SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

F... hvor jeg hader når Carl Emil skal i narkose. Han bliver så bange for masken og når han sover ind ligner det feberkramper :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min unge lader kun være med at hyle, når jeg laver praktiske ting herhjemme :O Jeg gider da absolut ikke være huslig i tre timer endnu :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min unge lader kun være med at hyle, når jeg laver praktiske ting herhjemme :o Jeg gider da absolut ikke være huslig i tre timer endnu :lolhit

 

Hahaha :lolhit Så må du igang med gulvvask og alt muligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha :lolhit Så må du igang med gulvvask og alt muligt!

Der er vist et par timers arbejde forud for gulvvask <_< De sidste mange uger har det ikke rigtig været muligt at lave noget i hjemmet, når han er vågen, så det er sgu lidt en svinesti :blush :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er vist et par timers arbejde forud for gulvvask <_< De sidste mange uger har det ikke rigtig været muligt at lave noget i hjemmet, når han er vågen, så det er sgu lidt en svinesti :blush :o

 

Det kender vi godt :blush ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender vi godt :blush ;)

Det er jeg glad for at høre! Så er jeg da ikke den eneste, der ikke kan skrive i rengøringstråden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meh... Nu med ødelagt skulder. Enten overbelastning af skulderen, eller en nerve-klemning. :(

Kan slet ikke bruge venstre side.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så nederen, når min mand er syg... Jeg KAN bare ikke være sød og kommer så hurtigt til at snerre af ham. Men jeg orker seriøst mere sygdom!

Men hvorfor kan jeg ikke tage mig lidt sammen? Havde købt to kærnemælkshorn og overvejer seriøst også at spise hans :lol fandeme fesent...

Har du spist den? Jeg kunne godt have fundet på det :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og :kram til alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du spist den? Jeg kunne godt have fundet på det :lol

Altså nej, for han var ikke så dårlig, at han ikke liiiige kunne.. Så jeg får nok lov at beholde ham i denne omgang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over at have sendt min mand af sted til Mallorca og han først kommer hjem på søndag - og at jeg er 37+0 i dag. Det kommer jo sikkert til at gå så fint som vi har tænkt hele tiden, men alligevel kunne jeg godt have tænkt mig bare at have ham hjemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sveder på mine hænder og fødder... :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HK for s**** snart en meget alvorlig klage!

Mage til useriøst firma skal man da lede længe efter! :gal

Det siger måske lidt om dem at de har hele 2,6 stjerner (ud af 5 mulige?) på deres FB rate... (Akassen har 1!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over at have sendt min mand af sted til Mallorca og han først kommer hjem på søndag - og at jeg er 37+0 i dag. Det kommer jo sikkert til at gå så fint som vi har tænkt hele tiden, men alligevel kunne jeg godt have tænkt mig bare at have ham hjemme...

Det er ikke fis og ballade at være efterladt og højgravid, også selv om det ikke er så længe. Håber snart han er hjemme igen og du kan ånde lettet op. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At køre i netto efter cola. Og komme hjem uden cola! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ikke mere! Fra puttetid og til næste morgen vil jeg godt bare melde mig ud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ikke mere! Fra puttetid og til næste morgen vil jeg godt bare melde mig ud :(

:kram

Vågner hun mange gange?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ikke mere! Fra puttetid og til næste morgen vil jeg godt bare melde mig ud :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge ved siden af min store dreng og ikke kunne gøre noget for at lette hans smerter :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge ved siden af min store dreng og ikke kunne gøre noget for at lette hans smerter :boo

Årh søde er han stadig meget skidt? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh søde er han stadig meget skidt? :kram2

Han haft haft det nogenlunde i eftermiddag men ligger nu og småklynker og prøver at synke hele tiden. Og så har han fået feber :( Det er åbenbart normalt da munden er det sted bortset fra tarmen der er flest bakterier :unsure

Men han er på to typer smertestillende (panodil+bonyl) og er stadig skidt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han haft haft det nogenlunde i eftermiddag men ligger nu og småklynker og prøver at synke hele tiden. Og så har han fået feber :( Det er åbenbart normalt da munden er det sted bortset fra tarmen der er flest bakterier :unsure

Men han er på to typer smertestillende (panodil+bonyl) og er stadig skidt :boo

Det stinker virkelig :( håber ikke det blir noget med infektion eller kramper :kram2

 

Håber så meget at han snart falder i søvn og at det er bedre i morgen. Munden er heldigvis også et område som heler ret hurtigt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge ved siden af min store dreng og ikke kunne gøre noget for at lette hans smerter :boo

Stakkels lille fyr :( og stakkels mor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Vågner hun mange gange?

Hun er helt umulig at putte. Græder, nægter at ligge ned, skal gås rundt med osv. Sover som regel først 21.30. Om natten vågner hun konstant. I går var vi inde ved hende 3 gange før jeg selv gik i seng og jeg måtte på 4 gange den første time jeg selv sov. Resten af natten hedder det typisk hveranden time. Tit har hun en periode hvor hun er helt ulykkelig og slet ikke kan trøstes og hvor jeg ikke engang kan sætte mig ned med hende. Og hun har også ofte en halv times tid midt om natten hvor hun bare er vågen.

Jeg er SÅ træt og ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er helt umulig at putte. Græder, nægter at ligge ned, skal gås rundt med osv. Sover som regel først 21.30. Om natten vågner hun konstant. I går var vi inde ved hende 3 gange før jeg selv gik i seng og jeg måtte på 4 gange den første time jeg selv sov. Resten af natten hedder det typisk hveranden time. Tit har hun en periode hvor hun er helt ulykkelig og slet ikke kan trøstes og hvor jeg ikke engang kan sætte mig ned med hende. Og hun har også ofte en halv times tid midt om natten hvor hun bare er vågen.

Jeg er SÅ træt og ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved det.

Årh, din stakkel! Jeg forstår dig virkelig godt!!! :kiss

Har I prøvet ind-ud-metoden ved putning? Det har virkelig gjort en forskel her i hvert fald.

Hvor gammel er det nu, hun er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.