SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Aja, jeg skriver lige PB i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sigyn har fanget en gråspurv gennem vinduet. Føler jeg skal kaste op :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av min lænd har låst sig. Fuck jeg har ondt i hele kadaveret og er møg træt. Og lige Idag får jeg ondt i maven af kaffe :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av min lænd har låst sig. Fuck jeg har ondt i hele kadaveret og er møg træt. Og lige Idag får jeg ondt i maven af kaffe :rolleyes

Lorte-kadaver!

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-kadaver!

:kiss

Ja mon ikke - hvor pokker bestiller man et nyt, eller nye reservedele henne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja mon ikke - hvor pokker bestiller man et nyt, eller nye reservedele henne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at manden har brugt/kommer til at bruge 22-23.000 kr på sig selv.

Hmmmmm

Hvad har han dog købt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møf. Bow's by stær har sååååå mange fine sløjfer men åbenbart ikke lige præcis den farve+størrelse, som jeg gerne vil have <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

udsigten til 14 dage med syge børn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

udsigten til 14 dage med syge børn :(

Skoldkopper?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skoldkopper?

Nope hånd-, fod/ og mundsyge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope hånd-, fod/ og mundsyge

Arh øv! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal det være mega skod vejr, når jeg skal gå op og hente Leah. Ih!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh øv! :kram

Meget :( Eigil har lige været hjemme en uge, på grund af feber, som vidste sig at være mellemørebetændelse og så nu hånd-, fod-, og mundsyge til Ida, som højst sandsynligt smitter Eigil også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har egentlig ikke tænkt så meget i specifikke metoder. Hvordan gør man med den? Hun plejer ikke at være glad for at vi går, så normalt er vi derinde til hun sover.

Hun er 8,5 måned. Der er også tigerspring nu, så det har jo nok noget at sige, men forstår alligevel ikke at det går SÅ galt!

Ja, vi fik lige tjekket ørerne i går. Der er heldigvis ingenting, selvom jeg synes hun har mange tegn på det. Men det må jo så være noget andet.

Tja, hun spiser ret meget synes jeg. Men ikke hver gang hun vågner. Men med 2-3 timers mellemrum tror jeg.

Tja, den gik bedre end i går, men ikke ligefrem godt. Hun sov 21.30 og jeg gik selv i seng kl 22. Så var hun vågen og blev ammet kl 24, fik en sut kl 1.30 og var så rigtig ked af det omkring kl 3 (mistænker mareridt), hvor jeg måtte gå rundt med hende i et kvarter og hun derefter lå vågen i ca 20 min før hun så selv faldt i søvn igen. Så ammede jeg igen kl 6 og vi stod så op kl 7

Tak for kram allesammen. Synes virkelig det er hårdt lige nu og er ikke en ret god mor i øjeblikket :(

Tigerspringet kan sagtens være årsagen og hun er lige i slutfasen nu,ikke? Det fucker med søvnen og kan give mareridt. Jeg ville finde al min tålmodighed og være der for hende, selvom det er pisse hårdt. Hvis hun bliver ked af det når du går fra hende, synes jeg i hvert fald ikke det er noget du skal eksperimentere med. Hun er så lille og gør intet af det der irriterer bevidst.

Det er en (hård) fase, men den går over :Kiss

Det kan du skrive tilbage til mig, når jeg skriver som dig om 3-4 uger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HBO virker ikke :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad har han dog købt?

Computer.

Guldhalskæde

Tatovering

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans penge eller fælles penge? :chin:

Fælles.

Dog med min tilladelse.

Men stadig mange penge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare minus på overskud og har en kæreste der fatter hat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av min lænd har låst sig. Fuck jeg har ondt i hele kadaveret og er møg træt. Og lige Idag får jeg ondt i maven af kaffe :rolleyes

Og nu også med opkast, dårlig mave og feber :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu også med opkast, dårlig mave og feber :(

Ej, for pokker, kadaver, tag dig lige sammen! <_<

God bedring, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, for pokker, kadaver, tag dig lige sammen! <_<

God bedring, søde :kiss

Tak søde :kram2

Men typisk hvis jeg bliver syg når jeg har planer med mine venner. Sidst jeg så dem måtte jeg kører hjem efter 2 timer fra 25 års fødselsdag, pga Mie kastede op og A gik i panik. Og forrige gang til påskefrokost fik jeg feber og måtte tage tidligt hjem og hang bare den tid jeg var der :rolleyes

Det er ligesom da jeg var barn, hver gang jeg glædede mig til noget blev jeg syg :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih det er bare ikke min dag i dag... Når Leah sover, skal jeg altså bare putte mig inder dynen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kram2

Men typisk hvis jeg bliver syg når jeg har planer med mine venner. Sidst jeg så dem måtte jeg kører hjem efter 2 timer fra 25 års fødselsdag, pga Mie kastede op og A gik i panik. Og forrige gang til påskefrokost fik jeg feber og måtte tage tidligt hjem og hang bare den tid jeg var der :rolleyes

Det er ligesom da jeg var barn, hver gang jeg glædede mig til noget blev jeg syg :klap

Årh, hvor er det træls for dig! :( Da jeg var barn, var jeg syg på alle ferier. Det er fandme noget skørt noget..

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv CE har feber igen her til eftermiddag :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.