SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

49 minutes ago, Tumlepigen said:

 

Åh altså :(

 

:kram

Det er bare lidt svært det hele pt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Saga74 said:

Alura så vidt jeg kan se kan du nøjes med at trykke rediger på dine gamle indlæg og så gem, så er det smileys igen. Men det ku være rart hvis det blev fixet... 

 

Hov, det hjalp faktisk :) Men det kan man jo altså ikke sidde og gøre manuelt på samtlige gamle indlæg. Det ødelægger lidt læsbarheden for alt indhold på BK der er oprettet forud for opdatertingen, synes jeg, det er da ærgerligt :( Giver mig mest af alt lyst til bare at slette mine gamle tråde.

 

43 minutes ago, MariaPiesen said:

Det med at de står i tekst version er fordi at koden er forkert - nogle af smileyerne har fået nye koder nemlig

 

Ja det fandt jeg ud af i går. Forstår ikke hvorfor man ikke bare har bibeholdt de eksisterende koder :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Alura said:

 

Hov, det hjalp faktisk :) Men det kan man jo altså ikke sidde og gøre manuelt på samtlige gamle indlæg. Det ødelægger lidt læsbarheden for alt indhold på BK der er oprettet forud for opdatertingen, synes jeg, det er da ærgerligt :( Giver mig mest af alt lyst til bare at slette mine gamle tråde.

 

 

Ja det fandt jeg ud af i går. Forstår ikke hvorfor man ikke bare har bibeholdt de eksisterende koder :unsure

De har skrevet vi kan lave en liste med de smileyer de skal lave koden om på(altså lave tilbage til den gamle kode)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, MariaPiesen said:

De har skrevet vi kan lave en liste med de smileyer de skal lave koden om på(altså lave tilbage til den gamle kode)

 

Ah, ok, det vil jeg gøre, hvis jeg finder nogen så. Men det hjælper jo desværre ikke på det problem, som jeg har nævnt foroven i mit svar til Saga - nemlig at de er 'inaktiveret' med tilbagevirkende kraft for alt gammelt indhold på BK. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, AnitaFH said:

Det er bare lidt svært det hele pt...

 

Det lyder som en hård periode du er igennem lige nu. Håber at det hele lysner snart :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Alura said:

 

Ah, ok, det vil jeg gøre, hvis jeg finder nogen så. Men det hjælper jo desværre ikke på det problem, som jeg har nævnt foroven i mit svar til Saga - nemlig at de er 'inaktiveret' med tilbagevirkende kraft for alt gammelt indhold på BK. 

Det er selvfølgelig rigtigt nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige i dag synes jeg faktisk at det er pænt træls, at min mand i bogstaveligste forstand sover halvdelen af livet væk. Hvordan kan man være så træt altid? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu været syg i 3 dage og er nu så rask at jeg keder mig, men så syg at jeg ikke rigtig kan noget :box2:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SMSer fra Mathildes far om hun ikke er i klub - det burde hun være, er mit svar. Han skriver han har ventet i 20 min. Jeg får helt ondt i maven... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Saga74 said:

SMSer fra Mathildes far om hun ikke er i klub - det burde hun være, er mit svar. Han skriver han har ventet i 20 min. Jeg får helt ondt i maven... 

:kram:kram

 

Jeg håber hun meget snart dukker op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Saga74 said:

SMSer fra Mathildes far om hun ikke er i klub - det burde hun være, er mit svar. Han skriver han har ventet i 20 min. Jeg får helt ondt i maven... 

Åh nej! Men mon ikke bare hun har fået gode ideer på vejen? Forhåbentlig synes hun ikke selv, hun er væk :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, Saga74 said:

SMSer fra Mathildes far om hun ikke er i klub - det burde hun være, er mit svar. Han skriver han har ventet i 20 min. Jeg får helt ondt i maven... 

 

Puha, kan godt forstå at du får ondt i maven over det. Håber at I snart får lokaliseret hende :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26 minutes ago, Mor-i-Bayern said:

:kram:kram

 

Jeg håber hun meget snart dukker op.

 

23 minutes ago, Fru.Mor said:

Åh nej! Men mon ikke bare hun har fået gode ideer på vejen? Forhåbentlig synes hun ikke selv, hun er væk :unsure

 

13 minutes ago, Alura said:

 

Puha, kan godt forstå at du får ondt i maven over det. Håber at I snart får lokaliseret hende :kram

 Tak piger - jeg har hørt fra Mathilde nu, hendes far gav selvfølgelig ikke besked om at hun var fundet :rolleyes 

 

Mavepinen var nu kun delvis over at hun var "væk" - når han nu bare sad i bilen og ventede i stedet for at gå ind og se efter hende blev jeg helt bange for at han ville få et af sine berømte hysteriske anfald på hende. Det er virkelig svært at overlade min søde pige til hans omsorg med vores historie :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikk spor tilfreds med de nye smiley'er, der følger med nyeste iOS update <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Saga74 said:

 

 

 Tak piger - jeg har hørt fra Mathilde nu, hendes far gav selvfølgelig ikke besked om at hun var fundet :rolleyes 

 

Mavepinen var nu kun delvis over at hun var "væk" - når han nu bare sad i bilen og ventede i stedet for at gå ind og se efter hende blev jeg helt bange for at han ville få et af sine berømte hysteriske anfald på hende. Det er virkelig svært at overlade min søde pige til hans omsorg med vores historie :(

 

Godt hun blev fundet, men :pokey over at din eks ikke fortalte dig at hun var fundet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_<:( William er puttet med snot og hoste og Jon mente at han også fornemmede noget feber :( Nohr sover pivringe <_< Og jeg er SÅ træt og dvask i kroppen at jeg her til aften skældte Nohr ud for ikke at ville have sin havregrød :oops

 

Jeg magter virkelig ikke en søvnløs nat efterfulgt af en laaaang dag med begge drenge hjemme. Suk! 

Og tillæg så lige en god portion dårlig samvittighed - mit eneste job er at passe mine to kærlighedsunger og her sidder jeg og frygter dagen i morgen på forhånd :pokey:gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er riiiiiimeligt træt af, at Bs forsøg på at få E til at sove, var at tage hende op og snakke med hende om at hun skal sove/ikke lege/er sød/giver en god krammer/skal altså sove/osv, og efter 10 minutter (max) komme ind til mig og spørge "Om jeg havde nogle forslag".

 

JA, BLIV DERINDE OG HOLD DIN KÆFT!

 

Istedet sidder jeg nu herinde, og har gjort det den sidste halve time. Og eftersom jeg er hendes dagplejer, er det også mig, der får fornøjelsen af et styks overtræt pige imorgen.

 

Yay.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nova gider bare IKKE at sove her til aften.. Og jeg er så træt af det.. Og det er mig som skal afholde mødregruppe imorgen kl 10 og jeg har ikke engang ryddet op for aftensmaden endnu.. Jeg forudser at jeg skal tidligt op imorgen 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega træls at ligge og hoste midt om natten altså....for fanden da :pokey

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først at ville sove kl 20:30 for så at mene det er morgen kl 5:30 for bare at være mega klynkende, hængende, og sur er godt nok for dumt lille tumling. Og mor er virkelig en elendig version af sig selv når det er før kl 6  jeg bliver vækket :( suk og kursus dag = først hjemme igen efter kl 18 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand der vågner og klager over ondt i ryggen... seriøst... den konkurrence vil du ikke med i mr. er på ordineret ibuprofen kur i forvejen pga musehånd bare luk :numse:

 

Jeg vågner hver 1-1½-2 timer natten igennem fordi jeg har så ondt. :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skod aflevering i børnehaven idag.. Synes virkelig det er en stor omvæltning fra dagpleje. Der er jo INGEN voksne. Det tog 10 minutter før vi fandt nogen der havde tid til at hjælpe med at sige farvel, og så var Elliot jo bare mega ked af det. Derudover var der legetøjsdag idag. Det er der hver torsdag.. Det er da et underligt koncept. Så er der da endnu flere konflikter over at skulle dele legetøj :blink 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes der er KOLDT overalt! Vores radiatorer er næsten skruet helt op og jeg synes da overhovedet ikke C har varmt nok tøj. Og det er jo ikke engang rigtigt vinter endnu! Bekymrer mig lidt over, hvordan vi skal holde hende varm nok hele vinteren, for synes hun bliver så kold i sit normale tøj (med uld under). Skal hun virkelig gå i store strikketrøjer hver dag? :unsure Det var sjovt nok ikke et problem sidste år, hvor hun ellers var lille baby... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Aja said:

Jeg synes der er KOLDT overalt! Vores radiatorer er næsten skruet helt op og jeg synes da overhovedet ikke C har varmt nok tøj. Og det er jo ikke engang rigtigt vinter endnu! Bekymrer mig lidt over, hvordan vi skal holde hende varm nok hele vinteren, for synes hun bliver så kold i sit normale tøj (med uld under). Skal hun virkelig gå i store strikketrøjer hver dag? :unsure Det var sjovt nok ikke et problem sidste år, hvor hun ellers var lille baby... 

Nohr har strømpebukser under, det gjorde virkelig en forskel for ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det er jo virkelig smart at få leveret varer netop i dag hvor jeg er hjemme med 2 sløje drenge! Men der må være sket en fejl, der er OVERHOVEDET IKKE noget chokolade i :pokey:pokey:pokey

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.