SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Altså den heftige virus der har været i år (der ikke var influenza), har eftersigende udviklet sig til bakterielle infektioner i mange tilfælde. Flest har fået lungebetændelse, men også andre slags..

Godt, at han er kommet i behandling :kiss

Ja, det nævnte lægen godt. Hun mente, det var tilfældet hos A.

Ja, nu satser vi på fremgang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aaaargh men altså! Sidder nu på sofaen med brækspand (og baby selvfølgelig!) fordi jeg er så træt og har en så voldsom hovedpine at jeg nu kaster op. Ungen skriger og græder så snart han ikke er i mine arme. Ville virkelig ønske nogen havde fortalt mig sandheden om hvordan det er at få børn!!! Føler mig SÅ snydt, og lige nu går det jo endda godt, jeg er "bare" træt fordi barnet bor ovenpå mig 24 timer i døgnet, men udover det er han jo egentlig tilfreds nok og det kunne være så meget værre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaargh men altså! Sidder nu på sofaen med brækspand (og baby selvfølgelig!) fordi jeg er så træt og har en så voldsom hovedpine at jeg nu kaster op. Ungen skriger og græder så snart han ikke er i mine arme. Ville virkelig ønske nogen havde fortalt mig sandheden om hvordan det er at få børn!!! Føler mig SÅ snydt, og lige nu går det jo endda godt, jeg er "bare" træt fordi barnet bor ovenpå mig 24 timer i døgnet, men udover det er han jo egentlig tilfreds nok og det kunne være så meget værre

Det trænger du vidst til :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke kun født en lækker lille baby, men også verdens største hæmoride <_< AAAAV.... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke kun født en lækker lille baby, men også verdens største hæmoride <_< AAAAV.... :boo

:kram

Og tillykke ned babyen :biglove Gik det ellers godt? :kiss Og var/virkede han så stor? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så ked af det.. Eller sur.. Måske rasende..

Leahs far kom med Leah. Mens min søster og svoger var her.

Min svoger spørger hvordan det er gået, og Leahs far siger at "Leah er en drøm, jeg kan slet ikke se de problemer Gitte taler om".

Min nevø har leget, og der er åbenbart nogen legesmykker, som han har tabt på gulvet.. Leahs far starter så med at sige at "jeg venter lige med at sætte Leah ned til hun ikke er i livsfare".

Bagefter, mens han kigger på Leah "din mor har slet ikke savnet dig, for hun tager dig ikke op". :(

Synes det var så ubehageligt, og følte mig som jordens dårligste mor... :boo synes det var tarveligt sagt, og slet ikke okay..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så ked af det.. Eller sur.. Måske rasende..

Leahs far kom med Leah. Mens min søster og svoger var her.

Min svoger spørger hvordan det er gået, og Leahs far siger at "Leah er en drøm, jeg kan slet ikke se de problemer Gitte taler om".

Min nevø har leget, og der er åbenbart nogen legesmykker, som han har tabt på gulvet.. Leahs far starter så med at sige at "jeg venter lige med at sætte Leah ned til hun ikke er i livsfare".

Bagefter, mens han kigger på Leah "din mor har slet ikke savnet dig, for hun tager dig ikke op". :(

Synes det var så ubehageligt, og følte mig som jordens dårligste mor... :boo synes det var tarveligt sagt, og slet ikke okay..

Er det ikke noget med, at leahs far er flyttet ret langt væk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Og tillykke ned babyen :biglove Gik det ellers godt? :kiss Og var/virkede han så stor? :)

Tak :)

Det gik rigtig godt! Jeg blev sat i gang torsdag middag og fødte tidligt i morges, men nåede ikke engang at være i aktiv fødsel i en time. De sidste 6 cm udvidelse hapsede jeg på 2 veer :o (AV) Pressefasen gik fint og langsomt, med en masse gispen, så har fået 4 sting, hvoraf det ene var kosmetisk (som om jeg har tænkt mig at gå at vise det hele frem :rolleyes)

Og nej - han er kun 3630 g fordelt på 52 cm. De kan ikke forklare hvorfor scanningen sagde så meget mere, men som jeg har forstået det, bliver der lavet en "sag" ud af det, og det skal tages med i deres fremtidige anvendelse af scanningsstørrelse til afgørelser af om der skal sættes i gang før tid eller ej. De har også undskyldt rigtig mange gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Det gik rigtig godt! Jeg blev sat i gang torsdag middag og fødte tidligt i morges, men nåede ikke engang at være i aktiv fødsel i en time. De sidste 6 cm udvidelse hapsede jeg på 2 veer :o (AV) Pressefasen gik fint og langsomt, med en masse gispen, så har fået 4 sting, hvoraf det ene var kosmetisk (som om jeg har tænkt mig at gå at vise det hele frem :rolleyes)

Og nej - han er kun 3630 g fordelt på 52 cm. De kan ikke forklare hvorfor scanningen sagde så meget mere, men som jeg har forstået det, bliver der lavet en "sag" ud af det, og det skal tages med i deres fremtidige anvendelse af scanningsstørrelse til afgørelser af om der skal sættes i gang før tid eller ej. De har også undskyldt rigtig mange gange.

Tillykke med ham :)

Alligevel chokerende at de kan tage så meget fejl :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke noget med, at leahs far er flyttet ret langt væk?

Jo. Men tror bare det gør aå ondt, fordi jeg har delt "alt", fx når det er gået skidt med Leah osv.. Så føler han bruger det.

Og er bare ked af at jeg nu slet ikke har lyst til at dele med ham..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo. Men tror bare det gør aå ondt, fordi jeg har delt "alt", fx når det er gået skidt med Leah osv.. Så føler han bruger det.

Og er bare ked af at jeg nu slet ikke har lyst til at dele med ham..

Jeg synes bare godt man kan tillade sig at sætte et lille ? ved hans egen enorme ansvarlighed. Jeg tror egentlig også det er derfor han gør det. Fordi han dybest set har lidt dårlig samvittighed over at være flyttet så langt væk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bare føler mig top alene i denne barsel... Jeg kan intet andet end st sidde herhjemme, og så mange mennesker kender jeg ligesom heller ikke, og slet ikke som har bil og som kan / vil komme til Nørre Snede.

Vi melder fra til ALT fordi ingen af os ville få noget ud af det, og alle de ting som giver mig energi kan jeg ikke være med til :boo :boo

Seriøst jeg ville indimellem ønske vi bare havde stoppet med 2 skønne børn, og ikke havde fået nummer 3 :boo

:kram det er også helt urimelige vilkår, du har fået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Det gik rigtig godt! Jeg blev sat i gang torsdag middag og fødte tidligt i morges, men nåede ikke engang at være i aktiv fødsel i en time. De sidste 6 cm udvidelse hapsede jeg på 2 veer :o (AV) Pressefasen gik fint og langsomt, med en masse gispen, så har fået 4 sting, hvoraf det ene var kosmetisk (som om jeg har tænkt mig at gå at vise det hele frem :rolleyes)

Og nej - han er kun 3630 g fordelt på 52 cm. De kan ikke forklare hvorfor scanningen sagde så meget mere, men som jeg har forstået det, bliver der lavet en "sag" ud af det, og det skal tages med i deres fremtidige anvendelse af scanningsstørrelse til afgørelser af om der skal sættes i gang før tid eller ej. De har også undskyldt rigtig mange gange.

Ej hvor vildt med størrelsen! :o Og udvidelsen, ikke mindst :o :kram Men hvor er jeg glad for at høre at det gik godt :loveshower Stort tillykke med ham :loveshower Har han fået navn? ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så ked af det.. Eller sur.. Måske rasende..

Leahs far kom med Leah. Mens min søster og svoger var her.

Min svoger spørger hvordan det er gået, og Leahs far siger at "Leah er en drøm, jeg kan slet ikke se de problemer Gitte taler om".

Min nevø har leget, og der er åbenbart nogen legesmykker, som han har tabt på gulvet.. Leahs far starter så med at sige at "jeg venter lige med at sætte Leah ned til hun ikke er i livsfare".

Bagefter, mens han kigger på Leah "din mor har slet ikke savnet dig, for hun tager dig ikke op". :(

Synes det var så ubehageligt, og følte mig som jordens dårligste mor... :boo synes det var tarveligt sagt, og slet ikke okay..

Ej det er jo helt uhyggeligt :( :kram

Hvad sagde/gjorde du så? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine øjne svier <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores naboer, som larmer helt sindssygt.. Deres halvstore knægte råber og skriger. Jeg ved godt det ikke er specielt sent, men det er dælme svært at putte et barn i den larm  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men for f****  :gal

Jeg havde en mega nem graviditet og en rigtig god fødsel. Det har ikke på noget tidspunkt skræmt mig at skulle gøre det igen. 

Men hvis jeg igen skal døje med hæmorider og mega smerter ved toiletbesøg i 6 måneder efter fødslen, så er det sgu lige før jeg ikke gider en gang til  :boo

NU gider jeg ikke mere!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så ked af det.. Eller sur.. Måske rasende..

Leahs far kom med Leah. Mens min søster og svoger var her.

Min svoger spørger hvordan det er gået, og Leahs far siger at "Leah er en drøm, jeg kan slet ikke se de problemer Gitte taler om".

Min nevø har leget, og der er åbenbart nogen legesmykker, som han har tabt på gulvet.. Leahs far starter så med at sige at "jeg venter lige med at sætte Leah ned til hun ikke er i livsfare".

Bagefter, mens han kigger på Leah "din mor har slet ikke savnet dig, for hun tager dig ikke op". :(

Synes det var så ubehageligt, og følte mig som jordens dårligste mor... :boo synes det var tarveligt sagt, og slet ikke okay..

Så Mr. Parent-of-the-year, der ved flere lejligheder er faldet i f***ing søvn, imens hans lille barn sad i højstolen og skreg, har spydige bemærkninger om andres forældreevner...? Det var da... interessant..? :rolleyes

:kram2 spring op og fald ned på det, Gitte - men det er da altid noget, at han rent faktisk har haft hende på samvær. Hvor længe havde han hende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han hentede hende torsdag, og afleverede i dag.

Han har været ved sin søster hele tiden..

Jeg tror bestemt det bunder i en blanding af dårlig samvittighed, og bare et behov for at hæve sig.

Spurgte hvordan med fremtidig samvær og fik svaret at "det bestemt jeg"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men for f**** :gal

Jeg havde en mega nem graviditet og en rigtig god fødsel. Det har ikke på noget tidspunkt skræmt mig at skulle gøre det igen.

Men hvis jeg igen skal døje med hæmorider og mega smerter ved toiletbesøg i 6 måneder efter fødslen, så er det sgu lige før jeg ikke gider en gang til :boo

NU gider jeg ikke mere!!

Det holder da ikke! :(

Hvad siger lægen?

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så Mr. Parent-of-the-year, der ved flere lejligheder er faldet i f***ing søvn, imens hans lille barn sad i højstolen og skreg, har spydige bemærkninger om andres forældreevner...? Det var da... interessant..? :rolleyes

:kram2 spring op og fald ned på det, Gitte - men det er da altid noget, at han rent faktisk har haft hende på samvær. Hvor længe havde han hende?

Kunne virkelig ikke være mere enig!!!! Du gør det godt Gitte :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare svært.. Jeg står igen med to vågne børn nu, fordi jeg simpelthen ikke kan finde ud af at få dem til at sove..

Også sidder de kommentarer bare i mig - det gør SÅ ondt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme mand der er total ubrugelig efter han har fået fri hele eftermiddagen og aftenen. Har været hos mine forældre mens han har slappet af hjemme.

Kommer hjem til en mand der ligner en hængt kat og får et Hej og besked om han bare havde ventet til jeg kom hjem så ville han smutte i seng. Øh nå.... Så putter jeg da bare den store mens lillepigen skriger på mad og jeg selv er ved at dejse om af træthed.... Det kunne han trods alt godt se ikke var den bedste plan. Men han vælger så at sætte sig på toilettet så hvad fanden hjælper det. Ej men idag er jeg ikke Fru tålmodig sød kone. Jeg er meget mopset sur kost....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme mand der er total ubrugelig efter han har fået fri hele eftermiddagen og aftenen. Har været hos mine forældre mens han har slappet af hjemme.

Kommer hjem til en mand der ligner en hængt kat og får et Hej og besked om han bare havde ventet til jeg kom hjem så ville han smutte i seng. Øh nå.... Så putter jeg da bare den store mens lillepigen skriger på mad og jeg selv er ved at dejse om af træthed.... Det kunne han trods alt godt se ikke var den bedste plan. Men han vælger så at sætte sig på toilettet så hvad fanden hjælper det. Ej men idag er jeg ikke Fru tålmodig sød kone. Jeg er meget mopset sur kost....

Nej dét er du fandeme ikke! Du er en berettiget sur og skuffet dame, der ikke finder sig i alt! Og dét der er sgu også en mega tarvelig opførsel fra hans side!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme mand der er total ubrugelig efter han har fået fri hele eftermiddagen og aftenen. Har været hos mine forældre mens han har slappet af hjemme.

Kommer hjem til en mand der ligner en hængt kat og får et Hej og besked om han bare havde ventet til jeg kom hjem så ville han smutte i seng. Øh nå.... Så putter jeg da bare den store mens lillepigen skriger på mad og jeg selv er ved at dejse om af træthed.... Det kunne han trods alt godt se ikke var den bedste plan. Men han vælger så at sætte sig på toilettet så hvad fanden hjælper det. Ej men idag er jeg ikke Fru tålmodig sød kone. Jeg er meget mopset sur kost....

 

Hørt! Her har manden været på fisketur hele dagen. Han havde lovet at lave aftensmad - og dermed senest være hjemme kl 17. Han er hjemme kl 18, konstaterer at storesøster er træt og at mor her har haft en hård dag. Dereftervælger han (indsæt bandeord!) at gå udenfor at snakke i telefon med sin far og fortælle om den fantastiske fisketur selvom han har ansvaret for aftensmaden og vi burde have sat os til bords for et kvarter siden! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.