SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Min motivation ligger et meget lille sted i øjeblikket :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, Mistel said:

Åh, søde Saga, først og fremmest :kram 

Jeg tror helt ærligt, det er lidt en blanding af, at du måske er en smule hormon-nærtagende og din mand er lidt et fjols! Jeg kan GODT huske, da jeg var gravid og 15 minutters havearbejde - altså let lugning, plukke visne blomster etc kostede mindst 1 time på sofaen, fordi jeg havde ondt over alt!! Og min mand kunne I DEN GRAD være kommet med den samme kommentar!!! Og jeg ville bare have lyst til at slå ham! Vi havde f.eks. en samtale sidste weekend, hvor nogle af hans venner meldte afbud til middag samme aften kl. 2 om eftermiddagen (helt reelt - hun havde fået det dårligt) Men jeg var LIGE gået i gang med at bage kage, og hvis man ved man er for syg til at gå ud om aftenen kl. 14, så vidste man det også kl. 13. Eller kl. 12. Så jeg siger til min mand - jeg ved godt L er blevet syg, men jeg synes det er p...irriterende, at de melder afbud så sent. Svar - ja, men det kan jeg jo ikke gøre noget ved (i sådan småirriteret tonefald). Jeg beder dig ikke om at gøre noget ved det, jeg siger bare, jeg synes, det er irriterende! Men hvad skal jeg gøre ved det?? IKKE NOGET, men HVOR SVÆRT ER DET AT SIGE: ja øv, det er da også lidt træls! Spade!!:box2:

Anyway - I get it!

Så - mit bedste råd er - slå det hen (i stedet for ham). Du kan jo evt. høre ham ad, hvordan det kan være, han lige føler sig fuldstændig uskyldig ift I nu skal have et fælles barn? Jeg tænker, det jo er lidt interessant, da kvinder mig bekendt ikke er i stand til at reproducere helt uden assistance. Men det kan da være jeg ikke har fulgt ordentlig med i biologitimerne... :chin:

Du har ret, det er en kombination og det ville fanme bare være rart at slippe for de kommentarer sådan som jeg har det

 

Og han hentyder til jeg ku ha fået en abort iflg ham og det gør faktisk lidt ondt, troede den var parkeret nu.

 

Nu har vi så lige haft et skænderi fordi elektrikeren som sku fixe emhætten slukkede for strømmen inden R syns han var klar og det står han så og råber af mig af efter elektrikeren er gået. Den her dag kan da ikke blive meget mere åndssvag...

 

:boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Saga74 said:

Du har ret, det er en kombination og det ville fanme bare være rart at slippe for de kommentarer sådan som jeg har det

 

Og han hentyder til jeg ku ha fået en abort iflg ham og det gør faktisk lidt ondt, troede den var parkeret nu.

 

Nu har vi så lige haft et skænderi fordi elektrikeren som sku fixe emhætten slukkede for strømmen inden R syns han var klar og det står han så og råber af mig af efter elektrikeren er gået. Den her dag kan da ikke blive meget mere åndssvag...

 

:boo 

Ja, ok, grow up, manse!!

 

Tja...jeg bliver sgu lidt harm på dine vegne. Jeg kan mærke, jeg har et svar parat på dine vegne, der hedder noget i stil med- hey, du kommer du ind i kampen NU omkring den her graviditet, hvilket bl.a. betyder, at jeg under INGEN omstændigheder NOGENSINDE IGEN vil acceptere en hentydning til, hvor vidt denne graviditet skulle været blevet eller ej. Så drop dine perfide hentydninger, fri mig for dit dårlige humør. Opfør dig som en voksen - eller lad mig helt, helt være!

:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke lige over flossede nerver efter så lang tid i behandling, frygter ALTID efterhånden der er noget galt når jeg skal scannes :( den glæde over det bliver godt der sker noget, er godt nok minimal efterhånden :rolleyes 

Alle de tanker, om hvorfor dit og dat :puke: ( forstået som jeg er fyldt, og brækker mig af det her game) 

 

Nu må der godt komme en scanning, hvor tingene ser fornuftige ud :tak 

 

Men ellers er det et fedt efterårsvejr og M deler skønne kram ud i rigelige mængder :P  :bunny :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Mistel said:

Ja, ok, grow up, manse!!

 

Tja...jeg bliver sgu lidt harm på dine vegne. Jeg kan mærke, jeg har et svar parat på dine vegne, der hedder noget i stil med- hey, du kommer du ind i kampen NU omkring den her graviditet, hvilket bl.a. betyder, at jeg under INGEN omstændigheder NOGENSINDE IGEN vil acceptere en hentydning til, hvor vidt denne graviditet skulle været blevet eller ej. Så drop dine perfide hentydninger, fri mig for dit dårlige humør. Opfør dig som en voksen - eller lad mig helt, helt være!

:kram 

Tak mistel

 

Den svada tager jeg lige på det mentale plan først, jeg magter slet ikke flere konfrontationer lige nu. Han plejer også at blive sød igen af at jeg lader ham være, men når han bare marcherer ud mens jeg sider og tuder så er det også der vi er...

 

Jeg har bare en barnlig lyst til at slukke for strømmen igen :rolleyes 

 

Det blir godt igen, det plejer det, han er jo ikke 100% idiot. Tak for kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Saga74 said:

Tak mistel

 

Den svada tager jeg lige på det mentale plan først, jeg magter slet ikke flere konfrontationer lige nu. Han plejer også at blive sød igen af at jeg lader ham være, men når han bare marcherer ud mens jeg sider og tuder så er det også der vi er...

 

Jeg har bare en barnlig lyst til at slukke for strømmen igen :rolleyes 

 

Det blir godt igen, det plejer det, han er jo ikke 100% idiot. Tak for kram

Hehe, det er også en hel del nemmere at have grimme svar parat, når man sidder på den anden side af skærmen og jo ikke for alvor mærker konsekvenserne.

 

Men hey, jeg stemmer for strømslukning! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Saga74 said:

Ok jeg er sart... eller hvad... syns bare min mand er en virkelig røv i dag

 

Jeg har fulgt Lilly i bh og det var hårdt for kroppen, bagefter ligger jeg ned ½ time og har ondt i bækken og plukveer. Da jeg så tager kampen op ad trappen får jeg en kommentar fra manden om jeg behøver at stønne og grynte sådan. Jeg siger jeg syns det er hårdt og jeg har ondt og ked af jeg ikke kan klare ret meget. Husk lige du selv har valgt det her siger han så. Nå ja tak for støtte og kærlighed på en dårlig dag :boo 

 

Han er bare sur fordi han lige har gjort hele huset rent. Hvilket er dejligt men også nødvendigt for jeg kan virkelig ikke. Jeg har præsteret at sortere vasketøjet og så var jeg nødt til at ligge ned igen. Ellers ved jeg ikke hvad der plager ham, han var skide sød i sidste uge. 

 

Hader bare at jeg er så nærtagende :boo jeg kan slet ikke få øje på de glade ting på dage som denne...

Stort :kram der er en ny dag i morgen, søde saga :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg åbnede døren for at gå ud med affald var vores rengøringspige (hun skulle hente nøgle, det havde jeg fuldstændig glemt) på vej op ad trappen. Af en eller anden grund fik jeg fuuuuldstændig chok, og kan slet ikke ryste forskrækkelsen af mig igen. 

 

Godt det bare var vores uskyldige rengøringspige og ikke en af klovnene ;) Så lå jeg nok i fosterstilling på gulvet nu. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

58 minutes ago, Katrinemus said:

Stort :kram der er en ny dag i morgen, søde saga :kram2 

Tak søde kat. I har også været en hård tur igennem så det må være svært med håb. Jeg håber stadig for jer at drømmen lykkes :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg slukkede ikke strømmen men har spist chokolade i sengen, hvilket er dumt og uartigt på andre måder :rolleyes

 

Har nu udtænkt det rigtige comeback: femmer skal aldrig høre eller føle at hun ikke var ønsket og nu er hun her altså snart! Så den snak om hvem der har valgt osv den skal bare lægges ned for good. Er sikker på han fatter det hvis jeg serverer den sådan. 

 

Og så vil jeg prøve ikke bare at tude men sige det stille og roligt når han kommer med de der sure mandekommentarer der rammer. Det er ikke let når jeg selv er en hysterisk hormonbombe men jeg VIL jo gerne fred og kærlighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Saga74 said:

Jeg slukkede ikke strømmen men har spist chokolade i sengen, hvilket er dumt og uartigt på andre måder :rolleyes

 

Har nu udtænkt det rigtige comeback: femmer skal aldrig høre eller føle at hun ikke var ønsket og nu er hun her altså snart! Så den snak om hvem der har valgt osv den skal bare lægges ned for good. Er sikker på han fatter det hvis jeg serverer den sådan. 

 

Og så vil jeg prøve ikke bare at tude men sige det stille og roligt når han kommer med de der sure mandekommentarer der rammer. Det er ikke let når jeg selv er en hysterisk hormonbombe men jeg VIL jo gerne fred og kærlighed.

Go' plan, søde Saga.

Herhjemme fungerer det ofte bedst, når vi ikke længere er sure eller der er dårlig stemning at sige - du, det du sagde her tidligere, sårede mig fordi... bla bla. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Lady H said:

BBM: Jeg har gået fast til fodterapeut med mine dumme fødder - det koste gerne ca 400,- uden tilskud. Det er lidt forskelligt, hvad de gør ved ens fødder - afhænger jo af behov - men det har i hvert fald gjort underværker for mine dumme fødder. Jeg gruer for at skulle finde ny fodterapeut, jeg var så glad for den gamle.

 

Jeg ved dog ikke, hvor meget de kan gøre ved eksem, som det lyder til, at du bikser med :chin: 

 

Jeg har googlet lidt og der er fodterapeuter, der også behandler eksem, men jeg tror nu heller ikke det er eksem, jeg har. Min læge har tidligere omtalt det som psoreasis... either way kan det da godt være, det ville være godt at opsøge sådan en foddame :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Barbamama said:

 

Jeg har googlet lidt og der er fodterapeuter, der også behandler eksem, men jeg tror nu heller ikke det er eksem, jeg har. Min læge har tidligere omtalt det som psoreasis... either way kan det da godt være, det ville være godt at opsøge sådan en foddame :chin:

Så skal du holde ferie på Læsø og gå i Saltkur! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40 minutes ago, Barbamama said:

 

Jeg har googlet lidt og der er fodterapeuter, der også behandler eksem, men jeg tror nu heller ikke det er eksem, jeg har. Min læge har tidligere omtalt det som psoreasis... either way kan det da godt være, det ville være godt at opsøge sådan en foddame :chin:

 

Min far med psoreasis har haft stor gavn af håndcremen fra Raunsborg. Han var godt plaget af det på fødderne, hænderne, nakken og hovedbunden. Efter to dages brug kløede det ikke længere og efter en uge var det helt væk. Mener en stor tube koster omkring 200 kr og om ikke andet får man bare vildt bløde fødder ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Saga74 said:

Tak søde kat. I har også været en hård tur igennem så det må være svært med håb. Jeg håber stadig for jer at drømmen lykkes :kram 

God plan med din comeback, den skal netop aflives den kommentar :super:kram2 

tak søde du :kiss  måske det nogle gange hjælper at brokke sig, scanningen i dag var i hvertfald aldeles godkendt til fryseforsøg :wee::bunny 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Katrinemus said:

God plan med din comeback, den skal netop aflives den kommentar :super:kram2 

tak søde du :kiss  måske det nogle gange hjælper at brokke sig, scanningen i dag var i hvertfald aldeles godkendt til fryseforsøg :wee::bunny 

Åh hvor godt :gladkrydser fingre! 

 

Stemningen her er heldigvis tilbage på varmegrader 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Saga74 said:

Åh hvor godt :gladkrydser fingre! 

 

Stemningen her er heldigvis tilbage på varmegrader 

Det er jeg glad for at høre :kram2 det er nu dejligst når der er plus grader ;):kram2 har du talt med ham om det? :kiss 

tak søde :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Katrinemus said:

Det er jeg glad for at høre :kram2 det er nu dejligst når der er plus grader ;):kram2 har du talt med ham om det? :kiss 

tak søde :kram2 

Nej ikke mens Lilly er vågen. Men han lytter bedre når stemningen er god.

 

Lige for en ordens skyld: jeg er super nysgerrig efter at følge hvordan det går dig og babydrømmen og du skal dele nøjagtig det du har lyst til, jeg lytter gerne og har også forståelse for det er for svært af og til :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Saga74 said:

Nej ikke mens Lilly er vågen. Men han lytter bedre når stemningen er god.

 

Lige for en ordens skyld: jeg er super nysgerrig efter at følge hvordan det går dig og babydrømmen og du skal dele nøjagtig det du har lyst til, jeg lytter gerne og har også forståelse for det er for svært af og til :kiss

Det er en god strategi at tage 'snakken' når stemningen er god, håber det bliver vel modtager :) 

du er sød :kram2 vi har gang i et fryseforsøg, da vores forrige fryseforsøg blev aflyst, da min krop ikke reagerede ordentligt på de tablet hormoner. Så nu bliver det et naturligt forsøg, uden hormoner for at stimulerer slimhinden, men så progestron i forbindelse med oplægning, når vi når dertil :) det er meget op og ned. Nogle dage er store tudedage, andre dag tror jeg lidt på det igen ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 hours ago, Susanne said:

De er lavet om til bonus i rede penge fremfor point. Du har ikke mistet dem, men kan til gengæld bruge dem når det passer dig. Men øv, away føler dig snydt. 

Coop har lanceret nyt medlemsprogram, men er gået lidt stille med dørene her i starten, da det er ret omfattende og man ville starte ud lidt hemmeligt, så fejl kunne fikses.

Du kan hente den nye app Coop Medlem og så kan du se din bonussaldo, personlige tilbud, tilbud og nyheder fra fin primære butik og du kan scanne medlemskort og betale med mobilen i butikkerne og se bonussen gå ind på kontoen med det samme. 

Har du flere spørgsmål, så sig til! Så hjælper jeg eller giver info videre til rette vedkommende ;):kiss

 

Edit: jeg har lige logget på hjemmesiden og min bonussaldo står i det røde felt øverst til højre. Kan du ikke se noget der? :chin:

Jeg så saldoen foroven, men da jeg så klikkede videre, fik jeg en oversigt, der umiddelbart lignede en støt stigende saldo og så en pstering til månedsskiftet, hvor den så gik i nul, og jeg havde ikke drukket min morgenkaffe endnu :rolleyes Jeg kan nu stadig ikke gøre mig fri for at tænke, at det var smartere bare at lære min mand at handle i netto :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Lady H said:

Jeg så saldoen foroven, men da jeg så klikkede videre, fik jeg en oversigt, der umiddelbart lignede en støt stigende saldo og så en pstering til månedsskiftet, hvor den så gik i nul, og jeg havde ikke drukket min morgenkaffe endnu :rolleyes Jeg kan nu stadig ikke gøre mig fri for at tænke, at det var smartere bare at lære min mand at handle i netto :rolleyes 

Måske ;)

Jeg synes det er blevet meget bedre og man kan se mere, men jeg kan godt forstå det er noget tis med manglende information. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader folk og deres nemme babyer der sover godt. W er et helvede at putte og sover 9 ud af 10 gange af lort... Hader selvfølgelig ik, men altså 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Nirev said:

Hader folk og deres nemme babyer der sover godt. W er et helvede at putte og sover 9 ud af 10 gange af lort... Hader selvfølgelig ik, men altså 

:kram2 Det er godt han er så lækker når han nu skal være en lille søvnterrorist

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Katrinemus said:

Det er en god strategi at tage 'snakken' når stemningen er god, håber det bliver vel modtager :) 

du er sød :kram2 vi har gang i et fryseforsøg, da vores forrige fryseforsøg blev aflyst, da min krop ikke reagerede ordentligt på de tablet hormoner. Så nu bliver det et naturligt forsøg, uden hormoner for at stimulerer slimhinden, men så progestron i forbindelse med oplægning, når vi når dertil :) det er meget op og ned. Nogle dage er store tudedage, andre dag tror jeg lidt på det igen ;) 

Håber det er lidt mindre belastende uden at ta hormoner? :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, Nirev said:

Hader folk og deres nemme babyer der sover godt. W er et helvede at putte og sover 9 ud af 10 gange af lort... Hader selvfølgelig ik, men altså 

Undskyld.. :kram2:kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.