SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Øv CE har feber igen her til eftermiddag :boo

:kram2 håber snart det vender

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og nu også med opkast, dårlig mave og feber :(

Åh nej :(

Det er ovre snart!!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :(

Det er ovre snart!!

:kram

Tak - det håber jeg virkelig :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over, at min mand kørte hjemmefra kl. 14.10 for at sætte sejl på båden og han er stadig ude på båden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden skulle op på loftet efter kuffert o så har man straks en vågen baby :-/ forudser allerede dårlig nat alene...suk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden skulle op på loftet efter kuffert o så har man straks en vågen baby :-/ forudser allerede dårlig nat alene...suk...

Det er da for irriterende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sq let træt af, at min mand først i aften (i øvrigt helt tilfældigt) lige får nævnt for mig, at han da skal til København på onsdag, så jeg skal tage tidligt fri og være alene med ungerne <_< . Så må vi da håbe, at der ikke er noget i min arbejdskalender dér... Utroligt som han altid er SÅ FLOT med min tid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde puttet Oliver, og kunne høre, at M SLET ikke kunne håndtere putningen af David. Så jeg tilbød at overtage, og sagde så henkastet, at han gerne lige måtte høre efter Oliver imens. BIG MISTAKE!!!

Da jeg 10 min. senere havde fået David til ro, kunne jeg høre M lave høje lyde og fis og ballade i soveværelset. Oliver havde rodet lidt rundt, så M var gået ind til ham og fået vækket ham HELT op <_<

På ny måtte jeg i gang med putningen af Oliver, som nu havde lange udsigter. M var imellemtiden listet i kontoret, mens køkkenet stadig lignende noget der var løgn efter aftensmaden. Så gik ind, og spurgte lidt vredt, om han ikke kunne tage at gøre sig lidt effektiv, når jeg nu skulle hænge på flere timers putning. Hans svar: Jeg ER effektiv. Jeg arbejder!

Shit hvor er jeg træt af hans åndssvags arbejde samt manglende evne til at fornemme hvornår han skal være en del af familien...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde puttet Oliver, og kunne høre, at M SLET ikke kunne håndtere putningen af David. Så jeg tilbød at overtage, og sagde så henkastet, at han gerne lige måtte høre efter Oliver imens. BIG MISTAKE!!!

Da jeg 10 min. senere havde fået David til ro, kunne jeg høre M lave høje lyde og fis og ballade i soveværelset. Oliver havde rodet lidt rundt, så M var gået ind til ham og fået vækket ham HELT op <_<

På ny måtte jeg i gang med putningen af Oliver, som nu havde lange udsigter. M var imellemtiden listet i kontoret, mens køkkenet stadig lignende noget der var løgn efter aftensmaden. Så gik ind, og spurgte lidt vredt, om han ikke kunne tage at gøre sig lidt effektiv, når jeg nu skulle hænge på flere timers putning. Hans svar: Jeg ER effektiv. Jeg arbejder!

Shit hvor er jeg træt af hans åndssvags arbejde samt manglende evne til at fornemme hvornår han skal være en del af familien...

Føj en aften.

De mænd skal altså lære hvornår man snakker til baby og hvornår man ikke gør

Møg irriterende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget :( Eigil har lige været hjemme en uge, på grund af feber, som vidste sig at være mellemørebetændelse og så nu hånd-, fod-, og mundsyge til Ida, som højst sandsynligt smitter Eigil også

Det er ikke sikkert de bliver så påvirket af det og hvis de ikke er påvirket må de gerne komme i institution. Vi har lige været igennem det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke sikkert de bliver så påvirket af det og hvis de ikke er påvirket må de gerne komme i institution. Vi har lige været igennem det.

Storms hånd-, fod- og mindste tog under 24 timer... Vi har været dødheldige med de børnesygdomme det, han var heller ikke voldsomt plaget af sine skoldkopper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over, at min mand kørte hjemmefra kl. 14.10 for at sætte sejl på båden og han er stadig ude på båden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg besøgte mine forældre idag og i en travl hverdag hvor deres teenager-børn har haft ansvaret for luftning af deres hund så har hunden maks været ude 2 gange om dagen kort :boo

Udover dette så har hunden tabt sig, haft diarré og har ikke ville spise sin tørkost..

Min mor havde ringet til dyrlægen som havde fortalt at det var helt normalt i hans alder.

Jeg NÆGTER at tro på at det er sådan det skal være så jeg tog ham med hjem så han kan få nogle gode ture, mulighed for at blive lukket ud i en have og så prøver vi med noget godt foder..

Jeg giver det en lille måned for at se om ikke hans mave får det bedre og at han tager lidt på -hvis ikke, så får vi ham aflivet.. Han skal ikke lide mere end højst nødvendigt og han er trods alt 13 år..

Jeg er så ked af at mine forældre ikke har set det noget før at vægten er gået nedad og at de ikke har banket i bordet når mine søskende ikke har gået nogle ordentlige ture..

Nichlas så lidt stram ud i ansigtet da han så at jeg havde ham med hjem, men efter at han kiggede på hans tilstand kunne han godt forstå det. Og så hjælper det ikke at han ikke har mere snus (Jeps, det bruger han :rolleyes) så hans humør er ikke lige på det højeste...

Jeg er ret upopulær, men jeg er ligeglad..

Håber bare ikke at jeg føder i nat når der er lidt dårlig stemning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg besøgte mine forældre idag og i en travl hverdag hvor deres teenager-børn har haft ansvaret for luftning af deres hund så har hunden maks været ude 2 gange om dagen kort :boo

Udover dette så har hunden tabt sig, haft diarré og har ikke ville spise sin tørkost..

Min mor havde ringet til dyrlægen som havde fortalt at det var helt normalt i hans alder.

Jeg NÆGTER at tro på at det er sådan det skal være så jeg tog ham med hjem så han kan få nogle gode ture, mulighed for at blive lukket ud i en have og så prøver vi med noget godt foder..

Jeg giver det en lille måned for at se om ikke hans mave får det bedre og at han tager lidt på -hvis ikke, så får vi ham aflivet.. Han skal ikke lide mere end højst nødvendigt og han er trods alt 13 år..

Jeg er så ked af at mine forældre ikke har set det noget før at vægten er gået nedad og at de ikke har banket i bordet når mine søskende ikke har gået nogle ordentlige ture..

Nichlas så lidt stram ud i ansigtet da han så at jeg havde ham med hjem, men efter at han kiggede på hans tilstand kunne han godt forstå det. Og så hjælper det ikke at han ikke har mere snus (Jeps, det bruger han :rolleyes) så hans humør er ikke lige på det højeste...

Jeg er ret upopulær, men jeg er ligeglad..

Håber bare ikke at jeg føder i nat når der er lidt dårlig stemning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg besøgte mine forældre idag og i en travl hverdag hvor deres teenager-børn har haft ansvaret for luftning af deres hund så har hunden maks været ude 2 gange om dagen kort :boo

Udover dette så har hunden tabt sig, haft diarré og har ikke ville spise sin tørkost..

Min mor havde ringet til dyrlægen som havde fortalt at det var helt normalt i hans alder.

Jeg NÆGTER at tro på at det er sådan det skal være så jeg tog ham med hjem så han kan få nogle gode ture, mulighed for at blive lukket ud i en have og så prøver vi med noget godt foder..

Jeg giver det en lille måned for at se om ikke hans mave får det bedre og at han tager lidt på -hvis ikke, så får vi ham aflivet.. Han skal ikke lide mere end højst nødvendigt og han er trods alt 13 år..

Jeg er så ked af at mine forældre ikke har set det noget før at vægten er gået nedad og at de ikke har banket i bordet når mine søskende ikke har gået nogle ordentlige ture..

Nichlas så lidt stram ud i ansigtet da han så at jeg havde ham med hjem, men efter at han kiggede på hans tilstand kunne han godt forstå det. Og så hjælper det ikke at han ikke har mere snus (Jeps, det bruger han :rolleyes) så hans humør er ikke lige på det højeste...

Jeg er ret upopulær, men jeg er ligeglad..

Håber bare ikke at jeg føder i nat når der er lidt dårlig stemning

Jeg synes det er så godt at du tog ham med hjem, jeg håber virkelig at han får det bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 4 var hun så frisk og ubarmhjertigt vågen :zzz

Er det i øvrigt bare mig, der synes, at det ville være nok så passende, om det var den, der har barsel, der stod op så... Jeg har hende jo om natten, fordi jeg ammer, men sjovt nok spiller det til, at gemalen ikke løfter en babyrelateret finger før kl syv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 4 var hun så frisk og ubarmhjertigt vågen :zzz

Er det i øvrigt bare mig, der synes, at det ville være nok så passende, om det var den, der har barsel, der stod op så... Jeg har hende jo om natten, fordi jeg ammer, men sjovt nok spiller det til, at gemalen ikke løfter en babyrelateret finger før kl syv <_<

Øv, what. Går han hjemme på barsel og du skal på arbejde, men det er dig der må stå op med barnet kl. 04?! :blink

Den var sgu ikke gået herhjemme! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, what. Går han hjemme på barsel og du skal på arbejde, men det er dig der må stå op med barnet kl. 04?! :blink

Den var sgu ikke gået herhjemme! :prik

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, what. Går han hjemme på barsel og du skal på arbejde, men det er dig der må stå op med barnet kl. 04?! :blink

Den var sgu ikke gået herhjemme! :prik

Hvis ret skal være ret, så har jeg ikke taget fat i ham og bedt ham om at tage hende - jeg bliver bare noget tøseagtig og synes, at han burde lette sig af sig selv :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke sikkert de bliver så påvirket af det og hvis de ikke er påvirket må de gerne komme i institution. Vi har lige været igennem det.

Ahhhh. Vi har lige haft det og der sagde både læge og vuggestue at det først var når blærerne er væk og tørre. Ligesom med skoldkopper. Det er mega smitsomt, halvdelen af vuggestuen havde det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ret skal være ret, så har jeg ikke taget fat i ham og bedt ham om at tage hende - jeg bliver bare noget tøseagtig og synes, at han burde lette sig af sig selv :rolleyes

Enig. Men han fik ikke mange forsøg for at komme ind i kampen af sig selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hele overetagen flyder... Og det er egentligt med vilje at det gør det, for jeg ved godt hvad jeg skal lave i weekenden. Og det kan jeg bare ikke lige overskue nu. Naaaaahh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C har fået endnu flere røde knopper i hovedet og på armene :-(

Hvis det er sygdom , burde det så ikke sprede sig til andre stedet også ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ret skal være ret, så har jeg ikke taget fat i ham og bedt ham om at tage hende - jeg bliver bare noget tøseagtig og synes, at han burde lette sig af sig selv :rolleyes

Når det handler om babyer, så skal mænd oftest hjælpes lidt på vej :rolleyes

Jeg havde helt sikkert taget fat i ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle modtage en mail med eksamensemne her til morgen. Det er ikke kommet! Og jeg kan ikke kontakte nogen for at få hjælp :prik minutterne går og jeg får mere og mere damp ud af ørerne! :shooter

Edit: har åbenbart en underviser der ikke kan klokken. Nu har jeg fået det, og det er oven i købet det jeg helst ville ha' :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.