SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Min søn gider ikke sige godnat til mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

C er virkelig en røv for tiden. Synes virkelig han skuffer på så mange punkter. Har prøvet at snakke med ham, men det har slet ikke hjulpet, tværtimod. Jeg kan normalt godt synes, at han er en klaphat i en halv dag af gangen, men så heller ikke længere. Men nu har det stået på et godt stykke tid, og det går bare ikke den rigtige vej.. Ved sgu ikke, hvordan jeg skal vende det her. :(

Sig til hvis du har brug for at snakke :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn gider ikke sige godnat til mig :(

Av! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C er virkelig en røv for tiden. Synes virkelig han skuffer på så mange punkter. Har prøvet at snakke med ham, men det har slet ikke hjulpet, tværtimod. Jeg kan normalt godt synes, at han er en klaphat i en halv dag af gangen, men så heller ikke længere. Men nu har det stået på et godt stykke tid, og det går bare ikke den rigtige vej.. Ved sgu ikke, hvordan jeg skal vende det her. :(

:kram2 ved ikke hvad jeg skal råde dig til, det der parforholdsnoget er pisse besværligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C er virkelig en røv for tiden. Synes virkelig han skuffer på så mange punkter. Har prøvet at snakke med ham, men det har slet ikke hjulpet, tværtimod. Jeg kan normalt godt synes, at han er en klaphat i en halv dag af gangen, men så heller ikke længere. Men nu har det stået på et godt stykke tid, og det går bare ikke den rigtige vej.. Ved sgu ikke, hvordan jeg skal vende det her. :(

Arg - not cool :(

Håber det vender :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C er virkelig en røv for tiden. Synes virkelig han skuffer på så mange punkter. Har prøvet at snakke med ham, men det har slet ikke hjulpet, tværtimod. Jeg kan normalt godt synes, at han er en klaphat i en halv dag af gangen, men så heller ikke længere. Men nu har det stået på et godt stykke tid, og det går bare ikke den rigtige vej.. Ved sgu ikke, hvordan jeg skal vende det her. :(

FUCK! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12345678910

Puha det her skrigende baby er hårdt :boo

Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op har prøvet alt og det eneste hun vil er at ligge ved mit bryst :(

Jeg har lyst til at ringe Nichlas hjem, bare en time, men jeg ved at hun bare vil skrige ligeså højt og jeg vil så stadig ikke slappe af

Alle mødre burde overøses med gaver som kompensation for søvn, hvile og mulig tabt hørelse :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12345678910

Puha det her skrigende baby er hårdt :boo

Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op har prøvet alt og det eneste hun vil er at ligge ved mit bryst :(

Jeg har lyst til at ringe Nichlas hjem, bare en time, men jeg ved at hun bare vil skrige ligeså højt og jeg vil så stadig ikke slappe af

Alle mødre burde overøses med gaver som kompensation for søvn, hvile og mulig tabt hørelse :rolleyes

Oh yes! Lad det regne med gaver!

Med det sagt: træk vejret! Vær der for hende! Der findes ikke forkælelse! Hun må gerne bo ved dine babser, spise der, sove der, ligge og glo der - det er fint! Få en strækvikle, placer hende der og hav mulighed for at lave andre ting. Eller, sæt røven i sofaen, stabel op med hele lejlighedens udvalg af puder og dyner, sæt Netflix på, spis chokolade, netshop, nyd din baby :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yes! Lad det regne med gaver!

Med det sagt: træk vejret! Vær der for hende! Der findes ikke forkælelse! Hun må gerne bo ved dine babser, spise der, sove der, ligge og glo der - det er fint! Få en strækvikle, placer hende der og hav mulighed for at lave andre ting. Eller, sæt røven i sofaen, stabel op med hele lejlighedens udvalg af puder og dyner, sæt Netflix på, spis chokolade, netshop, nyd din baby :loveshower

I try :kiss

Men det er som om at jeg altid sidder af h til når hun vil ligge der - selvom jeg har stablet op med dyner og puder i ryggen så efter 10 min har jeg ondt somewhere :rolleyes

Men det er nok loddet som mor - men hvad gør man ikke for de små pus :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I try :kiss

Men det er som om at jeg altid sidder af h til når hun vil ligge der - selvom jeg har stablet op med dyner og puder i ryggen så efter 10 min har jeg ondt somewhere :rolleyes

Men det er nok loddet som mor - men hvad gør man ikke for de små pus :biglove

Det dur jo ikke at du for ondt! Det er ikke holdbart :chin:

Hvad med at du ligger ned og hun så ligger på din mave/bryst? Hvis du ligger på sofaen med en lækker pude i nakken/øverste del af ryggen, så kan du sagtens amme sådan :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det dur jo ikke at du for ondt! Det er ikke holdbart :chin:

Hvad med at du ligger ned og hun så ligger på din mave/bryst? Hvis du ligger på sofaen med en lækker pude i nakken/øverste del af ryggen, så kan du sagtens amme sådan :kiss

Hun har bare så travlt med kravlebevægelser og løft af hovedet så hun kan ikke ligge ovenpå mig mave mod mave :chin:

Jeg synes det er så hårdt at sidde og amme for selvom jeg ligger hende godt til så er det som om at positionen i længere tid er for dårlig :chin: den bedste stilling pt er hvor jeg sidder i skrædder stilling med ammepuden på mine ben - men her skal jeg have ret ryg og det er ret hårdt i flere timer :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I try :kiss

Men det er som om at jeg altid sidder af h til når hun vil ligge der - selvom jeg har stablet op med dyner og puder i ryggen så efter 10 min har jeg ondt somewhere :rolleyes

Men det er nok loddet som mor - men hvad gør man ikke for de små pus :biglove

Baby/børne sækkestol.... Sunes tante syede en til Leonora som fungerede både som sækkestol hun kunne ligge/sidde i og som ammepude plus rygstøtte til os selv....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C er virkelig en røv for tiden. Synes virkelig han skuffer på så mange punkter. Har prøvet at snakke med ham, men det har slet ikke hjulpet, tværtimod. Jeg kan normalt godt synes, at han er en klaphat i en halv dag af gangen, men så heller ikke længere. Men nu har det stået på et godt stykke tid, og det går bare ikke den rigtige vej.. Ved sgu ikke, hvordan jeg skal vende det her. :(

Øv håber i får det vendt snart :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været hjemme en halv dag efter 3 dage væk med børnene og vi skændes allerede igen. Fuck altså :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været hjemme en halv dag efter 3 dage væk med børnene og vi skændes allerede igen. Fuck altså :boo

:boo åhhh søde :kram det dur slet ikke :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været hjemme en halv dag efter 3 dage væk med børnene og vi skændes allerede igen. Fuck altså :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været hjemme en halv dag efter 3 dage væk med børnene og vi skændes allerede igen. Fuck altså :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kram

  

Stort kram til dig kiss

  

Dejligt han stadig er husket med blomster og besøg. Ha en smuk dag søde kram2

  

Det lyder som om, det bliver en rigtig fin dag! :)

  

Dejligt med masser af blomster :biglove

kram

  

:kram2

  

:kiss

  

Hvor fint :7himmel

kram

  

Hvor dejligt med masser af blomster :biglove

Og kram - det var 9 år siden min far døde i maj og det er fandme noget røv <_<

(Jeg måtte lige luge lidt i smileyerne)

:lovebk Jeg bliver helt flov :blush

Jeg plejer at få blomsterhandleren til at bringe en dekoration ud til fødsels- og dødsdag, og så tager min storesøster derud, men nu er jeg jo flyttet så meget tættere på, at jeg kan tage derud selv. Det kan lyde morbidt, men det gør mig glad - det betyder meget for mig at besøge graven og at sikre, at der er blomster til mærkedage og højtider (og så kan jeg sørge for en blomst til mine farforældre, der ligger skråt over for, samtidig). Min søster og jeg griner i øvrigt ind imellem lidt af, at han såmænd også ville have undret sig slemt, hvis ikke vi sørgede godt for graven - på samme måde som han ville have taget de flere hundrede deltagere til hans bisættelse som en ren selvfølge :D :rolleyes

Jeg har været på Trapholt med et af mine yndlingsmennesker i verden, og har sludret og drukket hvidvin - det var en fin måde at tilbringe en ellers ikke så fed årsdag. Hurra for at være flyttet til Sønderjylland :biglove

Ekstra kram til dig fru SP - "røv" er et yderst rammende ordvalg :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været hjemme en halv dag efter 3 dage væk med børnene og vi skændes allerede igen. Fuck altså :boo

:kram2 åh nej.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været hjemme en halv dag efter 3 dage væk med børnene og vi skændes allerede igen. Fuck altså :boo

:(_:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby/børne sækkestol.... Sunes tante syede en til Leonora som fungerede både som sækkestol hun kunne ligge/sidde i og som ammepude plus rygstøtte til os selv....

Ville hun skulle sidde i sækkestolen mens jeg ammer? :chin: forestiller mig at jeg skal have lange bryster - men det er måske mere teknikken? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Little Miss: kæmpe :kram og øv altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Betterøv der bliver ved med at vågne, rejse sig og pylre for så at splatte ud når han kommer op...

Så nu ligger mor og koger med bette M ovenpå...

Svært at lære at sove i egen seng ja tak...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der så bare var tale om et par uger. Nu har det stået på siden starten af juni :(

Og jeg prøver at ligge ham for sig selv hver dag! Både hvor han er faldet i søvn i mine arme, og hvor han falder i søvn i sengen <_<

Arthur sov først i sin bv efter 3 måneder. Det er først inden for den seneste uges tid jeg har kunne putte ham uden at amme ham i søvn (han er 5 måneder).

Din lille bebs har aldrig prøvet at være alene ❤ det skal nok komme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det ene problem da i hvert fald løst :kram2

Ja! Og det ene problem kunne løse maaaange andre :rolleyes :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.