SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg skulle modtage en mail med eksamensemne her til morgen. Det er ikke kommet! Og jeg kan ikke kontakte nogen for at få hjælp :prik minutterne går og jeg får mere og mere damp ud af ørerne! :shooter

Edit: har åbenbart en underviser der ikke kan klokken. Nu har jeg fået det, og det er oven i købet det jeg helst ville ha' :)

Puh godt det kom og held og lykke med eksamen og :yay for godt emne :kiss :kram2

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puh godt det kom og held og lykke med eksamen og :yay for godt emne :kiss :kram2

:goodluck

Tak søde! Nu er jeg sgu snart færdiguddannet :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg bliver en dårlig mor når jeg har minus overskud :-( Øv jeg har fået råbt lidt for meget af drengene de sidste par dage her...suk...godt manden har ferie nu her så vi forhåbentlig kan få nogle gode dage uden for mange kampe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde! Nu er jeg sgu snart færdiguddannet :O

Dét er SÅ vildt du er det lige om lidt - og mega fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg bliver en dårlig mor når jeg har minus overskud :-( Øv jeg har fået råbt lidt for meget af drengene de sidste par dage her...suk...godt manden har ferie nu her så vi forhåbentlig kan få nogle gode dage uden for mange kampe

Det kender vi vist alle! Det er en skod følelse, men man må bare op på "mor-hesten" igen. Jeg har selv sådanne nogle perioder, og selvom det lyder lidt for let, har jeg faktisk på det seneste forsøgt at sige til mig selv, at jeg i dag ikke VILLE blive sur. Og det har faktisk hjulpet lidt.

Men det lyder godt, at du får lidt aflastning nu! Håber I får nogle gode dage sammen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader seriøst vores komfur <_< Hvis man skruer op, så bulrer det derudaf med varme og skruer man så bare en enkelt tak ned, så slukker det nærmest <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg bliver en dårlig mor når jeg har minus overskud :-( Øv jeg har fået råbt lidt for meget af drengene de sidste par dage her...suk...godt manden har ferie nu her så vi forhåbentlig kan få nogle gode dage uden for mange kampe

Er du okay for tiden? Synes der kommer mange af disse opdateringer for tiden :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så ærgelig over ikke at være til hygge hos Stephi. og selvfølgelig vælger Mathilde idag til ikke at ville sove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du okay for tiden? Synes der kommer mange af disse opdateringer for tiden :kram

Tak fordi du spørger. Men ja langt de fleste dage er jeg okay. Men det svinger rigtig meget og det skyldes tildels den dårlige natte søvn og så at jeg vist pt trænger til at komme lidt mere ud af huset. Men lige de sidste par dage her har været lidt stride Sys jeg.

Men nu har manden fri i 9 dage og i aften skal jeg til fest med mine kollegaer og søndag tager vi i sommerhus så håber det giver lidt positiv energi ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så ærgelig over ikke at være til hygge hos Stephi. og selvfølgelig vælger Mathilde idag til ikke at ville sove :(

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahhhh. Vi har lige haft det og der sagde både læge og vuggestue at det først var når blærerne er væk og tørre. Ligesom med skoldkopper. Det er mega smitsomt, halvdelen af vuggestuen havde det :rolleyes

Vi fik også at vide, at de må komme, når de ikke har feber mere. Det skulle smitte inden blærerne kommer :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik også at vide, at de må komme, når de ikke har feber mere. Det skulle smitte inden blærerne kommer :chin:

Det var også det jeg sagde til dem, men de insisterede hårdnakket på at blærerne altså også smitter. Så kontaktede jeg jo lægen, som også sagde at blærerne skulle være 'tørre' før han var helt sikker på ikke at smitte :rolleyes måske det er sådan en 'better safe than sorry'-tilgang.

At de så nærmest ikke ville tage imod ham da var helt udtørret og ikke påvirket mere "fordi han så farlig ud med alle de sår" er et helt kapitel for sig :P

Min pointe var vist at man ikke 'bare' kan sende dem af sted hvis de ikke er påvirkede, det er ikke alle institutioner der vil tage imod dem når der stadig er blærer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også det jeg sagde til dem, men de insisterede hårdnakket på at blærerne altså også smitter. Så kontaktede jeg jo lægen, som også sagde at blærerne skulle være 'tørre' før han var helt sikker på ikke at smitte :rolleyes måske det er sådan en 'better safe than sorry'-tilgang.

At de så nærmest ikke ville tage imod ham da var helt udtørret og ikke påvirket mere "fordi han så farlig ud med alle de sår" er et helt kapitel for sig :P

Min pointe var vist at man ikke 'bare' kan sende dem af sted hvis de ikke er påvirkede, det er ikke alle institutioner der vil tage imod dem når der stadig er blærer :)

Ah, på den måde :)

Ja, det er jo forskelligt fra sted til sted, hvor "emsige" de er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah, på den måde :)

Ja, det er jo forskelligt fra sted til sted, hvor "emsige" de er :)

Helt klart. Måske de er lidt mere sippede i Tårnby, men min veninde i Københavns kommune måtte også troppe op med print fra Sundhedsstyrelsen og jeg ved ikke hvad, for at få lov at aflevere sin helt friske knægt efter hånd-fod-mund :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i benene!!!

Pga bilen må Leah jo fragtes på gåben frem og tilbage.

Jeg er vant til at sidde på min mås hele dagen, så en tur på 5km er altså hårdt ved benene! Og gik den også i går jo..

Hun skal hentes om lidt - meeeeeen... Tror jeg vil se om den kan tørres af på hendes farmand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fundet den perfekte blazer til fest i morgen, og den er slet ikke til at opdrive i min størrelse :(

At jeg har sagt ja til at hjælpe med nogle ting ifm festen i morgen, og jeg orker det seriøst ikke nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fundet den perfekte blazer til fest i morgen, og den er slet ikke til at opdrive i min størrelse :(

At jeg har sagt ja til at hjælpe med nogle ting ifm festen i morgen, og jeg orker det seriøst ikke nu![/

ØV :kram :kram2 håber energien kommer til dig og det bliver en god dag :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fundet den perfekte blazer til fest i morgen, og den er slet ikke til at opdrive i min størrelse :(

At jeg har sagt ja til at hjælpe med nogle ting ifm festen i morgen, og jeg orker det seriøst ikke nu![/

ØV :kram :kram2 håber energien kommer til dig og det bliver en god dag :kiss

Tak, søde :kram2

Jeg glæder mig til festen, men jeg skal bare lige omdanne to kyllinger til tærter først :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en lidt dum dag.

Jeg havde brug for at være sammen med Nichlas -tale om vores dag, dagen før eller et eller andet -bare over frokosten eller noget.. så ikke noget alvorligt.

Men idag er Nichlas stadigvæk i dårligt humør over at han ingen snus har og jeg kan ikke engang få en hel sætning ud af ham.

Det bliver en lang og ensom dag kan jeg mærke...

Åndssvagt når man har brug for menneskelig kontakt og han så på ingen måde har lyst til at være social med mig...

Nu er han gået i bad og skal på arbejde om 40 min.. Hvis jeg kender ham ret så tager han et laaaangt bad for at undgå mig nu når jeg har udtrykt at jeg godt gad at bruge 10 min sammen :rolleyes

Yay for god stemning :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Ms møg belastende kammerat kommer hele weekenden fra morgen til aften for at hjælpe med huset magter ikke at høre på ham...

Kan man serverer noget der får folk til at miste stemmen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg lillw C har fået en ekstrem slem hoste, så hver gang hun næsten er faldet i søvn, nliver hun vækket af hoste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt... Burde bare virkelig gå i seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Benjamin er blevet forkølet og fået lidt feber :( Han blev puttet til nat ca 19.30, og for 10min siden vågner han så - kan høre at han er helt vågen nu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Ms møg belastende kammerat kommer hele weekenden fra morgen til aften for at hjælpe med huset magter ikke at høre på ham...

Kan man serverer noget der får folk til at miste stemmen

 

Det kunne ellers være smart :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liiiiiidt træt af at E tog en powernap omkring kl 18 og derfor stadig er lysvågen. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.