SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Det ville jeg gøre! :lol

Det har jeg gjort før .. Ja, jeg er en typisk serieutro!

Han synes altid jeg er viiiiiild god til at gætte hvad der skal ske :P ha ha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er alligevel ret nederen at være flaskemor, når man bare lige skal sætte vand over til de flasker, der er i sterilisatoren, og ikke lige tænker sig om, inden man stiller en natflaske i mikrobølgeovnen. Så må man stå i lyset fra telefonens lommelygte og koge flasker, mens man beder til, at det kan lade sig gøre at finde en sikring magen til det gamle porcelænslort man lige har sprunget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er alligevel ret nederen at være flaskemor, når man bare lige skal sætte vand over til de flasker, der er i sterilisatoren, og ikke lige tænker sig om, inden man stiller en natflaske i mikrobølgeovnen. Så må man stå i lyset fra telefonens lommelygte og koge flasker, mens man beder til, at det kan lade sig gøre at finde en sikring magen til det gamle porcelænslort man lige har sprunget.

:lolhit undskyld,men det fik smilet frem - er det de store eller små porcelænssikringer og hvor i landet er I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skriv hvis du har behovet! Jeg ved jo lige præcis hvordan det er. Det er simpelthen en rocker svær rolle at have i sådan en omgang :( :kram2

Ej jeg har helt overset dit indlæg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto du ved hvor jeg er :kiss

Og også dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vågne op til kokkens helvede - igen!! Hvordan knægten har formået at slukke alarmen her til morgen, er mig et under.

Dernæst stikker begge unger + hund, af ud af fordøren uden jeg bemærker det :blink

Heldigvis var børnene ikke rejst langt væk, og hunden kom da også hjem igen, men... For pokker da for en morgen/formiddag :(

De laver bare ALT det de ikke må, og er totalt ligeglade med konsekvenser..

Suuuuuuuuuk!!!!!

Heldigvis har J ferie fra mandag...

Hvad er det for nogle alarmer I har? Jeg troede da egentlig, at de fleste babyalarmer begynder at bippe, hvis babydelen bliver slukket :chin:

Og sikke en forskrækkelse :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ene hund skal aflives :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ene hund skal aflives :boo

Åh nej da, hvorfor? :boo :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jøsses da... :kram2

Må man være så brutal at spørge, om I har fået en tidshorisont?

Det var og er en navnløs sorg at miste vores far, men tiden op til var på en mærkelig måde langt værre og sværere at håndtere, end det var, da katastrofen så indtraf (5 år i overmorgen, men hvem tæller..).

Og så et ekstra kram til dig, Lady H, på denne dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ene hund skal aflives :boo

Åhr nej da! :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så et ekstra kram til dig, Lady H, på denne dag.

:ditto

:kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fire (!) store myggestik på røven! :prik seriøst, lorte-myg, find da lige et andet sted at stikke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så et ekstra kram til dig, Lady H, på denne dag.

:kiss hvor er du bare megasød!

Jeg har lige været på kirkegården, og der var smukt og adskillige buketter udover min egen. Solen skinner og om lidt skal jeg på tur med min bedste-veninde-siden--altid - det bliver en god dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

:kram :kram2 :kram

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ene hund skal aflives :boo

:boo det er så frygteligt at skulle af med sine dyr :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss hvor er du bare megasød!

Jeg har lige været på kirkegården, og der var smukt og adskillige buketter udover min egen. Solen skinner og om lidt skal jeg på tur med min bedste-veninde-siden--altid - det bliver en god dag.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss hvor er du bare megasød!

Jeg har lige været på kirkegården, og der var smukt og adskillige buketter udover min egen. Solen skinner og om lidt skal jeg på tur med min bedste-veninde-siden--altid - det bliver en god dag.

Stort :kram til dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for nogle alarmer I har? Jeg troede da egentlig, at de fleste babyalarmer begynder at bippe, hvis babydelen bliver slukket :chin:

Og sikke en forskrækkelse :( :kram2

Ikea alarmer. Den bipper også, men det er sådan en svag lyd, men han havde ikke slukket hans alarm, blot skruet ned. Hvordan pokker han har nået op til den, aner jeg ikke.

Det var lidt af en forskrækkelse, at de bare var stukket af, så i dag holder jeg øje med dem, som en høg over en mus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss hvor er du bare megasød!

Jeg har lige været på kirkegården, og der var smukt og adskillige buketter udover min egen. Solen skinner og om lidt skal jeg på tur med min bedste-veninde-siden--altid - det bliver en god dag.

Dejligt han stadig er husket med blomster og besøg. Ha en smuk dag søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ring så!

Kommer der svar på prøven i dag? :goodluck :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer der svar på prøven i dag? :goodluck :kram2

Måske først i morgen eller fredag... jeg er bare utålmodig. Tak søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mor snart skal ha nyt knæ - hvilket ikke er helt ufarligt da hun har meget dårligt hjerte. Forudser mange bekymringer denne sensommer. Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikea alarmer. Den bipper også, men det er sådan en svag lyd, men han havde ikke slukket hans alarm, blot skruet ned. Hvordan pokker han har nået op til den, aner jeg ikke.

Det var lidt af en forskrækkelse, at de bare var stukket af, så i dag holder jeg øje med dem, som en høg over en mus!

Kædelås på hoveddøren! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss hvor er du bare megasød!

Jeg har lige været på kirkegården, og der var smukt og adskillige buketter udover min egen. Solen skinner og om lidt skal jeg på tur med min bedste-veninde-siden--altid - det bliver en god dag.

Det lyder som om, det bliver en rigtig fin dag! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.