SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Niklas har fået mig vækket før kl 6 idag...for så bar at sove videre...har en flaske klar nu jo....baah bliver endnu en lang dag med træthed :-/

Astrid vækkede også mig kl 05.30 og sov videre. Men hellere mig vågen og hende der sover, end omvendt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Zzzzzzzz, jeg er virkelig ikke fan af børn der holder mig vågen fra kl 4

Fandme godt de er så dejlige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der to timers søvn var bare ikke nok til mig :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke at jeg ville få noget ud af at snakke med kommunen/pladsanvisningen :unsure

De har i forvejen klokket så meget i alting i det her forløb, f.eks gav de A's plads i vuggestuen til en anden, selvom hun stod forrest i køen og vi endda(efter råd fra pladsanvisningsdamen) lod Thea starte tidligere i børnehave, så vi var sikre på at få den vuggestueplads pga. Både A's alder og søskendefordel...

Jeg tror, at uanset hvilken dagplejemor A fik, så ville jeg aldrig være tryg ved hende... T's dagplejeforløb var så meget en fiasko, og den dagplejemor fik lov til at arbejde yderligere i 1,5 år inden hun blev fyret, selvom hun burde være blevet fyret i forbindelse med de ting der skete mens T var hos hende!

Når de vil have en dagplejemor som hende ansat, så viser det bare hvor lav standarden for dagplejemødre er i min kommune :(

Jeg har bare så dyb en mistillid til dagplejen, og det er virkelig ærgerligt :(

Øv :( I har ikke mulighed/råd til at finde en privat dagplejer? Der er jo tilskud fra kommunen så ekstra udgiften er ikke helt så stor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver virkelig at hæve mig over det, men får alligevel et stik i maven, når jeg ser billeder på Facebook fra den tilsyneladende ret hyggelige påskefrokost alle i familien har været til, vel at mærke uden at nogen har inviteret os. Vi snakker mine forældre, min bror, min søster med barn, min tante og onkel med børn, hjemme hos min granmoster. Hvilket, bortset fra min farmor, er al den familie jeg har. Det er bestemt ikke første gang det sker - det er efterhånden blevet en tradition, og jeg pointerer ofte, at vi altså gerne kommer, hvis vi bliver inviteret. Det er bare så tydeligt, at de ikke tænker på os, når de tænker på at lave noget som "familie" :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver virkelig at hæve mig over det, men får alligevel et stik i maven, når jeg ser billeder på Facebook fra den tilsyneladende ret hyggelige påskefrokost alle i familien har været til, vel at mærke uden at nogen har inviteret os. Vi snakker mine forældre, min bror, min søster med barn, min tante og onkel med børn, hjemme hos min granmoster. Hvilket, bortset fra min farmor, er al den familie jeg har. Det er bestemt ikke første gang det sker - det er efterhånden blevet en tradition, og jeg pointerer ofte, at vi altså gerne kommer, hvis vi bliver inviteret. Det er bare så tydeligt, at de ikke tænker på os, når de tænker på at lave noget som "familie" :(

Ej!?! :o :blink

Det kan jeg virkelig godt forstå, du bliver ked af!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver virkelig at hæve mig over det, men får alligevel et stik i maven, når jeg ser billeder på Facebook fra den tilsyneladende ret hyggelige påskefrokost alle i familien har været til, vel at mærke uden at nogen har inviteret os. Vi snakker mine forældre, min bror, min søster med barn, min tante og onkel med børn, hjemme hos min granmoster. Hvilket, bortset fra min farmor, er al den familie jeg har. Det er bestemt ikke første gang det sker - det er efterhånden blevet en tradition, og jeg pointerer ofte, at vi altså gerne kommer, hvis vi bliver inviteret. Det er bare så tydeligt, at de ikke tænker på os, når de tænker på at lave noget som "familie" :(

Wow :O det kan jeg da virkelig godt forstå, at du er ked af!! Hvorfor siger dine forældre ikke noget?

:kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver virkelig at hæve mig over det, men får alligevel et stik i maven, når jeg ser billeder på Facebook fra den tilsyneladende ret hyggelige påskefrokost alle i familien har været til, vel at mærke uden at nogen har inviteret os. Vi snakker mine forældre, min bror, min søster med barn, min tante og onkel med børn, hjemme hos min granmoster. Hvilket, bortset fra min farmor, er al den familie jeg har. Det er bestemt ikke første gang det sker - det er efterhånden blevet en tradition, og jeg pointerer ofte, at vi altså gerne kommer, hvis vi bliver inviteret. Det er bare så tydeligt, at de ikke tænker på os, når de tænker på at lave noget som "familie" :(

:o Det er da ikke i orden. Kan godt forstå at du bliver ked af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, piger.

Jeg ved ikke, hvorfor de ikke siger noget, især når nu jeg faktisk har nævnt overfor dem, at vi gerne vil med. Jeg tog en snak med dem for godt 2 år siden, hvor jeg selv havde foreslået, at vi fandt på at tage på udflugt snart, og de så kort tid efter tog på kanotur allesammen uden os.

Deres undskyldninger er altid noget i stil med "det tænkte vi ikke lige på" eller "det var ikke lige noget vi har planlagt længe" - hvilket sådan set bare gør det værre. Det er ikke fordi de bevidst ikke inviterer os (tror jeg), de glemmer os bare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, piger.

Jeg ved ikke, hvorfor de ikke siger noget, især når nu jeg faktisk har nævnt overfor dem, at vi gerne vil med. Jeg tog en snak med dem for godt 2 år siden, hvor jeg selv havde foreslået, at vi fandt på at tage på udflugt snart, og de så kort tid efter tog på kanotur allesammen uden os.

Deres undskyldninger er altid noget i stil med "det tænkte vi ikke lige på" eller "det var ikke lige noget vi har planlagt længe" - hvilket sådan set bare gør det værre. Det er ikke fordi de bevidst ikke inviterer os (tror jeg), de glemmer os bare.

Glemmer jer bare!? Undskyld, det synes jeg lyder langt ude....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemmer jer bare!? Undskyld, det synes jeg lyder langt ude....

Det gør jeg også. Det er sikkert startet fordi de allesammen bor ret tæt på hinanden, og så er det nemt lige at sige "hey, kommer I lige over til Kaffe?" Og der er det jo forståeligt nok, at de ikke ringer til os og spørger, om vi også vil have en kop med. Men gradvist er det bare blevet til først middage og nu alt fra påske- og julefrokoster til kanoture, skovture, ja vel og mærket alle arrangementer.

Selv min lillebrors fødselsdag i oktober måtte jeg invitere os selv med til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, så glemmer de jer fandme ikke! Det er en dårlig undskyldning!! Jeg var blevet rasende, ked af det og skuffet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sovende baby ovenpå mig, og jeg kan ikke nå mit strikketøj eller min kaffe! Kan det ikke godt forsvares at jeg ringer min kæreste hjem fra marken, så han kan tage det til mig? Det er sgu da en træls situation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, så glemmer de jer fandme ikke! Det er en dårlig undskyldning!! Jeg var blevet rasende, ked af det og skuffet

:ditto

Jeg bliver faktisk mere og mere harm på dine vegne, Pumpkins Og jeg forstår slet ikke at dine forældre og bror er med i det!! Det er IKKE OK! :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, så glemmer de jer fandme ikke! Det er en dårlig undskyldning!! Jeg var blevet rasende, ked af det og skuffet

Well, det er jeg også. Men har efterhånden lært at det bare er sådan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Jeg bliver faktisk mere og mere harm på dine vegne, Pumpkins Og jeg forstår slet ikke at dine forældre og bror er med i det!! Det er IKKE OK! :kram2 :kram2

Til min brors forsvar er han kun 12, så ham er jeg nu ikke skuffet over.. Men tak for kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til min brors forsvar er han kun 12, så ham er jeg nu ikke skuffet over.. Men tak for kram

OK, fair nok, din bror er undskyldt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle gedigne røvhoveder Pumpkins! Det er eddermandme tarveligt og totalt langt ude! Især når du HAR gjort dem opmærksomme på det! 

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle gedigne røvhoveder Pumpkins! Det er eddermandme tarveligt og totalt langt ude! Især når du HAR gjort dem opmærksomme på det!

:kram2 :kram2

Tak. Det er rart at vide, at det ikke bare er mig, der er oversensitiv omkring det her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver virkelig at hæve mig over det, men får alligevel et stik i maven, når jeg ser billeder på Facebook fra den tilsyneladende ret hyggelige påskefrokost alle i familien har været til, vel at mærke uden at nogen har inviteret os. Vi snakker mine forældre, min bror, min søster med barn, min tante og onkel med børn, hjemme hos min granmoster. Hvilket, bortset fra min farmor, er al den familie jeg har. Det er bestemt ikke første gang det sker - det er efterhånden blevet en tradition, og jeg pointerer ofte, at vi altså gerne kommer, hvis vi bliver inviteret. Det er bare så tydeligt, at de ikke tænker på os, når de tænker på at lave noget som "familie" :(

Hvor skulle de skamme sig :SM hvad filan er det for en opførelse?! Jeg kan virkelig godt forstå hvis du bliver ked af det :kram2

Jeg kunne godt finde på, hvis det var mig, at sende et brev til dem det omhandler med samme ordlyd, så har alle fået fælles besked.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh lortedag!!!

Tre timers elendig lortesøvn, en baby der er fuldstændig ved siden af sig selv og kun kan falde i søvn med brystet i munden og sover 10-15 min hvis jeg er heldig. Derudover er vores latterligt dyre robotstøvsuger så pisse åndssvag, den kører 5 meter og sætter sig fast under og imellem samtlige møbler i dette hus. I dag var det bare dråben så da den for fjerde gang satte sig fast under kravlegården gav jeg den et ordentligt spark i ren arrigskab, og det kunne den i hvert fald ikke holde til. Godt den kun kostede 5500 kr!!!! Og nu er jeg så mega led og ked over jeg er sådan en idiot, så nu sidder jeg og hyler. Lorte lort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh lortedag!!!

Tre timers elendig lortesøvn, en baby der er fuldstændig ved siden af sig selv og kun kan falde i søvn med brystet i munden og sover 10-15 min hvis jeg er heldig. Derudover er vores latterligt dyre robotstøvsuger så pisse åndssvag, den kører 5 meter og sætter sig fast under og imellem samtlige møbler i dette hus. I dag var det bare dråben så da den for fjerde gang satte sig fast under kravlegården gav jeg den et ordentligt spark i ren arrigskab, og det kunne den i hvert fald ikke holde til. Godt den kun kostede 5500 kr!!!! Og nu er jeg så mega led og ked over jeg er sådan en idiot, så nu sidder jeg og hyler. Lorte lort.

Det er fandme også en lorte dag, du lyder til at have stort :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ventetid til det næste lagersalg åbner...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ØNSKE at Ester gad sidde i en bil, for jeg har det på præcis samme måde, og så ville jeg hoppe op til dig med det samme!

Synes bare ikke jeg kan byde Ester at skulle skrige hysterisk i 1,5 time hver vej

:kram2 til dig søde

Havde min bil ikke været på værkstedet, så havde jeg spurgt om du ville have besøg

Det kan være vi skal lave en date, når den kommer hjem igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møg-graviditet, så er det sagt! Er bare så træt af at banke hovedet mod en mur med alting konstant og af at være frustreret. Synes langt at de få, få hyggelige ting der har været, er overskygget af stress, usikkerhed, frustration, smerter og ting der bare ikke vil lykkedes og som jeg skal blive ved med at bruge energi på :(

 

Har drømt om den graviditet i så ufatteligt mange år og om, hvor hyggeligt og glædeligt det skulle være, når den endelig blev en realitet. Og lige nu er det bare ikke hverken spor hyggeligt eller glædeligt. Ved ikke om jeg er mest sur på mine egne (åbenbart helt, helt urealistiske) forventninger eller på realiteterne lige nu :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.