 

 

12 uger til termin... :huug

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst jeg er træt af at jeg skal logge ud for at logge ind igen før jeg kommer ordentligt ind på BK... måske jeg bare skulle gøre mit exit nu... når det skal være SÅ besværligt... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Annette S said:

Seriøst jeg er træt af at jeg skal logge ud for at logge ind igen før jeg kommer ordentligt ind på BK... måske jeg bare skulle gøre mit exit nu... når det skal være SÅ besværligt... 

Har du slettet cache (staves) så får du den nyeste version af BK, eller får du en tidligere version, med evt. Fejl :kram2 ingen exit-tak :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, Annette S said:

Seriøst jeg er træt af at jeg skal logge ud for at logge ind igen før jeg kommer ordentligt ind på BK... måske jeg bare skulle gøre mit exit nu... når det skal være SÅ besværligt... 

 

 

Øh hvorfor skal du logge ud? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal på café med mødregruppen i aften. I Aalborg, uden børn! Og det bliver godt. Jeg har været utrolig glad for min mødregruppen, de er alle sammen så søde og sjove at være sammen med. Men det er jeg ikke. Jeg er helt klart den der er uden for. Ikke at nogen af dem har noget imod mig overhovedet (tror jeg da), men jeg bringer nok heller ikke noget til gruppen som de andre gør. Jeg tror de hellere vil ses selv men inviterer mig fordi jeg er med i gruppen. 

Nu tager jeg afsted i aften og jeg er sikker på at det bliver hyggeligt. Men ved ikke om jeg så bare skal melde mig ud derefter. Vi ses alligevel ikke så tit mere når folk er startet på arbejde. De andre er blevet gode veninder så de vil nok blive ved med at ses..  Og jeg er også glad for at ses med dem, men tror ikke det går begge veje 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Aja said:

Jeg skal på café med mødregruppen i aften. I Aalborg, uden børn! Og det bliver godt. Jeg har været utrolig glad for min mødregruppen, de er alle sammen så søde og sjove at være sammen med. Men det er jeg ikke. Jeg er helt klart den der er uden for. Ikke at nogen af dem jeg noget imod mig overhovedet (tror jeg da), men jeg bringer nok heller ikke noget til gruppen som de andre gør. Jeg tror de hellere vil ses selv men inviterer mig fordi jeg er med i gruppen. 

Nu tager jeg afsted i aften og jeg er sikker på at det bliver hyggeligt. Men ved ikke om jeg så bare skal melde mig ud derefter. Vi ses alligevel ikke så tit mere når folk er startet på arbejde. De andre er blevet gode veninder så de vil nok blive ved med at ses..  Og jeg er også glad for at ses med dem, men tror ikke det går begge veje 

Jeg er altså helt overbevist om du er rigtig sød, det er sådan jeg opfatter dig herinde :kiss man kan jo ses i mange udgaver, man er ikke nødvendigvis nød til at være veninde med dem man ses med, for at det er hyggeligt. Jeg er sikker på du er inviteret ligesom de andre, de de gerne vil I skal ses alle sammen :kram2:kram2 hyg dig med dem, og måske du skal give udtryk for det er dejligt at se dem igen, måske de ikke ved du har det sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nærmest i panik! Vi skulle have nogle fiskefiletter til aftensmad, William for hurtigt spist en, Nohr gumler på en og Jon er godt i gang, da jeg endelig kommer dertil (er jeg den eneste mor der spiser nærmest forskudt af familien, fordi jeg skal hjælpe til højre og venstre?). 

Jeg når ikke at tygge igennem første bid før en SKRÆKKELIG smag trænger igennem. De var på ingen måde gode de fiskefilletter! De smagte voldsomt fordærvet :puke: Så nu er jeg BANGE for at vi alle skal ligge og kaste op hele natten :icon_crybad:

 

be be be! Lad os slippe!

 

edit: og har mine familiemedlemmer seriøst ingen smagsløg? Jons svar var: jo de smagte da lidt mystisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephi fisk kan smage ret skidt uden at være farlige at spise. Altså uden at mængden af bakterier har nået er sundhedsskadeligt niveau. Det skal nok gå! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tak for kram i dag. Jeg tror virkelig det er ved at være tid for mig at gå i gravid dvale for jeg blir så stresset af nærmest alt. Ses igen til januar omverden byebye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alberte har været så sur og ked hele dagen :( øv det har bare været en træls dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er max træt fordi ingen af ungerne har sovet godt i en uge :ba

Oven i har den mindste åbenbart forstoppelse, hvilket så er en af årsagerne til at hun sover røv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Saga74 said:

Og tak for kram i dag. Jeg tror virkelig det er ved at være tid for mig at gå i gravid dvale for jeg blir så stresset af nærmest alt. Ses igen til januar omverden byebye

:kram2 stort :kram til dig, søde saga :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Stephi-moren said:

Jeg er nærmest i panik! Vi skulle have nogle fiskefiletter til aftensmad, William for hurtigt spist en, Nohr gumler på en og Jon er godt i gang, da jeg endelig kommer dertil (er jeg den eneste mor der spiser nærmest forskudt af familien, fordi jeg skal hjælpe til højre og venstre?). 

Jeg når ikke at tygge igennem første bid før en SKRÆKKELIG smag trænger igennem. De var på ingen måde gode de fiskefilletter! De smagte voldsomt fordærvet :puke: Så nu er jeg BANGE for at vi alle skal ligge og kaste op hele natten :icon_crybad:

 

be be be! Lad os slippe!

 

edit: og har mine familiemedlemmer seriøst ingen smagsløg? Jons svar var: jo de smagte da lidt mystisk.

Skal vi ikke bare aftale at det kun var din, der var rigtig dårlig og at ingen af jer bliver syge af dem :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, TiaK said:

 

 

Øh hvorfor skal du logge ud? :unsure

Jeg her ingen ide.. men jeg kan ikke finde ind i forums uden at skulle gøre det... der gik næsten to dage før jeg overhovedet fandt ud af jeg kunne komme ind sådan... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.