SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Min kræftsyge studiekammerat døde i fredags :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tumling på 2,5 der vågner 4 gange på en nat... Hvornår begynder han mon at sove igennem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumling på 2,5 der vågner 4 gange på en nat... Hvornår begynder han mon at sove igennem?

I hear ya! Har en på ca. samme alder, og vi er derinde 1-4 gange hver nat stadig. Tit er han ikke egentlig vågen, men råber og kalder i søvne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumling på 2,5 der vågner 4 gange på en nat... Hvornår begynder han mon at sove igennem?

Åh nej, jeg mistede lige alt håb for A :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumling på 2,5 der vågner 4 gange på en nat... Hvornår begynder han mon at sove igennem?

Lilly begyndte at sove igennem da hun var ca 3 år og 3-4 mdr. Nogle børn er længe om det men nu sover hun som en engel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede det engang fordi der ikke var mere plads på min telefon.

Hmm, det må jeg afprøve. Den siger godt nok ikke at der er fyldt op, men det er det værd lige at få ryddet lidt op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er blevet ramt af bihulebetændelse og ondt i halsen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor melder man sig ud? :unsure

Leonora er lige kommet over opkast/dårlig mave som er 3. gang syg på 4 uger, vi har alle brugt påsken på hoste og snot og nu har Filippa med stor sandsynlighed fået skoldkopper :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kræftsyge studiekammerat døde i fredags :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor melder man sig ud? :unsure

Leonora er lige kommet over opkast/dårlig mave som er 3. gang syg på 4 uger, vi har alle brugt påsken på hoste og snot og nu har Filippa med stor sandsynlighed fået skoldkopper :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker ikke at Ms mormor vil komme forbi idag og se hvad der er lavet på huset og se Markus... Trænger bare til en stille dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor melder man sig ud? :unsure

Leonora er lige kommet over opkast/dårlig mave som er 3. gang syg på 4 uger, vi har alle brugt påsken på hoste og snot og nu har Filippa med stor sandsynlighed fået skoldkopper :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor melder man sig ud? :unsure

Leonora er lige kommet over opkast/dårlig mave som er 3. gang syg på 4 uger, vi har alle brugt påsken på hoste og snot og nu har Filippa med stor sandsynlighed fået skoldkopper :(

 

Øv :( det er godt nok uheldigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til et skønt bryllup i går (nogen vil genkende bryllupsdatoen, nok især matador-fans! ;)), men man drikker et minimalt glas hvidvin over 4 timer, og vågner op med tømmermændshovedpine i dag.. Dét er tarveligt! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor melder man sig ud? :unsure

Leonora er lige kommet over opkast/dårlig mave som er 3. gang syg på 4 uger, vi har alle brugt påsken på hoste og snot og nu har Filippa med stor sandsynlighed fået skoldkopper :(

Åh for pokker :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor melder man sig ud? :unsure

Leonora er lige kommet over opkast/dårlig mave som er 3. gang syg på 4 uger, vi har alle brugt påsken på hoste og snot og nu har Filippa med stor sandsynlighed fået skoldkopper :(

Ej for helvede... Det er unfair! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til et skønt bryllup i går (nogen vil genkende bryllupsdatoen, nok især matador-fans! ;)), men man drikker et minimalt glas hvidvin over 4 timer, og vågner op med tømmermændshovedpine i dag.. Dét er tarveligt! :prik

Du skulle prøve tungen Oscar!!

Ja, det er tarveligt! Drak et glas rødvin forleden og vågnede om natten med tømmermænd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bare føler mig top alene i denne barsel... Jeg kan intet andet end st sidde herhjemme, og så mange mennesker kender jeg ligesom heller ikke, og slet ikke som har bil og som kan / vil komme til Nørre Snede.

Vi melder fra til ALT fordi ingen af os ville få noget ud af det, og alle de ting som giver mig energi kan jeg ikke være med til :boo :boo

Seriøst jeg ville indimellem ønske vi bare havde stoppet med 2 skønne børn, og ikke havde fået nummer 3 :boo

Det er også helt urimeligt... Jeg forstår dig virklig godt... Jeg ville ønske jeg kunne gøre noget... Der er desværre et godt stykke vej til nr. Snede..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor melder man sig ud? :unsure

Leonora er lige kommet over opkast/dårlig mave som er 3. gang syg på 4 uger, vi har alle brugt påsken på hoste og snot og nu har Filippa med stor sandsynlighed fået skoldkopper :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lortemor.dk A har åbenbart MØB, og jeg havde slet ikke opdaget det :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lortemor.dk A har åbenbart MØB, og jeg havde slet ikke opdaget det :boo

Du er ikke en lortemor :kiss

Hvordan har I opdaget det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke en lortemor :kiss

Hvordan har I opdaget det?

Han har haft feber i 6 dage nu, og jeg troede egentlig, den var væk i går, men da jeg målte i dag, var den 38,2, så jeg ringede til 1813 for at få tjekket luftveje og evt halsbetændelse. Lægen kunne så fortælle, at han havde MØB, og jeg havde vitterligt ikke skænket det en tanke :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har haft feber i 6 dage nu, og jeg troede egentlig, den var væk i går, men da jeg målte i dag, var den 38,2, så jeg ringede til 1813 for at få tjekket luftveje og evt halsbetændelse. Lægen kunne så fortælle, at han havde MØB, og jeg havde vitterligt ikke skænket det en tanke :blush

Det forstår jeg godt du ikke havde :kiss Der er jo også vildt meget virus for tiden.

Min venindes datter fik først MØB på 6. dagen med feber og hun var blevet tjekket flere gange inden..

Skal han have antibiotika?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt du ikke havde :kiss Der er jo også vildt meget virus for tiden.

Min venindes datter fik først MØB på 6. dagen med feber og hun var blevet tjekket flere gange inden..

Skal han have antibiotika?

Årh, så kan det jo rent faktisk være, han ikke har haft det hele tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, så kan det jo rent faktisk være, han ikke har haft det hele tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.