SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

:kram 

 

Jeg fik samme besked tilbage i sommers, hvor jeg nok har haft det allerværst nogensinde :( 

Man kan absolut ikke stole på psykiatrien til hjælp længere...

Politikerne kutter konstant i budgettet til psykiatrien, desværre, hvilket resulterer i at de afviser flere "på papiret", altså ud fra henvisningen. Tit er der kriterier om at anden relevant behandling i den primære sektor skal være afprøvet inden man regnes som kandidat til psykiatrisk behandling. Desværre! Det burde være nemt og gratis at få hurtig, intensiv hjælp, men det er det altså ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej puha, det er jeg ked af at høre søde :kram2 Kan godt forstå at du bliver både ked, frustreret og bekymret. Det virker da også virkelig mærkeligt at de kan afvise ham, uden at tale med ham først :blink Hans læge må jo have henvist ham, fordi han mente, at der var en god grund til det :(

Det er lige præcis hvad jeg tænker. Jeg syns virkelig det er et svigt. Jeg havde slet ikke regnet med at han kunne blive afvist, når lægen jo mente han skulle henvises.

 

:kram Min bror blev også afvist 1. gang han fik en psykose. Håber at din søn får hjælp :kiss

Tak - pyh syns der er alt for mange af sådanne historier. Og det passer jo også med mine egne oplevelser.

 

:kram

 

Jeg fik samme besked tilbage i sommers, hvor jeg nok har haft det allerværst nogensinde :(

Man kan absolut ikke stole på psykiatrien til hjælp længere...

Nej det virker ikke som om man kan regne med hjælp der hvor den ellers burde være. Er ked af at høre du også har oplevet det.

 

Du kan vel ikke anbefale en privatpraktiserende psykiater i Århus? Lægen mener det er det næste der skal prøves og jeg har desværre aldrig mødt nogen psykiatere jeg ligefrem syns var gode... (Send evt PM)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak søde piger :kiss

Jeg har kun een kjole jeg kan passe og den har jeg haft på til barnedåb og fødselsdag 4 gange i marts. Det bliver nok den alligevel, jeg ser jo grim ud uanset hvad.

Det er også bare en dum dag i dag, jeg kan kun finde ud af at være den taber som jeg også ligner. Så er det altså svært.

Sådan nogen dage er der ikke rigtig nogen, der kan redde en fra den trælse følelse indeni, så jeg vil indskrænke mig til at bemærke, at hvis du er - eller for den sags skyld ligner - en taber, så er der virkeligt nogen, der er skidt kørende derude :o :kram2

Er W-man klar til børnehave i morgen, så du kan få lidt ro?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

 

Jeg fik samme besked tilbage i sommers, hvor jeg nok har haft det allerværst nogensinde :(

Man kan absolut ikke stole på psykiatrien til hjælp længere...

 

Jeg fik netop alt for meget hjælp, da jeg røg ind. Det resulterede i en fejldiagnose med dertilhørende fejlbehandling, fejlmedicinering og en hulens masse lange indlæggelser, før de 10 måneder efter fandt ud af jeg ikke var psykisk syg.

 

Jeg fatter på ingen måde de kriterier de udvælger på. Jeg havde absolut ingen problemer med at blive indlagt, snarere tværtimod. :(

 

Vinnus: Håber I snart får hjælp! Husk at hvis det bliver virkelig slemt, kan I altid forsøge med et smut i Psyk. Skadestue. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen, i er så søde!

Undskyld jeg ikke svarer jer enkeltvis :Blush den her dag har slidt mig helt ned - der er først nu ro på drengene og jeg er nærmest dejset på sofaen.

Det var et dåååååårligt valg at have William hjemme - for han har overhovedet ikke været syg :rolleyes men tværtimod frisk og mega opmærksomhedskrævende! har har kedet sig helt enormt! Og jeg har været så skide træt, for Nohr synes ikke om at sove <_< og så er han lige i orkanens øje, rent tigermæssigt, for han vil kun sove på mig og bliver rædselsslagen ved den mindste forkerte lyd = alle lyde William kan.

Ej men de to har virkelig modarbejdet hinanden hele dagen :(

Nå! men efter aftensmaden kørte vi i hm (ja ja, mega dårlig forældrestil, men altså...) og jeg fandt en ny kjole. Den er ikke skide smuk, men den passer! Og så kompenserede jeg med en ny mascara, bare fordi :lol

Så ja ja, jeg bliver påklædt på søndag!

Og jeg har sagt undskyld til William, fordi min lunte har været ikke eksisterende - han svarede noget med en traktor og mejetærsker, så jeg tænker at vi er good. Og Nohr tager hævn og vil ammes 8-12 gange i nat, så er vi vel også good.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det var de forkerte der vandt i nybyggerne! Jeg håbede virkelig at det var Johan og Christel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan Steph :kram2 og godt at du fandt en ny kjole!! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det var de forkerte der vandt i nybyggerne! Jeg håbede virkelig at det var Johan og Christel!

 

Jeg var lidt på dem begge. Elsker Christel og Johan som personer (af hvad man nu kan se), men Lise og Michael har virkelig en fed stil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen, i er så søde!

Undskyld jeg ikke svarer jer enkeltvis :Blush den her dag har slidt mig helt ned - der er først nu ro på drengene og jeg er nærmest dejset på sofaen.

Det var et dåååååårligt valg at have William hjemme - for han har overhovedet ikke været syg :rolleyes men tværtimod frisk og mega opmærksomhedskrævende! har har kedet sig helt enormt! Og jeg har været så skide træt, for Nohr synes ikke om at sove <_< og så er han lige i orkanens øje, rent tigermæssigt, for han vil kun sove på mig og bliver rædselsslagen ved den mindste forkerte lyd = alle lyde William kan.

Ej men de to har virkelig modarbejdet hinanden hele dagen :(

Nå! men efter aftensmaden kørte vi i hm (ja ja, mega dårlig forældrestil, men altså...) og jeg fandt en ny kjole. Den er ikke skide smuk, men den passer! Og så kompenserede jeg med en ny mascara, bare fordi :lol

Så ja ja, jeg bliver påklædt på søndag!

Og jeg har sagt undskyld til William, fordi min lunte har været ikke eksisterende - han svarede noget med en traktor og mejetærsker, så jeg tænker at vi er good. Og Nohr tager hævn og vil ammes 8-12 gange i nat, så er vi vel også good.

JA SQ DA! :glad Fedt at I lige kom afsted og fik det ordnet! Det gør mig megaglad at læse!

Jeg havde en dag for noget tid siden med begge børn hjemme, der bare kørte SKÆVT - det var så træls, og jeg var lige til at køre på lossepladsen sammen med al min skyldfølelse dagen efter, aaaarmen altså... :rolleyes "The suuuuun will come out toooooomorrow..." syng med mig ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var lidt på dem begge. Elsker Christel og Johan som personer (af hvad man nu kan se), men Lise og Michael har virkelig en fed stil.

Jeg synes at Lise og Michael havde en fed stil, men rent familiemæssigt og værdimæssigt er jeg lidt tættere på Johan og Christel så det er nok derfor jeg bedst kunne lide dem :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, øv at Christel og Johan ikke vandt! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at Lise og Michael havde en fed stil, men rent familiemæssigt og værdimæssigt er jeg lidt tættere på Johan og Christel så det er nok derfor jeg bedst kunne lide dem :P

 

Enig ;) Fik et mindre chok tidligere i dag, da jeg læste at Lise kun er 21. Det er satme tidligt at flytte i nybygget hus :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig ;) Fik et mindre chok tidligere i dag, da jeg læste at Lise kun er 21. Det er satme tidligt at flytte i nybygget hus :P

Det er jo ligesom mig -og det gad jeg godt nok også! Ikke at jeg på nogen måde har forstand på indretning, det er først nu jeg er igang med at finde min stil, men hvis vi fik muligheden gjorde vi det 100% også :p

Men det er nok godt at vi bare starter med en lille lejlighed og have først :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen, i er så søde!

Undskyld jeg ikke svarer jer enkeltvis :Blush den her dag har slidt mig helt ned - der er først nu ro på drengene og jeg er nærmest dejset på sofaen.

Det var et dåååååårligt valg at have William hjemme - for han har overhovedet ikke været syg :rolleyes men tværtimod frisk og mega opmærksomhedskrævende! har har kedet sig helt enormt! Og jeg har været så skide træt, for Nohr synes ikke om at sove <_< og så er han lige i orkanens øje, rent tigermæssigt, for han vil kun sove på mig og bliver rædselsslagen ved den mindste forkerte lyd = alle lyde William kan.

Ej men de to har virkelig modarbejdet hinanden hele dagen :(

Nå! men efter aftensmaden kørte vi i hm (ja ja, mega dårlig forældrestil, men altså...) og jeg fandt en ny kjole. Den er ikke skide smuk, men den passer! Og så kompenserede jeg med en ny mascara, bare fordi :lol

Så ja ja, jeg bliver påklædt på søndag!

Og jeg har sagt undskyld til William, fordi min lunte har været ikke eksisterende - han svarede noget med en traktor og mejetærsker, så jeg tænker at vi er good. Og Nohr tager hævn og vil ammes 8-12 gange i nat, så er vi vel også good.

Jeg synes du er topsej! Dejligt at du fik en anden kjole

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige blevet ringet op fra sygehuset. Jeg bliver åbenbart ikke sat i gang i morgen tidligt. I stedet bliver jeg ringet op af fødselslægen, som selv vil snakke med mig i morgen. Har rimelig meget på fornemmelsen, at jeg godt kan vinke farvel til vaginal fødsel og sige hej til kejsersnit :boo

Håber du tager fejl og du får lov til at enten gå omgang selv i nat eller blive igangsat imorgen.

Fik forresten taget blodprøver idag ang hosten og hvis den ikke er bedre om 2 uger skal jeg til røntgen af lungerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn er blevet henvist til psyk hosp til udredning af vores læge - og har nu efter 1 måneds ventetid fået afslag fra dem, de vil ikke se ham da de ikke mener han er "dårlig nok"... Jeg er nok lige dele forarget, ked og bekymret/bange. Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan de kan vide ret meget om hvordan han har det uden overhovedet at tale med ham, jeg er så bekymret for ham, og nu frygter jeg han skal opleve det samme som jeg selv har prøvet (så ja det ripper bare op i min egen fortid nu...)

:boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super Stephi! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og sikke noget lort,Saga :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen, i er så søde!

Undskyld jeg ikke svarer jer enkeltvis :Blush den her dag har slidt mig helt ned - der er først nu ro på drengene og jeg er nærmest dejset på sofaen.

Det var et dåååååårligt valg at have William hjemme - for han har overhovedet ikke været syg :rolleyes men tværtimod frisk og mega opmærksomhedskrævende! har har kedet sig helt enormt! Og jeg har været så skide træt, for Nohr synes ikke om at sove <_< og så er han lige i orkanens øje, rent tigermæssigt, for han vil kun sove på mig og bliver rædselsslagen ved den mindste forkerte lyd = alle lyde William kan.

Ej men de to har virkelig modarbejdet hinanden hele dagen :(

Nå! men efter aftensmaden kørte vi i hm (ja ja, mega dårlig forældrestil, men altså...) og jeg fandt en ny kjole. Den er ikke skide smuk, men den passer! Og så kompenserede jeg med en ny mascara, bare fordi :lol

Så ja ja, jeg bliver påklædt på søndag!

Og jeg har sagt undskyld til William, fordi min lunte har været ikke eksisterende - han svarede noget med en traktor og mejetærsker, så jeg tænker at vi er good. Og Nohr tager hævn og vil ammes 8-12 gange i nat, så er vi vel også good.

Du bliver smuk uanset Steph men kender alt for godt de dage. Håber Nohr tilgiver dog efter første amning i nat så du kan få lidt ro :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, øv at Christel og Johan ikke vandt! :(

Ja! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

One of those days på job <_<

Og at jeg ingen chokolade har!

 

Øv at jeg bor så langt væk, ellers kunne jeg lige have kigget forbi dig med noget. Jeg kom nemlig til at købe chokolade i dag (møg-dag, lorte-uge = masser af selvmedlidenhed) og nu har jeg såååå dårlig samvittighed over det og ville egentlig bare gerne af med det igen :rolleyes

 

Og stort kram for dum dag på jobbet :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til møde med A's kommende dagplejemor i dag, og hun føles bare helt, helt forkert :(

Jeg har virkelig slet ikke lyst til at A skal i dagpleje! Jeg vil faktisk hellere save min højre arm af med en sløv kniv!

Og dagplejemoren er nyopstartet, efter 1 års sygemelding, og alle de andre børn er 1 år og yngre, så A bliver markant ældre end de andre :(

Kan du ikke tage fat i kommunen. Det er så vigtigt at kemien er der :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan bare på ingen måde falde i søvn :( Godt nok har jeg fridag i morgen, men der kommer håndværkere om tre timer, så kan ikke engang sove længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas har fået mig vækket før kl 6 idag...for så bar at sove videre...har en flaske klar nu jo....baah bliver endnu en lang dag med træthed :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.