SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Dagen hvor dummemor.dk kom til at klippe en flig hud af sin babys tommelfinger i forsøget på at klippe neglen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Drømmer om den dag mine drenge kan puttes til lur samtidig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At folk ikk bare kan overholde de forbistrede aftaler man laver..!!!!! :shooter :angry

Og at jeg aldrig bliver klogere...!!!! Hvornår F***** lærer jeg det.!!!!! :angry

Hvad er los?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endnu ikke er kommet i Bilka efter det skide regntøj og nu skal ha motorolie med hjem ovenikøbet som jeg ikke aner en skid om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal jeg føle sådan en indre panik over om lillebror bliver smittet af storebror, som har skyhøj feber:( hvorfor kan jeg ikke bare have et almindelig forhold det det sygdom snart:( jeg har sprittet mine hænder 100 gange idag....[/quote

Kender det desværre alt for godt :( Håver lillebror slipper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare i mega dårligt humør, og har lyst til at sætte mig til at tude! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare i mega dårligt humør, og har lyst til at sætte mig til at tude! :boo

Stort :kram2 søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare i mega dårligt humør, og har lyst til at sætte mig til at tude! :boo

:kram søde du. Nogle gange er en tude tur dog rigtig forløsende.

Ville ønske jeg kunne komme med en cocktail, plade chokolade pg et rigtig kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min imgupr app vil pludselig ikke uploade billeder længere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver aldrig fan af at M får feber SÅ tit og at den bliver så høj hver gang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver aldrig fan af at M får feber SÅ tit og at den bliver så høj hver gang :(

Lille pus :kram2 kan godt forstå du ikke bryder dig om det, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min imgupr app vil pludselig ikke uploade billeder længere :(

Det har heg også prøvet. Det er noget med om man er logget ind eller ej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har heg også prøvet. Det er noget med om man er logget ind eller ej.

Jeg har aldrig brugt login? Skal jeg oprette det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort :kram2 søde :kiss

:kram søde du. Nogle gange er en tude tur dog rigtig forløsende.

Ville ønske jeg kunne komme med en cocktail, plade chokolade pg et rigtig kram

Tak, piger. Jeg tror også, det ender med en tudetur, når A sover.... Om 4 år eller sådan noget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, piger. Jeg tror også, det ender med en tudetur, når A sover.... Om 4 år eller sådan noget :rolleyes

A er en 10 måneder ikke? Der var Ms søvn bare strid og en trilliard opvågninger. For satsn man blev slidt. Håber han snart vil sove den "lille" fyr og du kan få tudet ud :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille pus :kram2 kan godt forstå du ikke bryder dig om det, søde :kiss

Det er bare rædsomt når hun bare slet ikke er sig selv og hænger :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A er en 10 måneder ikke? Der var Ms søvn bare strid og en trilliard opvågninger. For satsn man blev slidt. Håber han snart vil sove den "lille" fyr og du kan få tudet ud :kram2

11 mdr i morgen. Det har jo bare været strid altid. Jeg har ingen forhåbning om, at det lige er en periode, når det altid har været sådan :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 mdr i morgen. Det har jo bare været strid altid. Jeg har ingen forhåbning om, at det lige er en periode, når det altid har været sådan :(

De første 10-11 måneder af Ms liv var jeg oppe mindst 2 gange hver nat og ofte var det 3-5 gange. De fleste nætter nu er jeg nede på 0-1 gang. Håber sådan ham A også forstår sove fidusen. Det er som om M endelig er ved at forstå det med nattesøvn OG lur (antijinx)

Men sender kram mod dig i bunkevis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at al strøm i hele ejendommen er gået. Super godt udgangspunkt når man har inviteret gæster og maden kun har nået at få fem minutter. Nu er mændene gået efter pizza....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare rædsomt når hun bare slet ikke er sig selv og hænger :boo

Forstår jeg godt, søde :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De første 10-11 måneder af Ms liv var jeg oppe mindst 2 gange hver nat og ofte var det 3-5 gange. De fleste nætter nu er jeg nede på 0-1 gang. Håber sådan ham A også forstår sove fidusen. Det er som om M endelig er ved at forstå det med nattesøvn OG lur (antijinx)

Men sender kram mod dig i bunkevis

Åh, hvis jeg bare kunne nøjes med at blive vækket 3-5 gange. Lige pt er det med intervaller på under en time.

Jeg håber virkelig, han også snart knækker koden. Jeg kan slet ikke overskue tanken om at starte "det virkelige liv" med søvn på denne her måde :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare rædsomt når hun bare slet ikke er sig selv og hænger :boo

A har for første gang haft høj feber i denne uge, og det er rædsomt! Stakkels jer, at I skal igennem det så tit :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvis jeg bare kunne nøjes med at blive vækket 3-5 gange. Lige pt er det med intervaller på under en time.

Jeg håber virkelig, han også snart knækker koden. Jeg kan slet ikke overskue tanken om at starte "det virkelige liv" med søvn på denne her måde :O

Det er virkelig hårdt især når man skal arbejde, men man finder de der indre urkræfter ud ved, dem man slet ikke anede man havde før man fik børn. Da hun endelig sov godt om natten, var jeg til at starte med mere smadret af 7 timers søvn, hvor af det meste var sammenhængende, modsat de 4 timers ikke sammenhængende inden. Det siger det hele.

Men :kram og :kiss i stribevis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har for første gang haft høj feber i denne uge, og det er rædsomt! Stakkels jer, at I skal igennem det så tit :( :kram2

Tak hvor er du sød. Det er rædsomt og jeg har al respekt for dem med virkelig syge børn, så pyl A og jeg bliver når M bare har influenza.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, hvor er jeg træt af at jeg stadig har det så skidt, 14 dage efter kejsersnit! Jojo, jeg har været igennem "alle de værste komplikationer" (citat lægen), men synes det er svært at vide om det er "ok" eller "normalt" stadig at have så ondt indimellem. Tager stadig smertestillende fast, stærk penicillin, og hvis der går lidt for lang tid før jeg får mine smertestillende, så får jeg let feber og ondt i højre side af flanken (maven og ryggen). Er så ambivalent, orker ikke at skulle ind på hospitalet igen, vente og vente etc., og især

ikke hvis det er normalt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.