SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Nøj, hvor er jeg træt af at jeg stadig har det så skidt, 14 dage efter kejsersnit! Jojo, jeg har været igennem "alle de værste komplikationer" (citat lægen), men synes det er svært at vide om det er "ok" eller "normalt" stadig at have så ondt indimellem. Tager stadig smertestillende fast, stærk penicillin, og hvis der går lidt for lang tid før jeg får mine smertestillende, så får jeg let feber og ondt i højre side af flanken (maven og ryggen). Er så ambivalent, orker ikke at skulle ind på hospitalet igen, vente og vente etc., og især

ikke hvis det er normalt....

Jeg ville lige blive tjekket for en sikkerheds skyld.

God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nøj, hvor er jeg træt af at jeg stadig har det så skidt, 14 dage efter kejsersnit! Jojo, jeg har været igennem "alle de værste komplikationer" (citat lægen), men synes det er svært at vide om det er "ok" eller "normalt" stadig at have så ondt indimellem. Tager stadig smertestillende fast, stærk penicillin, og hvis der går lidt for lang tid før jeg får mine smertestillende, så får jeg let feber og ondt i højre side af flanken (maven og ryggen). Er så ambivalent, orker ikke at skulle ind på hospitalet igen, vente og vente etc., og især

ikke hvis det er normalt....

Få det tjekket.... Jeg fik infektion i mit så de måtte åbne det igen og alt muligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At H seriøst tror, jeg tuder over pomfritter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lige blive tjekket for en sikkerheds skyld.

God bedring :kram

  

Få det tjekket.... Jeg fik infektion i mit så de måtte åbne det igen og alt muligt

Tak for svar. Jeg har en infektion "et eller andet sted", som lægen sagde (kan være alt fra livmoderen til blæren), og får en hestekur med antibiotika af den grund. Tror jeg ringer igen mandag hvis det ikke er bedre, for så er jeg færdig med penicillinen... F@&%ck, hvor jeg ikke orker mere. Vil bare have en rolig barsel uden for mange smerter. At baby ikke tillader særlig meget nattesøvn er ok, hvis bare min krop kunne arte sig...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At gå i seng med sin baby for anden nar i streg. I går kunne hun sove on off, så klokken blev 21.30. I dag må jeg gå i seng kl.20.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At H seriøst tror, jeg tuder over pomfritter :(

Så giver du lige hr. Mand en lille forklaring, søde :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så giver du lige hr. Mand en lille forklaring, søde :kram2 :kram2

:ditto

Og :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At H seriøst tror, jeg tuder over pomfritter :(

Mænd og deres simple hjerner af og til :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7500 på værktøj!

Hvorfor mand?

Svar: men det er jo også dit....

Blaaaaaashhh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega vågen Nohr <_< altså jeg har puttet ham til nat een gang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 forkølede drenge med hoste...særligt mindste manden hoster....please giv os en god nat så det kan blive bedre !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 forkølede drenge med hoste...særligt mindste manden hoster....please giv os en god nat så det kan blive bedre !

God bedring med drengene. Håber de får en godt nat :kram og :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søn på 3 år med 39,3 i feber har ligget stille på sofaen og skiftevis sovet og set fjernsyn..... I to dage nu.... Gad vide hvornår feberen vil falde bare lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man godt brokke sig over, at Vitus så småt er begyndt at skifte det mega nuttede "blomler" ud med det helt almindelige og kedelige "ballon"? Ihhh.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig brugt login? Skal jeg oprette det?

Det har jeg heller ikke - men lige pludselig stod jeg til at være logged in. Da jeg loggede ud, var der ikke flere problemer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min stakkels svigerfar. Hans datter er virkelig syg og han kan snart ikke klare mere :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaargh lortepis at komme hjem til en flækket rude lørdag aften, når der er fremvisning på lejligheden søndag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg heller ikke - men lige pludselig stod jeg til at være logged in. Da jeg loggede ud, var der ikke flere problemer.

Hmm, jeg er ikke logget ind og kan heller ikke. Det er virkelig irriterende, øv altså. Jeg må blive ved med at forsøge.

Tak for din hjælp :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaargh lortepis at komme hjem til en flækket rude lørdag aften, når der er fremvisning på lejligheden søndag!

Arg, det er da godt nok røvet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg er ikke logget ind og kan heller ikke. Det er virkelig irriterende, øv altså. Jeg må blive ved med at forsøge.

Tak for din hjælp :kiss

Jeg oplevede det engang fordi der ikke var mere plads på min telefon.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er åbenbart ikke særligt gode venner med søvn for tiden. Jeg vil soooove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kræftsyge studiekammerat døde i fredags :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kræftsyge studiekammerat døde i fredags :boo

:kram hvor er det forfærdeligt! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kræftsyge studiekammerat døde i fredags :boo

:( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man godt brokke sig over, at Vitus så småt er begyndt at skifte det mega nuttede "blomler" ud med det helt almindelige og kedelige "ballon"? Ihhh.....

Fnis :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.